Når man ikke ved at man er gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.833 visninger
69 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

merichs

En bekendt har lige offentliggjort at hun skal være mor om 2 mdr. Og det er jo en dejlig nyhed  Men hun var ikke klar over at hun var gravid, før nu. Det er jo hørt før, så jeg kom til at tænke:

Er der nogen af jer tøser der ikke vidste i var gravide før langt henne i graviditeten?

Hvorfor vidste i det ikke?

Og hvordan fandt i ud af det?

Er i kede af at i er "gået glip" af den første del af graviditet?

Vh Marlene (som bruger for meget af sin barsel på at tænke på "underlige" ting )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Trine89

Jeg har læst om en der først fandt ud af det da hun gik i fødsels.. 

Grunden til hun ikke vidste noget vare fordi hun stadig havde blødninger hver mdr. og at der ikke var nogen mave der voskede for den lille havde vist lagt sig meget langt tilbage, op ad rygsøjlen og hun havde kun tage 3 kilo på..  

Anmeld

3. februar 2011

twinny

Trine89 skriver:

Grunden til hun ikke vidste noget vare fordi hun stadig havde blødninger hver mdr. og at der ikke var nogen mave der voskede for den lille havde vist lagt sig meget langt tilbage, op ad rygsøjlen og hun havde kun tage 3 kilo på..  

det lyder total urealitisk....  det lyder underligt.... hehe...

Anmeld

3. februar 2011

merichs

Trine89 skriver:

Man må da blive lidt forskrækket når man pludselig får at vide; "Du er ved at føde!" når man slet ikke er klar over at man er gravid  

Anmeld

3. februar 2011

NinaNymannMadsen

jeg var 10 uger henne da jeg fandt ud af jeg var gravid.

så det ikke meget jeg gik glip af.
men havde ikke tænkt over jeg ikke havde fået min mens for den havde før sprunget over en måned og så kommet en måned senere og sådan.
havde så meget kvalme, og gik til læge, da jeg først troed jeg var syg, så spurgte han jo efter han havde mærket på min mave om hvornår jeg sidst havde haft min mens så skulle jeg jo tænke tilbage.

men sådan er det jo bare.
fandt da ud af det, og idag har jeg da bare verdens dejligeste lille pige på 2 til juni.

Anmeld

3. februar 2011

kiwilouise

Trine89 skriver:

kan godt huske den episode... det var også i god aften dk. det var helt utroligt

Anmeld

3. februar 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Jeg kender en der påstod at hun først vidste hun var gravid, da hun blev indlagt med stærke smerter og fik at vide at det var fordi hun var i fødsel.

Et par måneder efter hun havde født fik hun så talt over sig til en veninde, om at hun udmærket vidste hun var gravid og gjorde det for at få opmærksomheden  ikke særlig smart, enten kører man den hele vejen eller oz så kryber man til korset...

Anmeld

3. februar 2011

Trine89

merichs skriver:

Man må da blive lidt forskrækket når man pludselig får at vide; "Du er ved at føde!" når man slet ikke er klar over at man er gravid  

Jah det tror jeg sku gerne på :s det må være helt vildt :s

Anmeld

3. februar 2011

Trine89

kiwilouise skriver:

kan godt huske den episode... det var også i god aften dk. det var helt utroligt

åh ved slet ikke om det var været i tv.. jeg kan bare huske jeg læste til i Woman engang

Anmeld

3. februar 2011

merichs

Astasmor skriver:

jeg var 10 uger henne da jeg fandt ud af jeg var gravid.

så det ikke meget jeg gik glip af.
men havde ikke tænkt over jeg ikke havde fået min mens for den havde før sprunget over en måned og så kommet en måned senere og sådan.
havde så meget kvalme, og gik til læge, da jeg først troed jeg var syg, så spurgte han jo efter han havde mærket på min mave om hvornår jeg sidst havde haft min mens så skulle jeg jo tænke tilbage.

men sådan er det jo bare.
fandt da ud af det, og idag har jeg da bare verdens dejligeste lille pige på 2 til juni.

Det var jo ikke så sent du fandt ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.