Er bare så træt af folk nyder at sparke en der ligger ned..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Ellim

Øv sikke nogle LORT!!! Kan fanme GODT forstå at du er ked af det og alt det fylder SÅ meget, og at det så nogle gange kan blive alt for meget det hele..

Syntes bestemt at det er alvorligt - nå man ønsker noget så inderligt, men der sker bare ikke noget..

Selvom at der ikke er et barn der er dødt kunne jeg næsten forstille mig at sorgen efterhånden kan være lige så stor.. Men nu skal jeg ikke komme og spile skide klog.. Ville faktisk også bare skrive - for kan virkelig godt forstå dig..

Håber at de dumme tanker du får om at det hele kunne være lettere hvis man ikke var her mere ikke fylder for meget..

De bedste tanker herfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Faith

Åh hvor blir jeg ked af at læse dit indlæg. Det rammer lige derind hvor det gør allermest ondt.

Jeg kan kun gisne om hvad i har været igennem, og stadig gennemgår. Jeg har selv været møllen igennem, men det tog dog "kun" 2½ år for os at få vores mirakler.

Jeg har en veninde som kunne have skrevet det indlæg du har skrevet. De prøver og prøver med alverdens behandlinger, og hun bliver gravid ind af en kant, men taber desværre efter kort tid. Det er så ulideligt hårdt for dem, og det smerter mig hver gang hun, endnu engang, ringer og fortæller at nu gik det igen galt.

De er nu kommet dertil hvor de vil i det private (de har opgivet det offentlige), men deres økonomi er ikke for god, og hvor skaffer man lige 65000 til 3 forsøg inklusiv medicin??? Det er jo de færreste der lige kan det.

Ved ikke hvad jeg vil med det her, andet end at sige til dig at det virkelig virkelig gør mig ondt!

PS: Det med at tænke på noget andet eller anskaffe sig en hund er garanteret rigtig sødt ment af de mennesker der siger det, men det skader altså mere end det gavner at få sådan nogle kommentarer. Det er i hvert fald sådan jeg husker det.

Vh. Mia.

Anmeld

3. februar 2011

Kamelia

Åhhh hvor jeg føler med dig.........det er så uretfærdigt at I ikke får lov. 

Selv om det er svært, så tror jeg ikke at det er bevidst at du bliver "sparket" - jeg tror det er uvidenhed og ubetænksomhed.

Jeg følger ikke så intens med herinde og var derfor ikke klar over hvor længe I har forsøgt og kæmpet, det kan jo være at dem der får svaret uheldigt heller ikke er klar over din situation?!

Og dem der kender din situation prøver måske bare på deres egen klodsede måde at trøste...........ikke alle mennesker er gode til at trøste og håndtere svære situationer!

Men det gør sgu ondt i mit hjerte at læse at I har kæmpet så længe, jeg håber inderligt for jer at det snart bliver jeres tur. 

Kamelia 

Anmeld

3. februar 2011

Mullefisen2011

Åhhhr sødeste.. Hvor er jeg ked af at læse du har det sådan..  Det er helt okay at være ked af det og komme ud med det.. Det skal der også være plads til.. du får et kæmpe  herfra..

Anmeld

3. februar 2011

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

1000 mange tak for din omsorg!!!

Knus og kram Lene

PS. er det ikke ved at være tid til Runa billede spam igen???

Velbekomme

Ahhh jeg må hellere vente lidt...har jo lige smidt en billedtråd på

Anmeld

3. februar 2011

Mormilla

Jeg vil bare gi dig et stort kram  Det er sku ikke let at ønske sig noget så meget og ikke kan få det.  for at det snart lykkes for jer!!!

Anmeld

3. februar 2011

Lunae

ønskebarn74 skriver:

Hvorfor skal folk bore i en når man ikke kan få børn... Og de kan se på ens inlæg at man er helt nede, desperat og ulykkelig... Jeg bliver vred og har lige overskredet min egen grænse og sikkert andres fordi det bare rammer helt ind i øjeblikket... Vi har ikke råd til et forsøg alligevel pga. en stor energi regning... Mit ur det tikker for vildt... Og tabet er så stort og uoverskueligt lige nu... Jeg ønsker bare snart at en af vores spirer bliver og det er min tur... Det må da snart være min tur... 9år må da være nok... hvor meget mere lort skal vi igennem... Jeg skammer mig over mine ord men fuck hvorfor skal folk altid komme med en kommentar... De fatter bare ikke denne sorg og savn og øv hvor jeg bare er en tudetøs igen idag... Jeg kan bare ikke have tanken om aldrig at blive mor... Ind imellem har jeg bare løst til at dø og få fred...

Du får lige et kæmpe af mig! Jeg håber så meget, at Danmark finder ud af, at brugerbetaling på hjælp til graviditet er den største forskelsbehandling ever! Det kan fandme ikke passe, at det er økonomien, som skal afgøre ens muligheder for at få børn. Jeg kan kun forestille mig, hvordan jeg ville have det, hvis det var mig, som ikke kunne få børn Jeg håber og alt hvad jeg har, for at det lykkedes for jer!

Anmeld

3. februar 2011

Bondepigen

Du skal have et kæmpe kram.

Hun har sikkert ikke skrevet det for at træde på dig, men hun forstår nok ikke, hvordan det er at længes efter et barn på den måde. Nogle har bare så nemt ved det, at de ikke tænker over hvor hårdt det er.

Anmeld

3. februar 2011

Lou87

ønskebarn74 skriver:

Vi har haft hund, den døde sidste år... Og i mit tilfælde hjælper det ikke at lade være med at tænke på det... Vi er ikke uforklarligt barnløse... Jeg har PCOS (Poly cystisk ovarie syndrom) og min krop modner ikke ægene, så jeg har ingen ægløsning uden medicin... Jeg har så heller ikke mens der kan gå år imellem... Alt dette er en bihvirkning af insulin resistens...

Jeg ved godt at du mener det godt og det er skønt at du prøver på at sætte dig ind i vores situation... Men for mig er lige netop de ord, at putte et rødt klæde foran en tyr.... For alle siger det, men den holder bare ikke hos os...

1000 tak for din omsorg det luner.. Lene

Åhh altså - ja det jo ikke nemt og på nogen måde for mig så foreståeligt som for jer der står i det..
Jeg kan som skrevet til anden kommentar kun tænke mig til det og synes tanken om at undvære min datter ville være forfærdeligt hård og trist!!

Men jeg krydser alt hva jeg kan for det bliver din tur en dag og lader vær og sige mere

Anmeld

3. februar 2011

tinasmor

Der er mange der ikke kan sætte sig ind i hvordan det er:
Få en hundehvalp, lad vær at tænke på det, tag på ferie, nyd I ikke har børn. Latterlige kommentarer for folk som ikke kan forstå at det tærer psykisk. De endnu slemmere: "Hvis man ikke kan fra naturens side er der nok en årsag til at man ikke får børn", eller "Børn er ikke en ret for alle" osv. Folk fatter det bare ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.