ønskebarn74 skriver:
Hvorfor skal folk bore i en når man ikke kan få børn... Og de kan se på ens inlæg at man er helt nede, desperat og ulykkelig... Jeg bliver vred og har lige overskredet min egen grænse og sikkert andres fordi det bare rammer helt ind i øjeblikket... Vi har ikke råd til et forsøg alligevel pga. en stor energi regning... Mit ur det tikker for vildt... Og tabet er så stort og uoverskueligt lige nu... Jeg ønsker bare snart at en af vores spirer bliver og det er min tur... Det må da snart være min tur... 9år må da være nok... hvor meget mere lort skal vi igennem... Jeg skammer mig over mine ord men fuck hvorfor skal folk altid komme med en kommentar... De fatter bare ikke denne sorg og savn og øv hvor jeg bare er en tudetøs igen idag... Jeg kan bare ikke have tanken om aldrig at blive mor... Ind imellem har jeg bare løst til at dø og få fred...
Åhh, mit hjerte græder virkelig, når jeg læser dit indlæg

Jeg kan på ingen måde sætte mig ind i, hvad I har været igennem, og hvilket mareridt, som bare ingen ende vil tage...
Hvor er det uretfærdigt, at sådan en skøn mor (som jeg ikke er et sekund i tvivl om, at du vil blive) ikke kan få lov til at få sit højeste ønske opflydt 
Nogle teenagepiger bliver gravide på p-piller, drikker alkohol, ryger og jeg ved ikke hvad de ikke udsætter deres krop for - og så får de sunde og raske børn, mens fantastiske personer og vidunderlige forældre som jer ikke får lov... Dybt uforståeligt og sørgeligt...!
Forstår virkelig godt, at I efterhånden mister modet, og ville virkelig ønske, at jeg kunne gøre et eller andet for at hjælpe jer på vej - men desværre har jeg ikke hverken magiske kræfter eller en masse penge - så gjorde jeg alt, hvad der stod i min magt, for at hjælpe jer på vej 
Håber virkelig på det bedste for jer og vil tænke på jer og bede til, at I virkelig får jeres ønske opfyldt 
Anmeld