Nu uden ankler :-( Avvvv.. Kom nu ud !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

mathildemb

Og jeg som troede, jeg havde meget vand i benene

Det ser godt nok voldsomt ud. Hvis ikke du allerede gør det (det gør du sikkert), så hjælper det altså lidt at sidde/ligge med benene højt opad, selvom det ikke er så behageligt.

Håber snart du slipper af med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Lou87

milopilo skriver:

Ok så højt er mit dog ikke.. Det er nu 140/90 og i starten af graviditeten var det 120/75..

Jeg har også aftalt med min kæreste jeg ringer til fødegangen imorgen.. selvom jeg har aftale med dem tirsdag kl 9 til tjek... men altså har det så skidt.. Så selvom jeg ikke bryder mig om at ringe og forstyrrre så gør jeg det altså alligevel.. De siger jo altid man bare skal ringe.. Så må jeg gøre..
Synes også det underligt at mine blodprøver slår ud.. men de ikke gør noget.. der var 3 forskellige læger og overlæger til sidst og kigge på det i onsdags da jeg var der.. fordi de alle ville være 100% sikre i at det var ok jeg tog hjem.. men hvorfor tage chancen når de er så usikre.. ihhh....

Var hoppet i seng i går...

Synes betemt bare du skal ringe - sig du er ked af og forstyrre og du har faktisk tjek i går men du har ikk sovet hele natten fordi du har det så skidt!! og du har haft det længe nu..
Og så sig at du er meget utryg ved situationen nu pga det sidste tjek med så mange læger og du gerne vil ha en snak om og blive sat igang.

Held og lykke - giv li en melding hva der sker

Anmeld

7. februar 2011

Pige2009

milopilo skriver:

Tusind tak!!

Velbekomme

Anmeld

9. februar 2011

Den lykkelige

Lou87 skriver:

Var hoppet i seng i går...

Synes betemt bare du skal ringe - sig du er ked af og forstyrre og du har faktisk tjek i går men du har ikk sovet hele natten fordi du har det så skidt!! og du har haft det længe nu..
Og så sig at du er meget utryg ved situationen nu pga det sidste tjek med så mange læger og du gerne vil ha en snak om og blive sat igang.

Held og lykke - giv li en melding hva der sker

Fik ringet derind mandag morgen.. Jeg blev så indlagt og har været det lige siden.. Er lige blevet udskrevet men skal ind til tjek 3 gange om ugen.. Så de holder virkelig øje med en!! Det dejligt nok.. Men de ville desværre ikke sætte mig igang selvom jeg er 37+2.. så ville du give mig medicin.. men sagde jeg at jeg bare ikke havde lyst til.. Har jo ingengang taget så meget som en hovedpille under graviditeten.. så vil jeg hellere sættes igang..men vil de ikke

Anmeld

9. februar 2011

Maja88

hold da op...

mit blodtryk er altid højere ved JM,da den er elektrisk de måler med.

mit blodtryk var i går 183 over 90 og det sagde de ikke noget til.

og ved lægen havde jeg i start januar med at manuelt app. 110/70så er jo en væsentlig forskel. men skal vel følge kurverne ved de enkelte.

Anmeld

9. februar 2011

<3

Puha det ser ikke rart ud! Vildt at de ikke bare sætter dig igang!

Men vi snakker vel næste uge uge 38 at du kan sættes igang? Der havde jeg da tid til planlagt ks...

Anmeld

10. februar 2011

Lou87

milopilo skriver:

Fik ringet derind mandag morgen.. Jeg blev så indlagt og har været det lige siden.. Er lige blevet udskrevet men skal ind til tjek 3 gange om ugen.. Så de holder virkelig øje med en!! Det dejligt nok.. Men de ville desværre ikke sætte mig igang selvom jeg er 37+2.. så ville du give mig medicin.. men sagde jeg at jeg bare ikke havde lyst til.. Har jo ingengang taget så meget som en hovedpille under graviditeten.. så vil jeg hellere sættes igang..men vil de ikke

Okay... man kan kun sige at det er fint de holder øje med dig så!
Hellere 3 ugentlige tjek så man ved man har det ok, end at de bare sagde nej til det hele...
Du må bare prøve og se det positive i der er kort tid tilbage, og evt håbe på du føder før tid af dig selv
Og en ting jeg kan give som godt råd, lad vær, selvom det er svært og lad de dårlige ting påvirke dig... Nyd det sidste af graviditeten og nyd specielt "din mave" - lyder nok skørt...
Men tro mig - selvom du har en dejlig unge ved siden af dig li pludselig, så mangler man også den der hyggelige ting ved maven hihi.

Anmeld

10. februar 2011

Den lykkelige

Maja88 skriver:

hold da op...

mit blodtryk er altid højere ved JM,da den er elektrisk de måler med.

mit blodtryk var i går 183 over 90 og det sagde de ikke noget til.

og ved lægen havde jeg i start januar med at manuelt app. 110/70så er jo en væsentlig forskel. men skal vel følge kurverne ved de enkelte.

Ja det kan også være lidt forskelligt.. men de her dage jeg var indlagt der fik jeg målt både med manuelt, elektrisk med stor manchet og med lille.. Alle gange for højt.. Ca 145/97 på hospitalet.. Tror de målte det 30 gange de 2,5 dag jeg var der.. men de sidste to gange var det faldet til 180/80..

Anmeld

10. februar 2011

Den lykkelige

Kirle skriver:

Puha det ser ikke rart ud! Vildt at de ikke bare sætter dig igang!

Men vi snakker vel næste uge uge 38 at du kan sættes igang? Der havde jeg da tid til planlagt ks...

De sagde at de ikke ville begynde at tænke pånoget i den stil før 38 fulde uger.. indtil da ville de hellere bruge medicinsk behandling.. Men ja hvis det er rigtig skidt næste uge så ville de begynde tænke i de muligheder.. men ikke med kejsersnit.. og derfor de vil have det så tæt på termin som muligt.. for ellers er kroppen ikke klar nok og kan ende i en meget lang, ubehagelig og hård fødsel.. Ville de ikke udsætte en for.. Så hellere trække den og evt medicinere.. hmm.. 

Anmeld

10. februar 2011

Den lykkelige

Lou87 skriver:

Okay... man kan kun sige at det er fint de holder øje med dig så!
Hellere 3 ugentlige tjek så man ved man har det ok, end at de bare sagde nej til det hele...
Du må bare prøve og se det positive i der er kort tid tilbage, og evt håbe på du føder før tid af dig selv
Og en ting jeg kan give som godt råd, lad vær, selvom det er svært og lad de dårlige ting påvirke dig... Nyd det sidste af graviditeten og nyd specielt "din mave" - lyder nok skørt...
Men tro mig - selvom du har en dejlig unge ved siden af dig li pludselig, så mangler man også den der hyggelige ting ved maven hihi.

Ja det er rigtig got de holder øje og tjekker op på tingene!!

Selvom jeg synes det hårdt så nyder jeg det også.. især når mave hopper rundt.. så kan man ikke andet end at smile..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.