Din Mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

Loa

Min mand er revisor, hans normale arbejdstid hedder  8.30-16.30, men de første 6 måneder af året, arbejder han mere det der ligner 7-17.... Udover det har han også sit eget firma som han arbejder i om aftenen og weekenderne og samtidig læser han også cand. merc. aud. 

Såååå ham ser jeg ikke ret meget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

akskovmose

Min mand er uddeler i coop Dk, og arbejder +50 timer pr uge, så kommer der yderligere  godt 2 timers transport tid dagligt.

Men har heldigvis (som regel en ugentlig fridag, og weekend fri) Så lange dage 4 dage i ugen.. Glæder mig til den dag der kommer en butik lidt tættere på.. 

ak

Anmeld

5. februar 2011

Mor til Frederic og Freya

Camilla1980 skriver:

Hvad arbejder din mand med?

Og på hvilke tidspunkter arbejder han på?

Han er plads formand hos SCA i taulov.

Han er den der har normale arbejds tider, da jeg har skiftende inkl natte vagter.

Anmeld

5. februar 2011

Majbriteriksen

jlp90 skriver:

Hej.

Hvor arbejder han? De står ikke lige og mangler en, da min kæreste også er landinspektør, men desværre er arbejdsløs.

Mvh. Julie

Han er ved Randers kommune i miljø og teknik. Tror desværre ikke de mangler. Ved selv hvor svært det var for ham at få job. Han startede med at gå ledig et halv år efter han blev uddannet og så fik han job i Christiansfeld 200 km fra hvor vi boede. Så han lejede et lille værelse og kørte frem og tilbage i weekenderne. Rigtig træls men nødvendigt for at komme i arbejde. Først efter 3 år fik han job i det "nordjyske" . Men det er jo nok nemmere at få job hvis man er i arbejde i forvejen. Hvor længe er det siden han blev uddannet?

Anmeld

5. februar 2011

Corn

Min mand har tre jobs...

Han har 37 timer som industrimaler fra ca 6-14 (tror jeg)

Så er han brandmand og arbejder kun når det brænder

Og så har han et fritidsjob som grill-demonstratør og det er som regel eftermiddage, aftner og weekender, og sæsonen er netop skudt igang...

Og det passes fint ind sammen med kone, tre børn og hund

én bekendt grinte af, at han ringede til mig for at "spørge" om han "måtte" tage en demo, ' nå, hvor man under tøflen, hvis man er nødt til det', hvorefter min kære mand svarede 'jeg kan jo ikke bestemme om hun har planer, der kræver at jeg er hos børnene, så af respekt for hende, kunne jeg aldrig drømme om at sige ja til noget, uden først at høre, om der var plads til det....

Anmeld

5. februar 2011

pussekat

hejsa

min mand er selvstændig vognmand køre for dpd i århus med en fast tur arbejde tid er 04 til 17 mandag til fredag

Anmeld

5. februar 2011

Chellen

Camilla1980 skriver:

Hvad arbejder din mand med?

Og på hvilke tidspunkter arbejder han på?

Min mand er advokat og arbejder ca. fra kl. 8 til 17 hver dag (+/-).
.

Anmeld

5. februar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Min fjerner graffiti Han møder kl 05 og er hjemme mellem 14 og 17, afhængig af hvor travlt de har den uge og om jeg skal i aftenvagt

Anmeld

5. februar 2011

misslea

LIZO skriver:

okay hvor kører han henne?? lars sider i lki vagten i kbh..

Martin kører på S-tog strækningen (eller hvad det nu hedder...heheh)! Han er ansat i reserven, og derfor er han meget fleksibel, og kan øsnke forskellige tider fra uge til uge!! Det er nu meget smart, når man har en lille bebs herhjemme... heheh!!

Han overvejer faktisk også at videreuddanne sig på et tidspunkt og komme til at undervise! Men han har kun arbejdet i DSB i lidt over ½ år, så han tager det stille og roligt her i starten...!!! Men han er super glad for det!

Anmeld

5. februar 2011

LIZO

misslea skriver:

Martin kører på S-tog strækningen (eller hvad det nu hedder...heheh)! Han er ansat i reserven, og derfor er han meget fleksibel, og kan øsnke forskellige tider fra uge til uge!! Det er nu meget smart, når man har en lille bebs herhjemme... heheh!!

Han overvejer faktisk også at videreuddanne sig på et tidspunkt og komme til at undervise! Men han har kun arbejdet i DSB i lidt over ½ år, så han tager det stille og roligt her i starten...!!! Men han er super glad for det!

okay.. lars kører alle andre tog bare ikke lige s tog..  det er os en flexibel arbejds plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.