Nalle skriver:
Der var du jo heldig 
Har aldrig brugt det og kommer aldrig til det, det har jeg ikke haft behov for! 
Tydeligvis ønsker du ikke at debattere, når du bare kommer med sådanne kommentarer i stedet for rent faktisk at forholde dig til mit modargument. Jeg har virkelig forsøgt at debattere pænt med dig hele vejen igennem, på trods af du har været enormt flabet og nedladende, jeg har forsikret dig om, at du ikke er en dårlig mor, og jeg kunne blive ved. Det vælger du at ignorere og komme med små spydige kommentarer, hvilket absolut ikke hører sig til. Derfor ønsker jeg ikke at debattere med dig længere, og forventer egentlig bare, at du til det skriver "Fint
" eller lignende. Jeg synes blot du skal tænke over, at det faktisk er muligt at debattere holdninger og være uenige, uden at man skal være nedladende overfor andre. Der er jo flere her i tråden der har givet udtryk for, at de ikke har brugt "sunde" produkter, og der er ikke én, end ikke mig, der har sagt til dem, at de er dårlige mødre, åndssvage osv. Jeg har faktisk slet ikke sagt noget dårligt om, at andre ikke vælger de "gode" produkter, jeg har blot sagt, at det er det, som jeg vælger at gøre. Derfor er det enormt meningsløst og sårende, at du føler behov for at holde dig i den nedladende og flabede tone uden grund overhovedet.
Jeg håber virkelig, at det er noget du vil tænke over, for der er jo ikke én, der har provokeret dig til at skrive, at jeg ikke er ordentlig gravid, ikke én der har provokeret dig til at tale ned til mig. Det synes jeg ikke du kan være bekendt mod en, som intet har gjort dig.
Anmeld