Din Mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

twinny

Min kæreste går i min klasse og vi har normalt skoletider fra 8-16 eller 10-16....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Thereseh

Min kæreste er selvstændig indenfor IT og arbejder fra kl 9.30 - ? Mellem 40-60 timer om ugen.

Anmeld

6. februar 2011

Zafir

Min mand er metrotekniker Han laver alle de der ting, der gør at metroen i københavn kan køre uden fører... Sensorer, dimser, automatiske døre, sporskifter osv...

Det er om natten, så han arbejder 4 nætter om ugen fra 2110 til 0630. Det er rigtig dejligt, for han er MEGA MEGA MEGA BBBBBB menneske, så det fungerer meget bedre for os, med at han har natarbejde + at vi kan deles om 1 køre langt på literen bil

(også får han jo et solidt nattillæg, som også er værd at tage med hehe).

Anmeld

7. februar 2011

Thalia

Camilla1980 skriver:

Hvad arbejder din mand med?

Og på hvilke tidspunkter arbejder han på?

Han er PhD studerende og arbejder når han har lyst. - Det samme gælder desuden for mig.

Typisk bestræber vi os på en arbejdsdag der hedder 9-15.30, men vi har mulighed for at flexe mere end de flesate andre, og kan altså selv ploanlægge vores dage. Det betyder rolige morgener og børn der ikke har for lange dage i institutioner

Anmeld

7. februar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Min mand er i forsvaret og arbejder 7-15.

Nogle gange har han døgnvagter, men det er ca. 6 gange om året. Plus udstationeringer..

Anmeld

7. februar 2011

Ann.

Maskinarbejder/lastbilchauffør - han arbejder normalt fra 06-16.15. I sommer sæsonen kan det godt være et par timer længere.

Og i vinter perioden hvor støberriet ikke har noget at lave, kører han som lastbilchauffør i Danmark, Norge og Sverige, for samme firma. Det kan godt være hårdt med Lærke og skolen, da han kan være væk fra søndag aften til fredag 

Anmeld

7. februar 2011

saxa

Min husbonni arbejder på Urtekram og arbejdstiden hedder man-tors 07-15.30 og fre 07-12. Han har ofte overarbejde og møder så ind kl. 04 eller 05 om morgenen - er dog stadig hjemme som sædvanligt.

Anmeld

7. februar 2011

FamilenStorm

Min er selvstændig tømmer og arbejder: man-ons 7-16, tors 7-15 og fre 7-13:30 

Anmeld

8. februar 2011

Plysbjørnen

arbejder på Blands Svineslagteri (i pakkeriet) 7,10 - 15,55

Anmeld

8. februar 2011

Chr-Hei

Min kæreste er sandblæser fuldtid og er ved siden af selvstændig tagdækker (Nyopstartet) Så han arbejde 7-15,30 det ene sted og lidt forskelligt med det selvstændige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.