Nå - men jeg kan da lige, ligesom "Sees", fortælle min historie:
Jeg fandt ud af jeg var gravid, da jeg var 23+6 uger henne!
Jeg havde på det tidspunkt de sidste 6 måneder arbejdet r*ven ud af bukserne. Alle hverdagsnætter i 7-eleven og nætterne i weekenden gik med at arbejde som bartender.
Jeg begyndte i februar (08), at blive mere træt end jeg plejede - men tænkte at det jo nok havde noget at gøre med, at jeg stort set aldrig havde fri. Graviditet var SLET SLET ikke i mine tanker, for jeg tog jo p-piller og mens kom og gik som den plejede - altså, tanken havde på det tidspunkt OVERHOVEDET ikke strejfet mig.
Jeg fortsatte med at knokle, men blev bedre til at bede om fri engang imellem i weekenden, og nøj hvor det hjalp! Jeg begyndte at få overskud, følte jeg.
Efter en druktur i marts - ja, jeg skammer mig efterfølgende over at have været på drukture
Nå, men efter den druktur vågnede jeg med den ONDESTE ONDE kvalme og bræksyge, mig som aldrig havde tømmermænd. Jeg fik aftalt junk spisning med min veninde, inden jeg skulle på arbejde om natten.
Jeg var igen blevet lidt for nem at overtale til at arbejde mange timer i weekenden, og da jeg havde kørt den stil i nogen uger, blev jeg fysisk dårlig, HELE tiden. Jeg havde konstant kvalme, kunne INTET få ned udover iskaffe, jeg kastede blod op og jeg havde i den grad bare mange problemer med min mave. Jeg tabte mig, så man tydeligt kunne se det. Min tætte veninde var total frusteret og bød mig hele tiden ud at spise, og var der bare for mig hele tiden - en sand engel
Jeg var ikke helt mig selv, og vi blev enige om, at jeg skulle ringe til lægen. Det gjorde jeg, og vi tog en LANG samtale. Han mente, at jeg nok var ved at få stress og mit opkast med blod nok var min krop der efterhånden råbte STOP, så han ville gerne at vi kunne snakke sammen jævnligt, så han kunne holde lidt øje med mig, og så bad han mig drosle fuldstændig ned på mit arbejde - det kunne chefen i 7-eleven ikke acceptere, så jeg blev langsomt frosset ud (og endte med en fyreseddel). Lægen spurgte selvfølgelig ind til min mens, men da den jo kom og gik som den skulle og at jeg IKKE havde været sammen med nogen seksuelt siden december, så var den skid ligesom slået.
Jeg gjorde som befalet og fik det godt igen, jeg kunne pludselig spise igen og ja.... det hele gik bare som det skulle!
Pinsen kom - og HELE familien med mostre, onkler, fætre, kusiner, bedsteforældre, forældre og søskende tog på ferie i lalandia
Om lørdagen (hvor vi skulle hjem søndag), der trækker min moster mig til siden, efter at have betragtet mig i bikini, og sagde: "misforstå mig ikke, kan godt se du har tabt dig alle andre steder end på maven, du ser lidt oppustet ud, du er ikke gravid, vel?" Hun fik besked på, at det var jeg hvertfald ikke, havde snakket med lægen osv osv, og at jeg bestemt ikke troede på jomfru fødsler (havde jo mens og nærmest levet i cølibat i 5 måneder)
Hun kiggede alligevel skævt til mig, og jeg sagde til hende at jeg kunne købe en test på apoteket søndag, når vi kom hjem, så kunne vi få det afkræftet.
Det blev søndag, test blev købt, test blev taget, test var POSITIV!!!!! FUUUUUCK
Her havde jeg lige stået og været frisk i bemærkningen og på en pæn måde bedt hende lade det ligge og holde sin mund med sådan noget pjat. Jeg troede ikke heeelt på den positive test, for det var lige på grænsen med tiden at der kom 2 streger! Og blev enig med mig selv om, at jeg nok hellere måtte give lægen et kald næste morgen.
Mandag fik jeg fat på lægen, og fik en tid samme dag. Sygeplejersken tog igen en test, som var tvivlsom .... så jeg måtte en tur på briksen. Lægen mærker og bliver helt mærkelig - og vil have mig afsted til en AKUT scanning for hun synes godt nok, at min livmoder er noget stor. Nå nå! Fik en tid tirsdag morgen, hvor både min mor og far ville tage med mig 
Jeg blev scannet både udvendig og indvendig - scanningslægen bad om assistance fra en anden scanningslæge og sammen regnede de sig frem til at jeg var 23+6 uger henne - og en terminsdato der sagde 4. september.
Hele den dag, var jeg total rundt på gulvet ...... jeg skulle pludselig snakke med flere forskellige. En almindelig læge, en jordmoder og en sygeplejerske! Men hvor tog de godt hånd om mig, fik talt mit system til ro og så tilbød de mig en almindelig scanning allerede samme eftermiddag, så jeg kunne se mit lille nus.
FØRST da jeg lå der og kunne se hende møffe rundt, gik det op for mig - og jeg græd ...... af GLÆDE. Jeg var overrasket, overvældet og forvirret.
Blev sendt hjem med beskeden om, at jeg nok ikke så min mens igen foreløbig, og at hun var sikker på, at inden for de næste dage ville min mave vokse og jeg ville kunne mærke hende sparke! OG ganske sandt ..... i løbet af no time, var jeg lige pludselig bare rigtig, rigtig gravid