Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg må svare nul... min kæreste kom på besøg hos mig fra kbh og forlod mig aldrig igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jamen vi flyttede egentlig officielt sammen efter en mdr.
men jeg hvade fået hus ly hos ham da jeg skulle i praktisk her nede på fyn.. og det den dag jeg kom herned og "indtog" hans lejlighed var også den dag vi blev kærester hihi.. så egentlig har vi boet sammen lige så længe som vi har været kærester.. hihi
tager udgangspunktet i Xen..
vi flyttede officielt sammen efter 4,5 måned, men han var konstant hos mig fra dag 1. vi flyttede dog i en ny lejlighed. :-)
MarianneSonne skriver: Jeg boede hjemme da jeg mødte min kæreste og han i lejlighed. Jeg flyttede over til ham nærmest dagen efter. I hvert fald var jeg der næsten hele tiden. Efter et par måneder flyttede jeg officielt derover. Vanvittig set i bakspejlet, men det føltes bare så rigtig. Nu har vi været sammen i 11år Marianne www.stjerneleg.dk
Jeg boede hjemme da jeg mødte min kæreste og han i lejlighed. Jeg flyttede over til ham nærmest dagen efter. I hvert fald var jeg der næsten hele tiden. Efter et par måneder flyttede jeg officielt derover. Vanvittig set i bakspejlet, men det føltes bare så rigtig. Nu har vi været sammen i 11år
Marianne
www.stjerneleg.dk
Jamen det VAR jo rigtig!!! Sikke en skøn historie! -den vil jeg prøve at huske til hvis en af mine unger en dag kommer hjem og siger at de har mødt deres livs kærligehd og nu flytter de altså sammen
Vi flyttede faktisk sammen fra dag et... Han besøgte mig en søndag, tog hjem, kom lige efter arbejde næste dag, overnattede, og ja, så har han overnattet lige siden 14 dage efter begyndte han at snakke om, at han savnede sit musikanlæg og sin træningsbænk og vupti! så stod det hjemme hos mig. Så sagde han sin lejlighed op og flyttede ind. Er dog aldrig nogen sinde før flyttet sammen med nogen så hurtigt! Har faktisk kun boet sammen med én anden, og det var min søns far. Men det var bare som det skulle være, og vi har ikke fortrudt én eneste gang
vi blev kærester d 15/9-07 og flyttede sammen d 5/1-08 .. så knap 4 mdr havde vi været sammen da vi flyttede sammen :)
Mumto3 skriver: Jamen det VAR jo rigtig!!! Sikke en skøn historie! -den vil jeg prøve at huske til hvis en af mine unger en dag kommer hjem og siger at de har mødt deres livs kærligehd og nu flytter de altså sammen
Jeg ved heller ikke om jeg kan tage det ligeså pænt som mine forældre gjorde Jeg kom også hjem med min første kæreste da jeg var 16år. Han var 23år. Min mor sagde bare, at jeg da lige skulle tage ham med hjem en dag, så hun kunne se ham, ikke andet . Jeg ville starte den helt store prædken, hvis mine piger lavede samme nummer
Louisiana28 skriver: Vi flyttede faktisk sammen fra dag et... Han besøgte mig en søndag, tog hjem, kom lige efter arbejde næste dag, overnattede, og ja, så har han overnattet lige siden 14 dage efter begyndte han at snakke om, at han savnede sit musikanlæg og sin træningsbænk og vupti! så stod det hjemme hos mig. Så sagde han sin lejlighed op og flyttede ind. Er dog aldrig nogen sinde før flyttet sammen med nogen så hurtigt! Har faktisk kun boet sammen med én anden, og det var min søns far. Men det var bare som det skulle være, og vi har ikke fortrudt én eneste gang
Sådan ved man jo nogle bare instiktiv at noget er godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128