Hvornår flyttede i sammen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Silas&Mille

Vi flyttede sammen samme dag vi mødte hinanden.

Vi runder 4½ år her den 11. februar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Nille-pigen

min forlovede havde intet sted at bo, fordi hans bror havde lånt hans værelse ud til en ven mens Rasmus var i kosovo, så derfor boede han faktisk ved mig med det samme, da vi begyndte at kæreste rundt, men han flyttede først sin adresse op til mig efter 5 måneder. 

vi havde kendt hinanden 3 år før vi begyndte at være sammen, så vi kendte hinanden rigtig godt, og derfor var det ikke et stort skridt. 

Anmeld

2. februar 2011

Frøken J.

Vi flyttede nærmest sammen på 3. dage, og vi mødtes på nettet og kendte ikke hinanden rigtig før 1. date. Men fra 3. date var vi sammen hver dag og hver nat i hans lejlighed. Jeg var aldrig nogensinde hjemme hos mig selv, med mindre jeg skulle hente tøj, så vi endte med officielt at flytte sammen efter 1½ måned. Det føltes rigtigt, og vi har det stadig fantastisk sammen

Anmeld

2. februar 2011

Clisolka

Jeg har svaret 0-6 måneder. Jeg har kendt min kæreste de sidste 10 år, så da vi begyndte at være sammmen flyttede vi ret hurtigt sammen da vi altid var sammen 

Anmeld

2. februar 2011

Baby_girl2011

Jeg har stemt 0 -6 mdr.. 

Vi mødte hinanden om fredagen, skreven sammen et par mdr.. Og jeg vidste bare med det samme, at det er ham jeg skal være sammen med ham resten af mit liv.. 

Og så sov han ved mig den første uge, men sys det var synd for ham at han skulle op kl 4 for at kunne komme hjem til sig selv og skifte bil og lukke hunden ud i haven.. Og så begyndte vi at sove sammen.. Så sagede jeg min lejlighed op og har været her siden.. Det er 5 mdr siden og jeg elsker ham lige så meget som før..

Anmeld

2. februar 2011

Baby_girl2011

Secrets skriver:

Vi flyttede nærmest sammen på 3. dage, og vi mødtes på nettet og kendte ikke hinanden rigtig før 1. date. Men fra 3. date var vi sammen hver dag og hver nat i hans lejlighed. Jeg var aldrig nogensinde hjemme hos mig selv, med mindre jeg skulle hente tøj, så vi endte med officielt at flytte sammen efter 1½ måned. Det føltes rigtigt, og vi har det stadig fantastisk sammen

Mødte os min kæreste på nettet.. 

Anmeld

2. februar 2011

CecilieLM

Min kæreste og jeg flyttede sammen i hans lejlighed da vi havde været kærester i 2 måneder, og nu har vi boet sammen i to år

Anmeld

2. februar 2011

Frk.S

Vi havde været sammen i næsten 4 år inden vi flyttede sammen. Men vi mødte så også hinanden allerede da vi var 16.

Anmeld

2. februar 2011

MyLove E

Min mand og jeg mødte hinanden 8 Nov 2008 og flyttede sammen 8marts 2009. Jeg boede på 40 kvm i Århus og han i stort hus lidt uden for Skive. Der var ingen af os der var særlig gode til det der med at pendel frem og tilbage.

Men det har gået meget stærkt det hele, for i juni ´09 friede han og så blev vi gift i `10, og vi skal ha barn her til maj. Men jeg smed allerede p-piller i juni 09. men vi var lidt uheldig med 2 Spontante aborter lige oven i hinanden :-(

Men jeg ved det er det rigtig vi har gjort selvom det er gået så hurtig:-)

Anmeld

2. februar 2011

anmaj

Der gik lidt over 2 år... og det var 1 år efter min mand flyttede hjemmefra og 0,5 år efter jeg flyttede hjemmefra....

Jeg var ikke andet end 17 og igang med gymnasiet så derfor var det ikke noget jeg var klar til-.---...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.