Din Mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

LIZO

min mand er lokomotivfører instruktør. før kørte han tog. det var meget skifte arbejds tider. på alle tider af døgnet.. men med mange fridage.

nu er han blevet instruktør. det er stadig skiftene arbejds tider. dog er 5 vagter at vælge mellem. så der ved man trods alt hvornår han skal arbejde.. han kører dog staig tog, ca 4 gange om måneden da de skal holde deres kørsels ved lige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Min mand er entreprenør og reperer jernbaneskinner - primært for banedanmark. I foråret/sommer perioden arbejder han 12 timer i døgnet.

I efterår/vinterperioden er det mindre 

Anmeld

5. februar 2011

NessaXenia

min kæreste er slagter og arbejder fra 6-omkring de 16

Anmeld

5. februar 2011

Christabelle

Min er souchef i en butik så han arbejder fra 8-16/17/19. Han har en fast fridag om ugen og arbejder hver anden weekend. Så har han også lige halvanden times kørsel hver dag, så han er væk noget længere  Men det fungerer da. Vi har så heller ikke børn endnu, men han regner med at finde et job tættere på når det er  

Anmeld

5. februar 2011

misslea

Min mand arbejder i DSB som Loko-fører!

Han arbejder på meget forskellige tider af døgnet, og kan fra uge til uge ønske hvilke vagter, han gerne vil have! På den måde får vi det hele tilpasset rigtig godt ind i familie-rytmen...!!

Anmeld

5. februar 2011

Fenris

politi

uge 1=7-15

uge 2= 15-23

uge 3= 23-07

Anmeld

5. februar 2011

bøgelund

misslea skriver:

Min mand arbejder i DSB som Loko-fører!

Han arbejder på meget forskellige tider af døgnet, og kan fra uge til uge ønske hvilke vagter, han gerne vil have! På den måde får vi det hele tilpasset rigtig godt ind i familie-rytmen...!!

lækkert og smart.. sådan burde det være alle steder.. 

Anmeld

5. februar 2011

misslea

bøgelund1 skriver:

lækkert og smart.. sådan burde det være alle steder.. 

Ja det giver en masse frihed må man sige!!

Det bliver specielt en fordel, når jeg skal starte på arbejde... for det ser ikke ud til, at wilma kan få en vuggestueplads samtidig... så dér vil martin have mulighed for at passe Wilma om dagen mens jeg er på arbejde, og så tager han først på arbejde, når jeg kommer hjem )

Det er selvfølgelig ikke helt holdbart i lægnden, men i en periode kan det godt gå, indtil vi får en vuggestueplads

Anmeld

5. februar 2011

misslea

LIZO skriver:

min mand er lokomotivfører instruktør. før kørte han tog. det var meget skifte arbejds tider. på alle tider af døgnet.. men med mange fridage.

nu er han blevet instruktør. det er stadig skiftene arbejds tider. dog er 5 vagter at vælge mellem. så der ved man trods alt hvornår han skal arbejde.. han kører dog staig tog, ca 4 gange om måneden da de skal holde deres kørsels ved lige..

Min mand arbejder også som lokomotivfører... er dog ikke instruktør... endnu!!

Anmeld

5. februar 2011

bøgelund

misslea skriver:

Ja det giver en masse frihed må man sige!!

Det bliver specielt en fordel, når jeg skal starte på arbejde... for det ser ikke ud til, at wilma kan få en vuggestueplads samtidig... så dér vil martin have mulighed for at passe Wilma om dagen mens jeg er på arbejde, og så tager han først på arbejde, når jeg kommer hjem )

Det er selvfølgelig ikke helt holdbart i lægnden, men i en periode kan det godt gå, indtil vi får en vuggestueplads

ja for søren da. og hvis hun bliver syg, og ikke kan komme i dagpleje/vuggestue. så kan han tage aftenvagt de dage os. 

det giver da lidt flere muligheder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.