Nu uden ankler :-( Avvvv.. Kom nu ud !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

ønskebørn74

milopilo skriver:

Er det også  Jeg er 36+6 idag..

Jeg håber de snart sætter dig igang... For det der er da for meget!!!!

Knus og krammer herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Den lykkelige

B&J skriver:

Hold da op... jeg har virkelig ondt af dig ville ønske du ikke havde det... håber da snart for din og din krop skyld du får en vidunderlig baby mellem hænderne

Håber jeg også.. Hun skal være meget velkommen før tid

Anmeld

6. februar 2011

Den lykkelige

ønskebarn74 skriver:

Jeg håber de snart sætter dig igang... For det der er da for meget!!!!

Knus og krammer herfra

Håber jeg også.. men hver gang jeg er der siger de ikke noget omkring det..

Anmeld

6. februar 2011

esrt

milopilo skriver:

Ja jeg tror billederne siger alt.. har bare sååå meget væske i fødder, ben og hænder..  Har så ski... onde i leddene og "knoglerne" af trykket.. Kan ikke have mine sko på længere og kærestens strammer også heeeelt vildt.. Ja jeg bruger normalt str 39 og han bruger 44..

Derudover har jeg også bare de vildeste smerter i bækken/hofter/inderlår/baller.. Går som en der har skidt i bukserne..
Har det bare forfærdeligt i min egen krop..  Andre der også har meget væske i kroppen??
Er til tjek hver uge på hospitalet for svangerskabsforgiftning.. Lægerne og jm står bare og glor.. men er der virkelig ikke noget man kan gøre??

Undskyld mit brokke indlæg.. synes bare ikke det sjovt længere..

Det er jo helt vildt de der!
og jeg som troede jeg havde meget vand i fødderne :/

og held og lykke til dig!

Anmeld

6. februar 2011

Den lykkelige

AnneBJ skriver:

Årh puha din stakkel! Og jeg piver fordi mine fingre hæver en smuule op om aftenen.. 

Ja men det kan også være ubehageligt nok.. Min fingre er også vildt hævede.. men det er hele døgnet..

Anmeld

6. februar 2011

Lou87

milopilo skriver:

Ja jeg tror billederne siger alt.. har bare sååå meget væske i fødder, ben og hænder..  Har så ski... onde i leddene og "knoglerne" af trykket.. Kan ikke have mine sko på længere og kærestens strammer også heeeelt vildt.. Ja jeg bruger normalt str 39 og han bruger 44..

Derudover har jeg også bare de vildeste smerter i bækken/hofter/inderlår/baller.. Går som en der har skidt i bukserne..
Har det bare forfærdeligt i min egen krop..  Andre der også har meget væske i kroppen??
Er til tjek hver uge på hospitalet for svangerskabsforgiftning.. Lægerne og jm står bare og glor.. men er der virkelig ikke noget man kan gøre??

Puhhaaa av av av .. det ligner jo mine fødder!

Din stakkel!

Kan godt huske hvor ondt det gjorde nogen dage bare og gå..
Det stramte helt op i lårene.. og jeg tog også 15 kg på ca de sidste 2 måneder! (tabte så også igen inden jeg tog hjem fra sygehuset) Jeg blev sat igang 36+2 .. med flere symptomer på svangerskabsforgiftning, men intet i mine blodprøver.

Hvor langt er du ?? for jeg ville nok snart be om og blive sat igang.. din JM burde lytte til dig at hvis du har så ondt osv, og er langt nok henne.. så prøve og lave en hindeløsning eller lign.

Lige et billede af mine fødder fra i sommers..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. februar 2011

Pige2009

milopilo skriver:

OMG Håber det snart bliver bedre igen Held og lykke med fødslen

Anmeld

6. februar 2011

Den lykkelige

esrt skriver:

Det er jo helt vildt de der!
og jeg som troede jeg havde meget vand i fødderne :/

og held og lykke til dig!

Mange tak skal du have..

Anmeld

6. februar 2011

Den lykkelige

Lou87 skriver:

Puhhaaa av av av .. det ligner jo mine fødder!

Din stakkel!

Kan godt huske hvor ondt det gjorde nogen dage bare og gå..
Det stramte helt op i lårene.. og jeg tog også 15 kg på ca de sidste 2 måneder! (tabte så også igen inden jeg tog hjem fra sygehuset) Jeg blev sat igang 36+2 .. med flere symptomer på svangerskabsforgiftning, men intet i mine blodprøver.

Hvor langt er du ?? for jeg ville nok snart be om og blive sat igang.. din JM burde lytte til dig at hvis du har så ondt osv, og er langt nok henne.. så prøve og lave en hindeløsning eller lign.

Lige et billede af mine fødder fra i sommers..

Gud hvor det ligner..  Årh ser heller ikke godt ud.. Kan ikke forstå hvorfor de ikke snakker med mig omkring mulighederne for det.. Var det dem der foreslog det til dig?? Eller spurgte du selv.. vil jo helst have hende derinde så lang tid som muligt.. men kan snart ikke mere..  

Anmeld

6. februar 2011

Mka

Av av av din stakkel. Det ser jo helt vildt ud. Håber godt nok snart du bliver sat i gang så du ikke skal lide mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.