Når man ikke ved at man er gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

JacobsMoar

merichs skriver:

Altså jeg kunne i hvert fald heller ikke skjule det  Men har en veninde hvor man stort ikke kunne se noget på. Hun lignede bare en der havde spist meget aftensmad

Ihh hvor må det egentlig være rart, at folk ikke siger: NU må det da være, øhm nej.. Der er så 2 måneder til.. Men alligevel..

Hmm.. Men måske meget rart at kunne passe sit tøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

merichs

Bromberg skriver:

Ihh hvor må det egentlig være rart, at folk ikke siger: NU må det da være, øhm nej.. Der er så 2 måneder til.. Men alligevel..

Hmm.. Men måske meget rart at kunne passe sit tøj

Ja, eller : "Du venter da vidst tvillinger"

Anmeld

3. februar 2011

MariaJ

Baagøe skriver:

Jeg bekendtgjorde først graviditeten 12 uger inden jeg skulle føde, men jeg vidste det selv, da jeg var 9 uger henne

Ej, det er da vildt at du kunne skjule det så længe. Jeg så ud som om jeg havde slugt en fodbold tolv uger før jeg skulle føde, så hvis ikke jeg havde indrømmet at jeg var gravid, skulle jeg godt nok have haft en anden rigtig god forklaring i ærmet .

Maria

Anmeld

3. februar 2011

JustMe

Det lyder helt vildt, men kroppen er jo forunderlig. nogle har menstruation hele vejen igennem, nogle har ingen gener, nogle vokser næsten ikke, da de har meget plads i bækkenet og barnet ligger op ad rygsøjlen, mens nogle næsten ikke mærker deres baby. Er man så uheldig at opleve alle disse ting på samme tid, er der jo ikke noget at sige til at nogle måske ikke opdager det føri sidste øjeblik.

Det lyder uvirkeligt og som pure opspind, men i artiklen siger den ledende jordemoder jo netop, at de faktisk oplever det en til to gange om året.

Selv fandt jeg ud af det ved et rent tilfælde i 5. uge, så jeg kan ikke rigtigt være med i klubben, hehe...og havde jeg ikke opdaget det der, havde dagskvalmen med tilhørende opkastninger nok afsløret det allerede i uge 7 i stedet

Anmeld

3. februar 2011

Rockertand

Én i mit lokalområde (jeg kender hende ikke) fødte på badeværelsesgulvet - hun vidste ikke, at hun var gravid.

Hun var/er en stor pige, og de havde været i behandling, men mere eller mindre opgivet det hele og taget en pause, og mange måneder senere begynder hun at få turevise smerter, men tror at det er et galdestensanfald, så ligger på badeværelsesgulvet og har ondt i mange timer, hvor manden bare holder øje med hende, og til sidst bliver det så slemt, at de ringer til vagtlæge?/112?, og pludselig føder hun med sejrsskjorte (se nedenfor), - de er selvfølgelig begge stærkt chokerede, og hun vil ikke se på det, for hun er overbevist om, at det er dødfødt, men manden har dog åndsnærværelse nok til at få barnet ud af hinderne og gnubber barnet med et håndklæde, og der er sørme liv. Det viser sig, at barnet er født et par måneder for tidligt, men er i øvrigt i god trivsel, og h*n har det godt i dag.  

sejrsskjorte, sejrssærk, fosterhinder, når et barn fødes indhyllet i dem. Da fænomenet er meget sjældent, har man ifølge folketroen anset det for at være meget lykkeligt for barnet.

Anmeld

3. februar 2011

merichs

Rockertand skriver:

Én i mit lokalområde (jeg kender hende ikke) fødte på badeværelsesgulvet - hun vidste ikke, at hun var gravid.

Hun var/er en stor pige, og de havde været i behandling, men mere eller mindre opgivet det hele og taget en pause, og mange måneder senere begynder hun at få turevise smerter, men tror at det er et galdestensanfald, så ligger på badeværelsesgulvet og har ondt i mange timer, hvor manden bare holder øje med hende, og til sidst bliver det så slemt, at de ringer til vagtlæge?/112?, og pludselig føder hun med sejrsskjorte (se nedenfor), - de er selvfølgelig begge stærkt chokerede, og hun vil ikke se på det, for hun er overbevist om, at det er dødfødt, men manden har dog åndsnærværelse nok til at få barnet ud af hinderne og gnubber barnet med et håndklæde, og der er sørme liv. Det viser sig, at barnet er født et par måneder for tidligt, men er i øvrigt i god trivsel, og h*n har det godt i dag.  

sejrsskjorte, sejrssærk, fosterhinder, når et barn fødes indhyllet i dem. Da fænomenet er meget sjældent, har man ifølge folketroen anset det for at være meget lykkeligt for barnet.

Hold da op  Det var da lidt vildt

Anmeld

3. februar 2011

Alberts/

tror godt at de piger ved de er gravide, men ikke vil indrømme det over for dem selv på en eller anden måde, at de benægter det i sit eget hovede

Anmeld

3. februar 2011

Nadia&Daniel

Mallou Stella fra DUM var 4½ mdr. henne (udtalte hun på kanal 5)..

Anmeld

3. februar 2011

Fam. Madsen

da jeg ventede marcus var jeg 12 uger henne før jeg fandt ud af jeg var gravid og jeg havde ikke mærket noget til det overhovdet jeg er vand til at min mens springer over fordi jeg har endometriodes. også havde jeg ikke taget på. jeg fandt ud af jeg var gravid fordi jeg var til scanning på skejby for min sygdom. og der kunne lægen se min lille dreng som i dag er 2½ år 

Anmeld

3. februar 2011

Maja88

Nadia&Daniel skriver:

Mallou Stella fra DUM var 4½ mdr. henne (udtalte hun på kanal 5)..

hehe ja det var jo sommerferie og så går tiden jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.