Er bare så træt af folk nyder at sparke en der ligger ned..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Hvorfor skal folk bore i en når man ikke kan få børn... Og de kan se på ens inlæg at man er helt nede, desperat og ulykkelig... Jeg bliver vred og har lige overskredet min egen grænse og sikkert andres fordi det bare rammer helt ind i øjeblikket... Vi har ikke råd til et forsøg alligevel pga. en stor energi regning... Mit ur det tikker for vildt... Og tabet er så stort og uoverskueligt lige nu... Jeg ønsker bare snart at en af vores spirer bliver og det er min tur... Det må da snart være min tur... 9år må da være nok... hvor meget mere lort skal vi igennem... Jeg skammer mig over mine ord men fuck hvorfor skal folk altid komme med en kommentar... De fatter bare ikke denne sorg og savn og øv hvor jeg bare er en tudetøs igen idag... Jeg kan bare ikke have tanken om aldrig at blive mor... Ind imellem har jeg bare løst til at dø og få fred...

Hvor er jeg ked af at høre, at du har en ØV-dag Det hører desværre med til det liv vi som barnløse lever (og det er super unfair) At andre mennesker gør det endnu svære er f... lavt - de burde skamme sig!!

Jeg håber, at det hele ser lidt lysere ud i morgen.. Hvis ikke har jeg en skulder at græde ud ved

til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

Jeg var heller ikke sød med det jeg svarede... Skammer mig bare sådan...  

https://www.baby.dk/debat/87809pi9/ordet-er-frit/medicinrester.aspx

Tak for de venlige ord...

Lene

Jeg har svaret dig i tråden og hende

Anmeld

2. februar 2011

ønskebørn74

Secrets skriver:

Synes det er rigtig flot af dig, at du skrev undskyld bagefter, for der var jo slet ikke noget ondt eller personligt i det hun skrev, sådan som jeg læser det Men jeg forstår godt, at du bliver oprørt af sådan en sag, og jeg er så ked af, du må det igennem!

Jeg ved det godt, men forstår bare ikke at folk behøver skrive det til mig... Hvis hun har læst mit indlæg må hun da kunne fornemme hvor langt ude jeg er... Det er ikke ok OVERHOVEDET det jeg skrev til hende... Men øv... Hun tog mig bare lige en af de dage hvor det gør ondt helt inden i... Min dejlige veninde der også er i behandling har testet negativ og er fuldstendig ødelagt... Hun troede den var der og er ikke sikker på om hun orker mere... Og jeg bor så langt væk og kan ikke holde om hende og trøste hende... Har jo samme følelser efter vi lige har haft en biokemisk graviditet med HCG der skiftevis steg og faldt, men nu er klar til at komme videre men ikke har pengene...

Anmeld

2. februar 2011

JulieE

Åh... Søde Hvor jeg dog føler med dig!!!! Kan godt forstå du følte dig ramt af den bemærkning det er forståeligt at du har en øv dag.

Jeg sender dig en masse og håber det hele snart går jeres vej!!!

Anmeld

2. februar 2011

Brams

ønskebarn74 skriver:

Hvorfor skal folk bore i en når man ikke kan få børn... Og de kan se på ens inlæg at man er helt nede, desperat og ulykkelig... Jeg bliver vred og har lige overskredet min egen grænse og sikkert andres fordi det bare rammer helt ind i øjeblikket... Vi har ikke råd til et forsøg alligevel pga. en stor energi regning... Mit ur det tikker for vildt... Og tabet er så stort og uoverskueligt lige nu... Jeg ønsker bare snart at en af vores spirer bliver og det er min tur... Det må da snart være min tur... 9år må da være nok... hvor meget mere lort skal vi igennem... Jeg skammer mig over mine ord men fuck hvorfor skal folk altid komme med en kommentar... De fatter bare ikke denne sorg og savn og øv hvor jeg bare er en tudetøs igen idag... Jeg kan bare ikke have tanken om aldrig at blive mor... Ind imellem har jeg bare løst til at dø og få fred...

