Nu uden ankler :-( Avvvv.. Kom nu ud !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

Ranarupta

milopilo skriver:

ja synes heller ikke det rart.. Da jeg var ved lægen i uge 8. var det 120/75..

Nu er det 140/90..

Ok, det er lægen/JM tilfreds med, ikke?

Jeg blev selv indlagt til observation pga. utroligt meget væske i kroppen og alt for højt BT.
Det udviklede sig til svangerskabsforgiftning og jeg blev sat igang - fik dog kejsersnit 34+5.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Den lykkelige

ZamanogDania skriver:

Puha stakkels. Ville ikke gå herfra uden et kram
Det må gør vildt ondt. Håber I finder en løsning snart

Tak håber jeg også..

Anmeld

6. februar 2011

Den lykkelige

Ranarupta skriver:

Ok, det er lægen/JM tilfreds med, ikke?

Jeg blev selv indlagt til observation pga. utroligt meget væske i kroppen og alt for højt BT.
Det udviklede sig til svangerskabsforgiftning og jeg blev sat igang - fik dog kejsersnit 34+5.

Ok.. men blev du først sat iang også endte det med kejsersnit fordi igangsættelsen ikke virkede eller??

Nej de synes det for højt mit blodtryk.. fordi det er steget siden starten af graviditeten..

Anmeld

6. februar 2011

Shibby

Ehm..Hvordan ser resten af dig ud?

Det ser satme skidt ud! Hvis jeg var dig ville jeg anmode om igangsætning! Det ser smertefuldt ud

Anmeld

6. februar 2011

Ranarupta

milopilo skriver:

Ok.. men blev du først sat iang også endte det med kejsersnit fordi igangsættelsen ikke virkede eller??

Nej de synes det for højt mit blodtryk.. fordi det er steget siden starten af graviditeten..

Jeg blev sat igang, da jeg var 34+4, men efter 19 timer - hvor jeg til sidst havde fået presseveer, finder lægen og JM ud af, at mit bækken er for småt til, at jeg kunne føde selv. Så jeg endte med AKS i 34+5, da det pludselig hastede med svangerskabsforgiftningen og den igangværende fødsel.

Jeg ville tage en meget alvorlig snak med læge/JM meget snart, hvis jeg var dig.
Jeg mener at have fået at vide, at der blot skal være 2-3 symptomer - og så kalder man det svangerskabsforgiftning. Og du har jo to...

Anmeld

6. februar 2011

Chellen

milopilo skriver:

Ja jeg tror billederne siger alt.. har bare sååå meget væske i fødder, ben og hænder..  Har så ski... onde i leddene og "knoglerne" af trykket.. Kan ikke have mine sko på længere og kærestens strammer også heeeelt vildt.. Ja jeg bruger normalt str 39 og han bruger 44..

Derudover har jeg også bare de vildeste smerter i bækken/hofter/inderlår/baller.. Går som en der har skidt i bukserne..
Har det bare forfærdeligt i min egen krop..  Andre der også har meget væske i kroppen??
Er til tjek hver uge på hospitalet for svangerskabsforgiftning.. Lægerne og jm står bare og glor.. men er der virkelig ikke noget man kan gøre??

Undskyld mit brokke indlæg.. synes bare ikke det sjovt længere..

Det kan jeg godt forstå du er .
Av hvor er du bare hævet...!
Sender mig mange mange din vej

Anmeld

7. februar 2011

MIWULA

puha ser ikk godt ud. stort fra mig og med håb om de gør noget ved snart. ;-) Du føder nok før mig.

Anmeld

7. februar 2011

NoName

milopilo skriver:

Ja jeg tror billederne siger alt.. har bare sååå meget væske i fødder, ben og hænder..  Har så ski... onde i leddene og "knoglerne" af trykket.. Kan ikke have mine sko på længere og kærestens strammer også heeeelt vildt.. Ja jeg bruger normalt str 39 og han bruger 44..

Derudover har jeg også bare de vildeste smerter i bækken/hofter/inderlår/baller.. Går som en der har skidt i bukserne..
Har det bare forfærdeligt i min egen krop..  Andre der også har meget væske i kroppen??
Er til tjek hver uge på hospitalet for svangerskabsforgiftning.. Lægerne og jm står bare og glor.. men er der virkelig ikke noget man kan gøre??

Undskyld mit brokke indlæg.. synes bare ikke det sjovt længere..

Århhh hvor er det synd, det ser slet ikke rart ud... Jeg havde også vand men ikke så meget, det var først da jeg havde født jeg fik fusser som dine... Håber virkelig snart bebse kommer ud, så du om ganske kort tid kan få kroppen nogenlunde tilbage igen...

herfra

Anmeld

7. februar 2011

Joan ( Smallie )

milopilo skriver:

Må prøve med de forbindinger.. hi hi nej det er nok ikke så fedt om sommeren..

Jeg havde hævede fingre fra uge 20.. men det er først rigtig begyndt med fødder og ben og endnu større fingre her fra uge ca 31-32.. Mit blodtryk er også steget siden jeg blev tjekket første gang hos lægen.. så derfor de startede med undersøgelsene..

Utrolig der kan være så meget forskel på graviditeter.. Håber jeg ligesom dig ikke er så plaget af det næste gang vi skal til det

Stik piller er det dem der skulle gøre så fødslen starter??

jo de stik piller skulle gerne starte fødslen men efter 3 dage havde jeg stadig 2 cm livmorhals tilbage og der var ikke sket andet end min mave var så hård som en basketbold. Så der fik jeg valget mellem balong karteter ekker kejsersnit og valgte så det sidste for kunne bare ikke mere pysisk og det endte da også i en fødsels depri. Så det skal du måske lige tænke over når den lille er komemt ud at det har været et hårdt forløb og at det er ok at føle det er hårdt også bagefter

ved du om det bliver en dreng eller pige?

Anmeld

7. februar 2011

Mormilla

Hold da op de er tykke. Jeg har os vand i kroppen men ikke så meget...

Håber at du snart får det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.