Hvornår flyttede i sammen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Ryberg

Min mand hjalp mig ud af et træls forhold, og vi flyttede derfor sammen fra dag 1....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

sarahb

nej hvor er jeg langsom i forhold til jer her inde.

Jeg er slet ikke til at flytte hurtigt sammen osv så der gik 5 år.
Men han er også den første jeg har boet med og den første der blev vist frem til familien osv. for jeg slet ikke er til at vise mine forældre kærester bare lige sådan. Så han er den første og der skulle gå 5 år. Skønt bare at være kærester så lang tid inden man skulle være samlevende og ha en almindelig hverdag til at køre.

Anmeld

2. februar 2011

SiLiMiMa

hm... det gik pænt stærkt........ plejer at svare 3 dage, men det var nok nærmere en uge eller 2

heise

Anmeld

2. februar 2011

Brams

Anonym skriver:

Hej I skønne Tøser.

Ja som overskriften lyder er jeg lidt nysgerrig for at høre hvor længe  i var sammen før  i flyttede sammen.

Har kendt min kæreste siden oktober og vi er sammen så meget som muligt og snakker om at flytte sammen og går og leder efter noget. Vi er begge enige om at finder vi noget flytter vi sammen MEN ingen af os flytter over i den andens lejlighed. 

Vi vil begge gerne starte et nyt sted sammen... 

Mødte min mand den 18. november 1995 og vi flyttede sammen i starten af januar 1996  Så det gik stærkt.

Anmeld

2. februar 2011

Livas mor

Vi flyttede sammen efter 3 måneder, da jeg alligevel skulle finde et nyt sted at bo og vi var altid sammen. Så derfor tog vi springet, og nu er der snart gået 5½ år og vi skal giftes liiiige om lidt..

Knus

Anmeld

2. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

Hej I skønne Tøser.

Ja som overskriften lyder er jeg lidt nysgerrig for at høre hvor længe  i var sammen før  i flyttede sammen.

Har kendt min kæreste siden oktober og vi er sammen så meget som muligt og snakker om at flytte sammen og går og leder efter noget. Vi er begge enige om at finder vi noget flytter vi sammen MEN ingen af os flytter over i den andens lejlighed. 

Vi vil begge gerne starte et nyt sted sammen... 

Sådan gjorede vi det endelig også...

Min lille historie.....

VI mødes første gang hjemme hos mig i min 4 værelses lejlighed på motalavej 40 st th korsør den 26/7-07.

Vi blev kærester fra den 29/7-07

Han boede næsten hos mig fra den dag.

Han flytte sin adresse kort ind hos mig den 1/10-07 og 31/10 flytte vi i vores fælles hus i dalmose som vi købte.

Den 24/12-07 Gik han ned på knæ forand hele hans familie 23 mennesker + os 2....

Midten af juni 2008 stoppe jeg med p-sprøjten prøve kort 14 dag så til tandlægen og måtte så ikke bleve gravid før alle mine tænder var reve ud så pause fra 1/7 til 8/12-08 Så opdaget jeg af jeg var gravid midten af april 2009 og føde den 23/12-09..

Vores næste spring af bleve gift mon ikke da det ikke er sket i nu......

Min lille historie

Henriette som ikke fortyder nået af det her...

Anmeld

2. februar 2011

Den lykkelige

Vi var nok lidt anderledes  Der gik en dag..

Vi mødtes via dating.dk.. Han var hos mig første gang en søndag.. Mens han var der fik han sms fra sin mester om han skulle arbejde på en skole, som tilfældigvis lå lige over for min lejlighed.. Han var der i alle sine pauser om mandagen.. Om mandagen kom vi på et tidspunkt til at snakke om mit vasketøj.. ja spændende..  men at jeg skulle vaske og at der var 3 km til nærmeste vaskeri samt at det var vildt tungt at have med hjem igen vådt på cyklen..
Så sagde han: "du kan da bare pakke din taske så samler jeg dig op efter job.. jeg har fri vask i kælderen".. Gjorde jeg så.. Og overnattede samtidig hos ham..
Har jeg gjort hver dag siden og vi har nu været sammen i 2,5 år
Vi har nu fælles hund, bil, hus og venter lille her i februar

Anmeld

2. februar 2011

Sofia24

har svaret mere end 2 år...

vi var begge 19 år og boede hjemme da vi blev kærester... vi nåede at blive 22 inden vi flyttede sammen i vores første hus

nu er vi begge 26, har købt nyere og større hus og har vores elskede Silas på 6 mdr

Anmeld

2. februar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Vi blev kærester i maj ´97 og flyttede sammen i mats ´99 - så lige knap 2 år

Anmeld

2. februar 2011

Chraz

jeg har skrevet 0-6 måneder. Vi flyttede faktisk sammen 1 uge inden vi officielt blev kærester næsten  Det var det helt rigtige for os. Vi har været sammen i snart 2 år og er næsten uadskillige. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.