Hvornår flyttede i sammen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Ellim

Da jeg var "fanget" i en andelslejlighed med min eks der bare ikke kunne blive solgt - flyttet jeg ind til Tim med det samme.. Ellers havde vi måske ventet lidt.. Men jueg havde valget mellem at bo i en fælles lejlighed med min eks el bo sammen med den ny..

Men alt vel og kunne ikke forstille mig der anderledes..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Mary

Jaaa altså, jeg mødte Henrik om lørdagen, og besøgte ham første gang om mandagen. Den nat sov jeg hos ham, og jeg kom aldrig nogensinde hjem og sove hos mig selv mere. Jeg flyttede bare sådan stille og roligt ind........ Men det gik ret stærkt 

Jeg kan som bonusinfo fortælle, at vi har været sammen i over 6 år og har fået 3 børn sammen, så det gjorde ikke noget dårligt for vores forhold 

Anmeld

1. februar 2011

Mary

Ellim skriver:

Da jeg var "fanget" i en andelslejlighed med min eks der bare ikke kunne blive solgt - flyttet jeg ind til Tim med det samme.. Ellers havde vi måske ventet lidt.. Men jueg havde valget mellem at bo i en fælles lejlighed med min eks el bo sammen med den ny..

Men alt vel og kunne ikke forstille mig der anderledes..

Hvor skægt, det var præcis samme grund til at jeg aldrig kom hjem og sove i min egen seng igen....læs mit andet indlæg. Jeg havde en andelsbolig med min eks, og det var ikke så attraktivt at tage hjem og dele bolig med ham 

Anmeld

1. februar 2011

Anitta Kristiansen

stemte 0-6 måneder

Jeg boede i en lejelighed for mig selv hvor han stort set var i hele tiden vi valgte at sige at vi ville flytte sammen i noget større og nu er vi ved at finde noget med 3 værelser i setdet for 2 så der er plads til en lille ny 

Anmeld

2. februar 2011

Louisiana

Anonym skriver:

Det er jo os en rigtig kærligheds historie... 

Det er dejligt når tingene bare falder på plads og lader sig gøre.

Håber kæresten og jeg snart finder noget, for føler det er det rigtige... 

Ja, lige netop, det var bare helt som det skulle være - og er det stadig

Jeg ønsker jer rigtig meget held og lykke med boligsøgning

Anmeld

2. februar 2011

TbCp

Vi flyttede sammen fra dag 1. Var sammen konstant og mine ting kom lidt efter lidt over til ham.

1 mds. tid efter vi var blevet kærester sagde jeg så min lejlighed op fordi vi altid var hos ham.

Anmeld

2. februar 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hej I skønne Tøser.

Ja som overskriften lyder er jeg lidt nysgerrig for at høre hvor længe  i var sammen før  i flyttede sammen.

Har kendt min kæreste siden oktober og vi er sammen så meget som muligt og snakker om at flytte sammen og går og leder efter noget. Vi er begge enige om at finder vi noget flytter vi sammen MEN ingen af os flytter over i den andens lejlighed. 

Vi vil begge gerne starte et nyt sted sammen... 

Vi flyttede faktisk sammen på første date... Dog officielt først 4 mdr senere, da han lige havde en lejlighed han skulle af med, men fra vores første date har vi vel sovet hver for sig ca 5 gange.

Vi har været sammen 1,5 år, blev gift i lørdags og venter baby d 31/8 2011

Anmeld

2. februar 2011

camillahej

Vi flyttede sammen efter en måned.

Anmeld

2. februar 2011

mulle7430

vi flyttede sammen efter 3 mdr i min lejlighed da jeg havde 2 børn og vi har nu været sammen i 14 år :-)

Anmeld

2. februar 2011

Ina33

Her har vi kendt hinanden i 6 år og har barn sammen, men bor ikke sammen

Vi er bedst hver for sig, så derfor har vi absolut ingen planer om at flytte sammen. Måske en lidt alternativ måde at leve i et parforhold på, men det fungerer super godt for os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.