Når man ikke ved at man er gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

twinny

Trine89 skriver:

tilsyneladende.. hehe.. og den lille må have være meget stille. hehe.. siden hun heller ikke har mærket den

jaah det må man sige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
kiwilouise skriver:

fandt lige den her artikel

http://www.jv.dk/artikel/763366:Esbjerg--18-aarige-Emilie-vidste-ikke-hun-var-gravid

Man kan undre sig over, at der ikke er en "klokke" som ringer

Anmeld

3. februar 2011

Pige2009

merichs skriver:

En bekendt har lige offentliggjort at hun skal være mor om 2 mdr. Og det er jo en dejlig nyhed  Men hun var ikke klar over at hun var gravid, før nu. Det er jo hørt før, så jeg kom til at tænke:

Er der nogen af jer tøser der ikke vidste i var gravide før langt henne i graviditeten?

Hvorfor vidste i det ikke?

Og hvordan fandt i ud af det?

Er i kede af at i er "gået glip" af den første del af graviditet?

Vh Marlene (som bruger for meget af sin barsel på at tænke på "underlige" ting )

Jeg bekendtgjorde først graviditeten 12 uger inden jeg skulle føde, men jeg vidste det selv, da jeg var 9 uger henne

Anmeld

3. februar 2011

merichs

Astasmor skriver:

nej det var det ikke...
har dog en fra min gamle klasse der først fant ud af det da hun gik i fødsel mere ved jeg ikke om det.
men det var i avisen vidst nok i sommers. det var en pige fra Odder eller sådan noget. kan ikke huske hvor hun bor nu.

Det må da være noget af en oplevelse

Anmeld

3. februar 2011

merichs

Baagøe skriver:

Jeg bekendtgjorde først graviditeten 12 uger inden jeg skulle føde, men jeg vidste det selv, da jeg var 9 uger henne

Okay  Men du vidste det da i det mindste selv

Anmeld

3. februar 2011

merichs

SussieThyssen skriver:

Ja, man har jo før hørt om det.
Mig kan det godt nok undre..for selvom jeg havde mens med nr to indtil jeg var 3 mdr henne, så vidste jeg da godt, at jeg var gravid...og også selvom jeg hører til de, der meget sent producerer hcg...så man kan undres.
Selv med den allerførste, der ikke blev til noget, vidste jeg da, at jeg var gravid.
Tænker, at vedkommende måskekeer i særlig god kontakt med sin krop og kan mærke, at der bare er noget der er anderledes selvom man ikke umiddelbart har nogen "bivirkninger".
Min mor hørte til dem, der intet mærkede til sin graviditet med mig, og generelt med alle dem, der ikke blev til noget.
Hun havde hverken kvalme, brystspændinger, tissetrang eller noget andet.
Men hun vidste da helt klart, at hun var gravid.
Og da først jeg begyndte at rumstere rundt, kunne hun da slet ikke ungå at mærke det.

Der er jo nogle som ikke er særlig fortrolige med deres krop  Men ja, mange fornemmer (eller ved bare) at de er gravide

Anmeld

3. februar 2011

TbCp

Der er sådan en hel serie som handler om det, jeg har set flere af afsnittene, det er simpelthen utroligt!!!

http://www.youtube.com/results?search_query=i+didn%27t+know+i+was+pregnant&aq=0

Anmeld

3. februar 2011

JacobsMoar

Jeg tænker bare på den dunk jeg rendte rundt med.. Den kunne da ikke gemme sig, hverken for mig eller andre

Men min baby vejede så også over det dobbelte af hende i artiklens

Anmeld

3. februar 2011

NinaNymannMadsen

merichs skriver:

Det må da være noget af en oplevelse

Ja det tror jeg gerne

Anmeld

3. februar 2011

merichs

Bromberg skriver:

Jeg tænker bare på den dunk jeg rendte rundt med.. Den kunne da ikke gemme sig, hverken for mig eller andre

Men min baby vejede så også over det dobbelte af hende i artiklens

Altså jeg kunne i hvert fald heller ikke skjule det  Men har en veninde hvor man stort ikke kunne se noget på. Hun lignede bare en der havde spist meget aftensmad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.