Sjove ting du har tudet over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Dinna88

Mumto3 skriver:

Haha...da jeg var gravid med den første fik jeg en afsindig trang til at drikke mælk. Jeg ville ned og købe noget og spørger kæreste om hvor meget jeg må købe. Han svarer at jeg da bare skulle købe så meget jeg ville og det var jeg ret glad for (ikke at han nogen sinde har forhindret mig i at købe mælk!)

Nå, da jeg så står nede i Netto og kigger på mælken, så var det bare så overvælende. Der var så meget, og jeg vidst at jeg måtte købe alt det jeg ville, jamen altså! Jeg begyndte bare at stortude!! Det var bare SÅ fantatisk med alt det mælk og at jeg bare kunne shoppe løs....

Selvom jeg i dag slet ikke fatter hvad jeg græd over

Hahaha, det der er så sjovt, at jeg bare måtte læse det højt til den nærmeste person - min kæreste Tak for det bedste grin!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

MaybeBaby

Jeg kommer fra en linie af kvinder, der altid har haft let til tårer. Min mor kan ikke læse et fødselsdagskort op uden at rømme sig og man ser lige hagen dirre!

Så kan I ligesom se billedet af én i en sådan familie blive endnu mere hormonel ude af kontrol pga graviditet, ikk?Der er selvfølgelig de klassiske så som kærlighedsfilm/ Disney  tegnefilm/ når man ser babyer osv. Åh jo, kan ikke engang se Tvillinger på tv2!

Men I dag sad jeg på arbejdet og spiste resterne af de medisterstykker jeg købte i går. Da jeg var færdig kiggede jeg på tallerkenen, mens tårerne pressede sig på, for hvad skal jeg så have at spise både torsdag og fredag til middag?  Jeg er i 9. uge, så kvalmen og madlede er på sit højeste og når jeg endelig har fundet noget jeg kan "tåle" i lugt, smag og konsistens, ja så er det bare gudemad. Men nu var der ikke mere!  Og så panikkede jeg åbenbart ved tanken om, at jeg i morgen skal stå foran en køler i Spar og gætte mig frem til, hvad der ikke fremkalder lyst til at smide sig på gulvet i fosterstilling med armene om en spand. Det er sgu da fjollet på et ret højt plan!

/Mette - der stadig ikke ved hvilken mad, der ligge på tallerkenen i morgen!

Anmeld

10. februar 2011

Alína Hólm

Mad. Stort set hele tiden da jeg var gravid hahahahaha

Anmeld

10. februar 2011

TTM

Uha der er mange ting som kan få mig til og tude.

Jeg sad og så ToyStory3 med min datter og kæreste.. Og den blev altså pludseligt for meget for mig, for jeg måtte Liiiiiiige en tur i køkkenet og lave the.... Er du gal en tudetur...

Da min kærestes morfar blev indlagt, knækkede filmen.. Frygtede han ikke ville nå og blive oldefar igen...

At jeg skal af med min bil, er også et ømt emne... Det er en bil....! Men jeg tuder gerne flere gange

Anmeld

10. februar 2011

Tennamor

Jeg har altid haft nemt til tårer.. Så har altid tudet over bryllupper (både irl og på tv), taler til diverse arrangementer. Var engang til dimission, da mit masterhold dimitterede. Her sad jeg som den eneste og tudede 

Nu hvor jeg er gravid er det blevet endnu værre. I søndags var vi til håndbold og de spillere der havde været med til VM fik  blomster.. Der tudede jeg også. Var afsted med manden, svigerfar og 3 af svigerfars venner  håber ikke de så det..

Igår sad jeg bare lige pludselig og tudede og havde ingen logisk forklaring på det.. andet end, at jeg ikke kan holde flytterodet ud..

Anmeld

10. februar 2011

Tennamor

sælen skriver:

Hej Hej

tudede lige i starten over at mine fødder havde kløet hele dagen  var slet ikke til at toppe igen.

Sidst jeg tudede over en sjov ting var da Danmark spillede finale i håndbold VM og scorede så de skulle spille overtid min mand syntes jeg var fantastisk nuttet  det hele blev ligesom alt for meget ha ha ha

Der kunne jeg heller ikke holde tårerne tilbage.. Er normalt ikke den store sportsidiot, men lige der levede jeg mig godt nok ind i det 

Anmeld

10. februar 2011

MetteDN

Jeg stor tudede i en 10-15min da jeg for et par uger siden stod under bruseren og ville børste mit hår.. Opdager børsten er væææk.. Den lå ude på håndvasken.. Jeg gik fuldstændig i selvsving.

En anden gang var jeg fuldstændig utrøstelig da jeg kom til at vælte et glas mælk ud over bordet.

Anmeld

10. februar 2011

Mor Christa

tja, jeg er så ikke gravid længere, men har næsten lige født (2 mdr siden), og er stadig propfyldt med hormoner!!!! Har total ammehjerne, så jeg tuder også konstant.

HVER gang den der reklame for libero kommer med de der nyfødte babyer hvor der står deres navn og så hvor mange minutter gamle de er, så er jeg FULDSTÆNDIG solgt.. STORtuder simpelthen.

;P

Anmeld

10. februar 2011

AnneBJ

Jeg bliver oftest hylet ud af den, når jeg bliver sur/hidsig/frustreret... Jeg bliver ikke som sådan rørt (mere end jeg plejer) men fx den anden dag da det blæste helt afsindigt, overboen hørte høj musik og min kæreste glemte.... jah, jeg ved faktisk ikke hvad, der var løsningen altså at hyle... 

Han spurgte hvad jeg dog var ked af, det var virkelig hulkende, helt-nede-fra-maven-gråd, og jeg pegede bare ud af viduet.. Han kiggede desorienteret ud, og så på mig og spurgte: "jamen hvad?" 

"JA BLÆSTEN FOR FANDEN ER DET SÅ SVÆRT AT FORSTÅ DET ER JO IKKE DIG DER HAR VÆRET HJEMME HELE DAGEN OG HØRT PÅ DET FORDI DU BARE ER HELDIG OG GÅ PÅ ARBEJDE OG XX HAR OGSÅ BARE SPILLET HØJT MUSIK.... (luftpause) HEEEEELE DAGEN!"

Der var ligeså få luftpauser (altså én til sidst) som skrevet...  

Anmeld

10. februar 2011

SpunkenJo

Det lille hus på prærien......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.