Når man ikke ved at man er gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

merichs

Trine89 skriver:

Jah det tror jeg sku gerne på :s det må være helt vildt :s

Nu er jeg meget kontrolfreak, så jeg ville da være helt i panik over ikke at have noget klar til baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Trine89

Baby-støv skriver:

det lyder total urealitisk....  det lyder underligt.... hehe...

Jeg læste det i Woman for laangt tid siden :s men jah det lyder jo helt vildt. 

Anmeld

3. februar 2011

merichs

Dut-ugle skriver:

Jeg kender en der påstod at hun først vidste hun var gravid, da hun blev indlagt med stærke smerter og fik at vide at det var fordi hun var i fødsel.

Et par måneder efter hun havde født fik hun så talt over sig til en veninde, om at hun udmærket vidste hun var gravid og gjorde det for at få opmærksomheden  ikke særlig smart, enten kører man den hele vejen eller oz så kryber man til korset...

Det var da en fjollet måde at få opmærksomhed på  Men hver sin lyst

Anmeld

3. februar 2011

Trine89

merichs skriver:

Nu er jeg meget kontrolfreak, så jeg ville da være helt i panik over ikke at have noget klar til baby

Det var vidst også meget meget blandet følelse hun tog.. og mener der gik et par dage inden hun ville se babyen, fordi hun var bange for at hun ikke vil kunne elske den lille.. og vil egentlig have bortadobteret barnet

Anmeld

3. februar 2011

SussieThyssen

merichs skriver:

En bekendt har lige offentliggjort at hun skal være mor om 2 mdr. Og det er jo en dejlig nyhed  Men hun var ikke klar over at hun var gravid, før nu. Det er jo hørt før, så jeg kom til at tænke:

Er der nogen af jer tøser der ikke vidste i var gravide før langt henne i graviditeten?

Hvorfor vidste i det ikke?

Og hvordan fandt i ud af det?

Er i kede af at i er "gået glip" af den første del af graviditet?

Vh Marlene (som bruger for meget af sin barsel på at tænke på "underlige" ting )

Ja, man har jo før hørt om det.
Mig kan det godt nok undre..for selvom jeg havde mens med nr to indtil jeg var 3 mdr henne, så vidste jeg da godt, at jeg var gravid...og også selvom jeg hører til de, der meget sent producerer hcg...så man kan undres.
Selv med den allerførste, der ikke blev til noget, vidste jeg da, at jeg var gravid.
Tænker, at vedkommende måskekeer i særlig god kontakt med sin krop og kan mærke, at der bare er noget der er anderledes selvom man ikke umiddelbart har nogen "bivirkninger".
Min mor hørte til dem, der intet mærkede til sin graviditet med mig, og generelt med alle dem, der ikke blev til noget.
Hun havde hverken kvalme, brystspændinger, tissetrang eller noget andet.
Men hun vidste da helt klart, at hun var gravid.
Og da først jeg begyndte at rumstere rundt, kunne hun da slet ikke ungå at mærke det.

Anmeld

3. februar 2011

NinaNymannMadsen

merichs skriver:

Det var jo ikke så sent du fandt ud af det

nej det var det ikke...
har dog en fra min gamle klasse der først fant ud af det da hun gik i fødsel mere ved jeg ikke om det.
men det var i avisen vidst nok i sommers. det var en pige fra Odder eller sådan noget. kan ikke huske hvor hun bor nu.

Anmeld

3. februar 2011

Trine89

kiwilouise skriver:

fandt lige den her artikel

http://www.jv.dk/artikel/763366:Esbjerg--18-aarige-Emilie-vidste-ikke-hun-var-gravid

Jep nemlig. det var også hende som var med i Woman.. var også ved at se om jeg kunne finde noget med det

Anmeld

3. februar 2011

twinny

Trine89 skriver:

Jeg læste det i Woman for laangt tid siden :s men jah det lyder jo helt vildt. 

hehe... jaah tror gerne på det... Men det lyder helt vildt...

hun må have haft en nem graviditet så...

Anmeld

3. februar 2011

Trine89

Baby-støv skriver:

hehe... jaah tror gerne på det... Men det lyder helt vildt...

hun må have haft en nem graviditet så...

tilsyneladende.. hehe.. og den lille må have være meget stille. hehe.. siden hun heller ikke har mærket den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.