milopilo skriver:
Ja jeg tror billederne siger alt.. har bare sååå meget væske i fødder, ben og hænder..
Har så ski... onde i leddene og "knoglerne" af trykket.. Kan ikke have mine sko på længere og kærestens strammer også heeeelt vildt.. Ja jeg bruger normalt str 39 og han bruger 44..
Derudover har jeg også bare de vildeste smerter i bækken/hofter/inderlår/baller.. Går som en der har skidt i bukserne..
Har det bare forfærdeligt i min egen krop..
Andre der også har meget væske i kroppen??
Er til tjek hver uge på hospitalet for svangerskabsforgiftning.. Lægerne og jm står bare og glor.. men er der virkelig ikke noget man kan gøre??
Undskyld mit brokke indlæg.. synes bare ikke det sjovt længere..
Mine ben/fødder så akkurat sådan ud!
Og det gjorde SÅ ondt! Det var som om, at huden var lige ved at revne...
Lig med benene oppe lige så snart du kan og så længe som muligt. Husk at lave dine venepumpeøvelser og få hjælp af en til at "massere" vandet tilbage mod kroppen igen. Altså det skal ikke være massage med trykken osv. men istedet sådan nogle lidt faste fejende bevægelser, hvor "massøren" ligesom starter ved dine tæer og så sender vandet tilbage.
Derudover skal du huske at drikke MASSER af vand.
Min JM fortalte, at det er lidt pudsigt med kroppen, for når den ikke får nok vand, så tror den, at der er tørke og så holder den på vandet. Derfor skal man drikke masser af vand, så kroppen ved, at den sagtens kan få vand og dermed frigør den vandet.
Sov evt. med hævede fødder eller hæv fodenden på sengen.
Anmeld