Er bare så træt af folk nyder at sparke en der ligger ned..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.588 visninger
61 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

ønskebørn74

Hvorfor skal folk bore i en når man ikke kan få børn... Og de kan se på ens inlæg at man er helt nede, desperat og ulykkelig... Jeg bliver vred og har lige overskredet min egen grænse og sikkert andres fordi det bare rammer helt ind i øjeblikket... Vi har ikke råd til et forsøg alligevel pga. en stor energi regning... Mit ur det tikker for vildt... Og tabet er så stort og uoverskueligt lige nu... Jeg ønsker bare snart at en af vores spirer bliver og det er min tur... Det må da snart være min tur... 9år må da være nok... hvor meget mere lort skal vi igennem... Jeg skammer mig over mine ord men fuck hvorfor skal folk altid komme med en kommentar... De fatter bare ikke denne sorg og savn og øv hvor jeg bare er en tudetøs igen idag... Jeg kan bare ikke have tanken om aldrig at blive mor... Ind imellem har jeg bare løst til at dø og få fred...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

otlitrom

Det er OK at have en tudedag. Det skal der altså være plads til, for kamoen er ulidelig.

Er der nogen herinde der har trådt på dig, eller....?

Jeg håber snart I er i mål!!

Anmeld

2. februar 2011

marhemor

ønskebarn74 skriver:

Hvorfor skal folk bore i en når man ikke kan få børn... Og de kan se på ens inlæg at man er helt nede, desperat og ulykkelig... Jeg bliver vred og har lige overskredet min egen grænse og sikkert andres fordi det bare rammer helt ind i øjeblikket... Vi har ikke råd til et forsøg alligevel pga. en stor energi regning... Mit ur det tikker for vildt... Og tabet er så stort og uoverskueligt lige nu... Jeg ønsker bare snart at en af vores spirer bliver og det er min tur... Det må da snart være min tur... 9år må da være nok... hvor meget mere lort skal vi igennem... Jeg skammer mig over mine ord men fuck hvorfor skal folk altid komme med en kommentar... De fatter bare ikke denne sorg og savn og øv hvor jeg bare er en tudetøs igen idag... Jeg kan bare ikke have tanken om aldrig at blive mor... Ind imellem har jeg bare løst til at dø og få fred...

Vil bare sende et varmt  og 'er alt for at der snart er en lille dejlig spire inde i din mave...

Anmeld

2. februar 2011

dorthemus

Nu ved jeg ikke hvad du hentyder til, men jeg er rigtig ked af at du oplever at nogle herinde opfører sig så lavt

Jeg synes bestemt også at det er jeres tur nu...puh hvor føler jeg bare med dig, sødeste Lene

Anmeld

2. februar 2011

ønskebørn74

kitty skriver:

Det er OK at have en tudedag. Det skal der altså være plads til, for kamoen er ulidelig.

Er der nogen herinde der har trådt på dig, eller....?

Jeg håber snart I er i mål!!

Ja i medicin tråden... Og ikke sikkert hun mente det personligt men sådan føltes det og jeg skammer mig over hvad jeg skrev til hende... For det var grimt, personligt og normalt ikke mig...   

https://www.baby.dk/debat/87809pi9/ordet-er-frit/medicinrester.aspx

Anmeld

2. februar 2011

sus73

Sender lige et kæmpe kram

Anmeld

2. februar 2011

Maalene

ønskebarn74 skriver:

Åhh, mit hjerte græder virkelig, når jeg læser dit indlæg

Jeg kan på ingen måde sætte mig ind i, hvad I har været igennem, og hvilket mareridt, som bare ingen ende vil tage...

Hvor er det uretfærdigt, at sådan en skøn mor (som jeg ikke er et sekund i tvivl om, at du vil blive) ikke kan få lov til at få sit højeste ønske opflydt

Nogle teenagepiger bliver gravide på p-piller, drikker alkohol, ryger og jeg ved ikke hvad de ikke udsætter deres krop for - og så får de sunde og raske børn, mens fantastiske personer og vidunderlige forældre som jer ikke får lov... Dybt uforståeligt og sørgeligt...!

Forstår virkelig godt, at I efterhånden mister modet, og ville virkelig ønske, at jeg kunne gøre et eller andet for at hjælpe jer på vej - men desværre har jeg ikke hverken magiske kræfter eller en masse penge - så gjorde jeg alt, hvad der stod i min magt, for at hjælpe jer på vej

Håber virkelig på det bedste for jer og vil tænke på jer og bede til, at I virkelig får jeres ønske opfyldt

Anmeld

2. februar 2011

Frøken J.

ønskebarn74 skriver:

Ja i medicin tråden... Og ikke sikkert hun mente det personligt men sådan føltes det og jeg skammer mig over hvad jeg skrev til hende... For det var grimt, personligt og normalt ikke mig...   

Synes det er rigtig flot af dig, at du skrev undskyld bagefter, for der var jo slet ikke noget ondt eller personligt i det hun skrev, sådan som jeg læser det Men jeg forstår godt, at du bliver oprørt af sådan en sag, og jeg er så ked af, du må det igennem!

Anmeld

2. februar 2011

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Nu ved jeg ikke hvad du hentyder til, men jeg er rigtig ked af at du oplever at nogle herinde opfører sig så lavt

Jeg synes bestemt også at det er jeres tur nu...puh hvor føler jeg bare med dig, sødeste Lene

Jeg var heller ikke sød med det jeg svarede... Skammer mig bare sådan...  

Tak for de venlige ord...

Lene

Anmeld

2. februar 2011

pussekat

ønskebarn74 skriver:

hejsa søde

jeg her det nok på samme må lige nu som dig er træt af folk som ikke kan hold sig mund er også træt af at høre om vi ikke skal igen med vorse fryste æg nejjjjjjjjjjjjjjjj det skal vi ikke i nu her ikke lige lyst ja men du er jo også ved at være gamle at med vi her prøve i så mange år på at få et barn så det er ikke så når spirer ikke vil bliv her være ned og det som læge sige til os i dec

og søde her det også som dig min ven tanken om aldrig at blive mor det håbet jeg ikke det sker for os jeg ved ikke kun liv med ikke at prøve at bliv mor så jeg  for os søde kan bliv pis sur over folk som skal køre i det hele tid

og søde vis jeg være mio vil jeg hjælp dig / os til at få vorse STOR ønske om et barn

til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.