Jeg kommer fra en linie af kvinder, der altid har haft let til tårer. Min mor kan ikke læse et fødselsdagskort op uden at rømme sig og man ser lige hagen dirre!
Så kan I ligesom se billedet af én i en sådan familie blive endnu mere hormonel ude af kontrol pga graviditet, ikk?Der er selvfølgelig de klassiske så som kærlighedsfilm/ Disney tegnefilm/ når man ser babyer osv. Åh jo, kan ikke engang se Tvillinger på tv2!
Men I dag sad jeg på arbejdet og spiste resterne af de medisterstykker jeg købte i går. Da jeg var færdig kiggede jeg på tallerkenen, mens tårerne pressede sig på, for hvad skal jeg så have at spise både torsdag og fredag til middag?
Jeg er i 9. uge, så kvalmen og madlede er på sit højeste og når jeg endelig har fundet noget jeg kan "tåle" i lugt, smag og konsistens, ja så er det bare gudemad. Men nu var der ikke mere!
Og så panikkede jeg åbenbart ved tanken om, at jeg i morgen skal stå foran en køler i Spar og gætte mig frem til, hvad der ikke fremkalder lyst til at smide sig på gulvet i fosterstilling med armene om en spand. Det er sgu da fjollet på et ret højt plan! 
/Mette - der stadig ikke ved hvilken mad, der ligge på tallerkenen i morgen!
Anmeld