Din Mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

misslea

LIZO skriver:

okay.. lars kører alle andre tog bare ikke lige s tog..  det er os en flexibel arbejds plads

Heheh... nårh okay

Ja - før arbejde Martin som elektriker, og det var knapt så fleksibelt må man sige!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

jlp90

Majbriteriksen skriver:

Han er ved Randers kommune i miljø og teknik. Tror desværre ikke de mangler. Ved selv hvor svært det var for ham at få job. Han startede med at gå ledig et halv år efter han blev uddannet og så fik han job i Christiansfeld 200 km fra hvor vi boede. Så han lejede et lille værelse og kørte frem og tilbage i weekenderne. Rigtig træls men nødvendigt for at komme i arbejde. Først efter 3 år fik han job i det "nordjyske" . Men det er jo nok nemmere at få job hvis man er i arbejde i forvejen. Hvor længe er det siden han blev uddannet?

Han blev færdig uddannet i september 2007 og har haft lidt over 2,5 års erfaring. Det er næsten et år siden han blev fyret. Det er bare næsten umuligt at få job i den branche syntes jeg.

Anmeld

5. februar 2011

Guldet

Elektriker

7.15 til 16 om fredagen kun til 12.30

Anmeld

5. februar 2011

Mai-pigen

Min mand er projektleder/manager indenfor software testing på Danfoss..

Han har en dejlig arbejdstid der hedder 8-16..sys nogengange han kommer lidt sent hjem, nu her hvor jeg er på barsel..men det gør han jo egentlig ikk..

Anmeld

5. februar 2011

Majbriteriksen

jlp90 skriver:

Han blev færdig uddannet i september 2007 og har haft lidt over 2,5 års erfaring. Det er næsten et år siden han blev fyret. Det er bare næsten umuligt at få job i den branche syntes jeg.

Ja det er umuligt. Og der er ikke noget mere sløvende at gå hjemme.

Min kæreste har talt om at det kunne være rart at finde et job med kortere afstand til, men det nærmeste kommunale sted sidder der 2 landinspektører og hvor stor sandsynlighed er der lige for at de 2 søger noget andet eller går på pension

Er din kæreste også i Nyborg nu, min er på den årlige et eller andet-ved ikke om de kalder det kursus eller kongras eller?

Jeg skal nok nævne til for gemalen herhjemme-det kan jo være at han ved at der kommer en stilling i den nærmeste fremtid.

Anmeld

5. februar 2011

jlp90

Ja det er umuligt. Og der er ikke noget mere sløvende at gå hjemme.

Min kæreste har talt om at det kunne være rart at finde et job med kortere afstand til, men det nærmeste kommunale sted sidder der 2 landinspektører og hvor stor sandsynlighed er der lige for at de 2 søger noget andet eller går på pension

Er din kæreste også i Nyborg nu, min er på den årlige et eller andet-ved ikke om de kalder det kursus eller kongras eller?

Jeg skal nok nævne til for gemalen herhjemme-det kan jo være at han ved at der kommer en stilling i den nærmeste fremtid.

Nej, det er han ikke for når man er arbejdsløs skal man selv betale hele opholdet og vi har ikke så mange penge, da jeg får barselsdagpenge i øjeblikket. Mange tak  Han har søgt ved siemens windpower i Aalborg, så der håber jeg meget på at de kan bruge ham.

Anmeld

5. februar 2011

Majbriteriksen

jlp90 skriver:

Nej, det er han ikke for når man er arbejdsløs skal man selv betale hele opholdet og vi har ikke så mange penge, da jeg får barselsdagpenge i øjeblikket. Mange tak  Han har søgt ved siemens windpower i Aalborg, så der håber jeg meget på at de kan bruge ham.

Jamen så er det bare at   for at han får jobbet.

Tænkte slet ikke på at man selv betale når jobbet ikke gør, mener faktisk nu jeg tænker over det at det er mega dyrt for hele weekenden.

Jeg får gemalen hjem om en times tid-han sprang gallamiddagen over i aften, for ellers når han slet ikke se ungene i den her weekend 

Anmeld

5. februar 2011

Bruus

Min fantastiske kæreste arbejder som Sygeplejerske på Akut Modtager Afdeling (AMA) på Frederiksberg hospital.

Dog blev de alle, grundet jobsituationen i branchen skåret ned til 32 t/ugen.

MEN han søgte derfor en fast stilling på 37t/ugen på AMA Hvidovre Hospital, SOM HAN FIK!!!!  JUHUUUU JUBIIIII

Så nu starter han på Akut modtager afsnit på HH d.1.marts - og GLÆDER sig!

Jeg er så stolt af ham

Anmeld

5. februar 2011

Lullaby

Han arbejder på et sikret institution hvor han er lærer i deres interne skole. Han arbejder 9-15

Anmeld

5. februar 2011

DM88

Min elskede mand er selvstændig elektriker, han arbejder ca. 2-3 dage om ugen..
Vi har god økonomi, bor billigt, og jeg har faktisk kun nogle få timers arbejde om ugen.

Så vi har masser af tid til hinanden

Det er ikke fordi vi ikke kunne arbejde mere, det kunne vi sagtens, og han kan også sagtens finde MEGET MERE arbejde, vi har bare valgt at leve lidt enklere i stedet for at arbejde hele tiden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.