ønskebarn74 skriver:
Hvorfor skal folk bore i en når man ikke kan få børn... Og de kan se på ens inlæg at man er helt nede, desperat og ulykkelig... Jeg bliver vred og har lige overskredet min egen grænse og sikkert andres fordi det bare rammer helt ind i øjeblikket... Vi har ikke råd til et forsøg alligevel pga. en stor energi regning... Mit ur det tikker for vildt... Og tabet er så stort og uoverskueligt lige nu... Jeg ønsker bare snart at en af vores spirer bliver og det er min tur... Det må da snart være min tur... 9år må da være nok... hvor meget mere lort skal vi igennem... Jeg skammer mig over mine ord men fuck hvorfor skal folk altid komme med en kommentar... De fatter bare ikke denne sorg og savn og øv hvor jeg bare er en tudetøs igen idag... Jeg kan bare ikke have tanken om aldrig at blive mor... Ind imellem har jeg bare løst til at dø og få fred...
Allerførst får du lige et kæmpe 
Jeg ved lige hvad du gennemgår og hvor super hårdt det er, når man gang på gang skal prøve at holde sig selv oppe efter endnu en nedtur. Man har kun brug for opmuntrende ord og knus & kram og ikke "negative" bemærkninger.
Du skal blive ved med at kæmpe, kæmp med alt hvad du har i dig og det skal nok lykkedes, men bliv ved.
Vi var 12 år om at få vores dejlige lille prinsesse og hun er alle tårer, nedturer, smerter og humørsvingninger værd, jeg ville gå det hele igennem igen hvis jeg skulle. Jeg troede aldrig at jeg skulle blive mor 
Hvis du har brug for at skrive til en som ikke kender dig og du bare skal "af" med noget, er du velkommen til at sende mig en PB. Nogen gange kan det være lidt anderledes med en som man ikke kender. 
Trine
Anmeld