Jeg skal altså lige høre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

wamse

Laulund87 skriver:

Det var nok mig der misforstod så og så blev jeg lidt nervøs

Du skal på ingen måde føle dig som en dårlig forældre, slet ikke fordi tonen her inde nogen gange ryger lidt højt op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Laulund87

Ni-ko-li-ne skriver:

uh! det er vi nok mange der kunne være bedre til!

Ja helt sikkert!

Anmeld

4. februar 2011

Laulund87

wamse skriver:

Du skal på ingen måde føle dig som en dårlig forældre, slet ikke fordi tonen her inde nogen gange ryger lidt højt op

Nej det er også fjollet, jeg lader mig påvirke for nemt

Anmeld

4. februar 2011

Laulund87

Mie A skriver:

Jamen hvis det er sådan at det hænger sammen - så giver det for mig ingen menning.

Hvorfor hjælpe en familie økonomisk, som ikke har brug for det. 

Det er vel en anden form for hjælp,  man har brug for, hvis ens barn har særlige behov!

Ni-ko-li-ne var lidt bedre til at forklare det

Anmeld

4. februar 2011

wamse

Laulund87 skriver:

Nej det er også fjollet, jeg lader mig påvirke for nemt

Ej det er jeg bare selv såååå dygtig til Men vil i hvertfald forsikre dig om, at du ikke har nogen grund til at føle dig som en dårlig forældre

Anmeld

4. februar 2011

Mie A

Ni-ko-li-ne skriver:

sådan er det ikke helt...

der er to kriterier...

- at barnet skal have behov for ikke at blive passet hjemme

- at forældrene ikke selv kan afholde udgiften til daginstitutionen

så hvis det vurderes at man selv kan betale, er chancen for at få det, mindre

Jeg kan jo ikke lade være med at tænke at hvis forældrerne ikke har råd til at betale for institutionsplads, så er det vel økonomisk friplads man skal søge...

Anmeld

4. februar 2011

Laulund87

wamse skriver:

Ej det er jeg bare selv såååå dygtig til Men vil i hvertfald forsikre dig om, at du ikke har nogen grund til at føle dig som en dårlig forældre

Tusind tak, det var pænt af dig at skrive

Anmeld

4. februar 2011

Laulund87

Mie A skriver:

Jeg kan jo ikke lade være med at tænke at hvis forældrerne ikke har råd til at betale for institutionsplads, så er det vel økonomisk friplads man skal søge...

Den anden friplads er en ekstra hjælp hvis kommunen vurderer at det er meget vigtigt at barnet kommer afsted hver dag..

Anmeld

4. februar 2011

Mie A

Laulund87 skriver:

Den anden friplads er en ekstra hjælp hvis kommunen vurderer at det er meget vigtigt at barnet kommer afsted hver dag..

Men hvordan skal økonomi hjælpe på det? 

Jeg bliver nødt til at spørge direkte - Ville I selv kunne betale for institutionen uden socialpædagogisk friplads?

Anmeld

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Mie A skriver:

jo men hvis det er begge problematikker.... jeg synes det er godt der er en mulighed for de børn der kan have brug for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.