Allerførst får du lige et kæmpe

Jeg ved lige hvad du gennemgår og hvor super hårdt det er, når man gang på gang skal prøve at holde sig selv oppe efter endnu en nedtur. Man har kun brug for opmuntrende ord og knus & kram og ikke "negative" bemærkninger.

Du skal blive ved med at kæmpe, kæmp med alt hvad du har i dig og det skal nok lykkedes, men bliv ved.

Vi var 12 år om at få vores dejlige lille prinsesse og hun er alle tårer, nedturer, smerter og humørsvingninger værd, jeg ville gå det hele igennem igen hvis jeg skulle. Jeg troede aldrig at jeg skulle blive mor

Hvis du har brug for at skrive til en som ikke kender dig og du bare skal "af" med noget, er du velkommen til at sende mig en PB. Nogen gange kan det være lidt anderledes med en som man ikke kender.

Trine

Anmeld

2. februar 2011

Lou87

Du får en KÆMPE   af mig !!
Jeg havde ingen problemer med og blive gravid, men bliver DYBT ULYKKELIG hver gang jeg læser en af jeres (jer der ikk blir det så nemt) historier eller udråb.. Og jeg forstår det så inderligt (eller det gør jeg jo langt fra jer) - det må være sååååå hårdt altså !!

Jeg har ikk andet og sige at jeg ønsker af hele mit hjerte for alle kvinder der ønsker børn specielt efter sådan en kamp, at i får det og sender de varmeste tanker.
Jeg ved ikk hva jeg ville gøre ved tanken om ikk og ha fået min datter.

Du har sikkert fået ti tusind milliarder råd og undskyld hvis det er irriterende.. Men jeg kender blot en der har kæmpet i nok lige så mange år.. det hjalp da de fik besked på og holde en pause (fra lægerne og alt det der) og så gav manden hende en hund. VUPTI hun slappede af og fokuserede slet ikk på alt der der, men holdte pause og så blev hun sku gravid helt på normalvis og uden nogen former for hjælp!  Ikke at jeg siger det sku ku hjælpe, men tror at når man når så langt ud (selvom det er forståeligt!) at man simpelthen stresser sig selv og sin krop for meget.
Så man ikke bliver gravid pga det.

Men ja undskyld det blev langt og føler med dig og håber du har fået humøret lidt op igen, ikke spor sjovt og blive jokket på når man allerede ligger dybt dybt nede.

Anmeld

2. februar 2011

twinny

Puhhaaaa... du får lige en kæmpe  herfra.....

jeg  for den snart er der for jer.....

Anmeld

2. februar 2011

Zeus

Åårh af mig også!

Anmeld

2. februar 2011

Shibby

Jeg tror "bare" du overreagere..Jeg tolker slet ikke hendes indlæg som at træde på dig overhovedet! Jeg ved du er ked af det,og hvis jeg kunne hjælpe dig så ville jeg gøre det! Men det ændre bare ikke at jeg syntes det du skrev til hende var at gå over stregen-er glad for du undskyldte kort efter  Er ret sikker på at hun ikke ville træde på dig..Jeg forstår godt hendes indlæg,men jeg forstår også din sorg!

Anmeld

2. februar 2011

Bare mig..

Jeg aner ikke hvad jeg skal sige, men jeg ville ikke gå ud uden at give dig et klem med på vejen med håbet om, at i ikke skal vente ret lang tid mere.. Det gør virkelig ondt, at læse dit indlæg. Så ondt at jeg har en stor klump i halsen.. Men hvad hjælper det dig!!!

Mht. dit svar i det andet indlæg, tror jeg bestemt ikke hun tager det for tungt.. Din undskyldning er SÅ flot!!!!

Ønsker jer alt held og lykke søde, og håber så meget i snart får jeres største ønske opfyldt, at blive forældre, om ikke på den ene måde, så den anden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.