Nu uden ankler :-( Avvvv.. Kom nu ud !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.943 visninger
62 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Den lykkelige

Ja jeg tror billederne siger alt.. har bare sååå meget væske i fødder, ben og hænder..  Har så ski... onde i leddene og "knoglerne" af trykket.. Kan ikke have mine sko på længere og kærestens strammer også heeeelt vildt.. Ja jeg bruger normalt str 39 og han bruger 44..

Derudover har jeg også bare de vildeste smerter i bækken/hofter/inderlår/baller.. Går som en der har skidt i bukserne..
Har det bare forfærdeligt i min egen krop..  Andre der også har meget væske i kroppen??
Er til tjek hver uge på hospitalet for svangerskabsforgiftning.. Lægerne og jm står bare og glor.. men er der virkelig ikke noget man kan gøre??

Undskyld mit brokke indlæg.. synes bare ikke det sjovt længere..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Koen.

åhh stakkels dig det ser bestemt ikke rart ud kæmpe trøste kram til dig

Anmeld

6. februar 2011

Joan ( Smallie )

Jeg så også sådan ud da jeg ventet den første det var dog om sommeren. Det endte med svangerskbsforgiftning.

Syntes lige du skal få det undersøgt ellers så syntes jeg et par støtte strømper er på sin plads på dette tidspunkt. Prøv og hør læge/ jordmor om du kan få det så

Anmeld

6. februar 2011

Den lykkelige

lillespurv20 skriver:

åhh stakkels dig det ser bestemt ikke rart ud kæmpe trøste kram til dig

Tak skal du have..

Anmeld

6. februar 2011

Den lykkelige

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg så også sådan ud da jeg ventet den første det var dog om sommeren. Det endte med svangerskbsforgiftning.

Syntes lige du skal få det undersøgt ellers så syntes jeg et par støtte strømper er på sin plads på dette tidspunkt. Prøv og hør læge/ jordmor om du kan få det så

jeg er til tjek hver uge hvor der bliver taget blodprøver og ctg scanning (eller hvad det hedder).. Så der er meget opsyn med mig.. Skal ind igen tirsdag og var der sidst i onsdags..
Tog du også meget på?? Hvor hurig forsvandt væsken hos dig efter fødslen?

Anmeld

6. februar 2011

AnneBJ

Årh puha din stakkel! Og jeg piver fordi mine fingre hæver en smuule op om aftenen.. 

Anmeld

6. februar 2011

ønskebørn74

milopilo skriver:

Ja jeg tror billederne siger alt.. har bare sååå meget væske i fødder, ben og hænder..  Har så ski... onde i leddene og "knoglerne" af trykket.. Kan ikke have mine sko på længere og kærestens strammer også heeeelt vildt.. Ja jeg bruger normalt str 39 og han bruger 44..

Derudover har jeg også bare de vildeste smerter i bækken/hofter/inderlår/baller.. Går som en der har skidt i bukserne..
Har det bare forfærdeligt i min egen krop..  Andre der også har meget væske i kroppen??
Er til tjek hver uge på hospitalet for svangerskabsforgiftning.. Lægerne og jm står bare og glor.. men er der virkelig ikke noget man kan gøre??

Undskyld mit brokke indlæg.. synes bare ikke det sjovt længere..

Ej sødeste, hvor ser det pinefuldt ud!!! Hvor langt er du henne???

Knus Lene

Anmeld

6. februar 2011

Den lykkelige

ønskebarn74 skriver:

Ej sødeste, hvor ser det pinefuldt ud!!! Hvor langt er du henne???

Knus Lene

Er det også  Jeg er 36+6 idag..

Anmeld

6. februar 2011

B&J

Hold da op... jeg har virkelig ondt af dig ville ønske du ikke havde det... håber da snart for din og din krop skyld du får en vidunderlig baby mellem hænderne

Anmeld

6. februar 2011

Polkaprik

Synes altså også det ser for voldsomt ud til at skulle ignoreres! Tag lige og bliv tjekket igen.. Puha.. det må gøre nas

Michelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.