Din Mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

Diana...

Min mand er maler men er lidt pt vinterfyret. Han arbejder ca fra 7-15.30 når han arbejder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Vidunderligeunger

Min kæreste fisker, så det er MEGET skiftende arbejdstider, men det er også rart af og til.

Er det vindstille på fjorden eller havet, så er han ikke hjemme. Så det kan være 2-9 døgn han er væk, og så hjemme til der bliver vindstille igen.

men her i november, december, januar og februar har han været afsted 5 gange, i alt, såååh det kaldes vidst en lang vinterferie!! 

Anmeld

5. februar 2011

Jetjen

Min kæreste er journalist og det er også meget skiftende arbejdstider og afhænger i bund og grund mest af hvornår Lemvig spiller håndbold. Det gør de så gerne om aftenen så der er mange aftenvagter for ham.

Anmeld

5. februar 2011

sabrina89

Min forlovede er kran arbejder og astfalttør han arbejder ca. 14 timer i døgnet i sommerperioden, men vinter er der ikke så meget at lave

Anmeld

5. februar 2011

Bshizzle

Min kæreste er Dirktør og hans reale arbejdstid er 50 - 60 arbejdstimer om ugen. øverige tilrådighedstid telefonisk 24/7.

- Tilgengæld er han generelt hjemme

Anmeld

5. februar 2011

Ox.

Blikkenslager og arbejder man-tors: 7.00-15.15 og fredag: 7.00-14.45 ...

Anmeld

5. februar 2011

heaven

endnu en eletrikker her.....

man og tirs: 0730-1600

ons-fre:0730-1500

og så har han vagt hver anden tirsdag fra 1600-0700

og hver 8 weekend fra fre kl 1500 til man kl 0730

Anmeld

5. februar 2011

missie20

Min kæreste er uddannet kleinsmed, men arbejder som chaffør i De danske fragtmænd Holbæk. Hans arbejdstimer er k. 7.00-16.00 men næsten altid overarbejde.

Anmeld

5. februar 2011

Hasselnødden

Min dejlige mand  arbejder fra 7-8 om morgenen til 15-16 om eftermiddagen (hver anden tirsdag fra 12-20 og hver fjerde søndag fra 12-16) Han er støtte-kontaktperson i Hedensted Kommune. Dog kan han tilrettelægge sin plan en måned frem stort set som han vil, det skal bare gå op i sidste ende med de andre kollegaer og skal vi noget med Elias eller andet vigtigt, er han der altid uden undtagelse! Og det sætter jeg stor pris på.

Anmeld

5. februar 2011

mortilfreja

Min kæreste er buschauffør og har meget skiftende arbejdstider :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.