Din Mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

LC

Min mand er mellemleder..

Han tager afsted kl 5 om morgnen og er hjemme ved 18 tiden, fordi han har lang transport tid... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Janni85

Han er mekaniker... Han arbejder fra 7:30 til 15:30 mandag til torsdag og fredag fra 7:30 til 15:00. Så han henter drengene hver dag og jeg aflevere hver dag da jeg først møder kl. 9:30

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

Min dejlige kæreste er leder i TDC og har 25 teknikere han skal holde styr på...jeg er fuld af respekt over for den måde han gør det på. Udover har han sit eget firma konsulent firma omkring arbejdsglæde og succes.

Han har meget fleksible arbejdstider, og kan lave meget hjemmefra også. Men tiden er mellem 8-16...men når han har sine børn kan han hente 14, så det er jo luksus også når nu vi bor så langt fra hinanden, så giver det gode muligheder for at ses i hverdagene også..

Anmeld

15. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ej en god tråd

Min mand er autodidakt og arbejder hos en kreativ virksomhed som Projektleder og UI designer. Han har ved siden af egen virksomhed, så han arbejder typisk fra 9-17 og så når han kommer hjem sidder han gerne et par timer med opgaver for egne kunder. 

Han laver det han elsker allermest, så for ham er det hans hobby. Og selv om han arbejder meget, så er han glad

Han kan heldigvis godt finde ud af at holde fri ind imellem

Anmeld

15. februar 2011

Nemesis

min mand er Solutions Architect/projektleder hos Roockwool International. Når han er på tur arbejder han helt op til 20 timer i døgnet..når han er hjemme tager han afsted kl 7.30 og er hjemme 19.30 -20.30 normalt.

Deruodover kan telefonen ringe på alle tider af døgnet.

Har flere gange sagt han må omstrukturere sin dag/planlægning så jeg ikke står med 3 børn alene hver dag..men det er ikke sunket ind endnu.

:-) Sisse

Anmeld

15. februar 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Min arbejder som programmør ved Freeway... Han møder som regel et sted mellem 7 og 8 og holder fri mellem 15 og 16.30

Anmeld

15. februar 2011

Sitrani

Min kæreste er kokkeelev og har nogle lange arbejdsdage.. kl. 11 til 21-22 stykker... Og han kan så have fridage når som helst på ugen afhængig af hans vagtskema.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.