Hvornår flyttede i sammen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

june1987

efter 6 mrd flytter vi sammen

fordi at jeg er sikker på det er ham jeg gerne vil dele min hverdag med og han elsker mine piger

og der er bare noget specielt ved ham der gør jeg føler han er den rettenoget som jeg ikke har oplevet med nogen anden før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Aves.

Den første købte jeg hus med efter få måneder og vi flyttede ind hos mig med det samme....den anden kendte jeg et par år før jeg flyttede sammen med og ham jeg har mødt nu og som jeg ved er manden i mit liv, ham går der nok lige en 10-12 år før jeg flytter ind til...

Anmeld

2. februar 2011

Ka+Ma=Be

Vi flyttede sammen efter ca. 1½ år. Tror det var en blanding af, at vi begge var hjemmeboende, da vi lærte hinanden at kende, og at han boede i Slagelse mens jeg boede i nordsjælland.

Da vi havde kendt hinanden i 8 måneder flyttede jeg hjemmefra og han kom mere og mere hos mig. Efter noget tid besluttede vi os for, at han lige så godt kunne flytte ind.

Hvis vi ikke havde været hjemmeboende, tror jeg, at det var gået hurtigere

Anmeld

2. februar 2011

Dorthe1986

Vi flyttede sammen efter knap ti måneder Da flyttede jeg ind hos min kæreste, for vi kunne ikke holde afstanden ud mere Vi havde 100 km imellem os, så det var bedre jeg bare flyttede ind til ham og så pendlede til min uddannelse i stedet og har ikke fortrudt det et sekund

Anmeld

2. februar 2011

Mor til Mike

Flyttede sammen med min kæreste den dag jeg mødte ham nærmest, var der hver dag, og efter en uge flyttede jeg ind..  

Anmeld

2. februar 2011

Camillee

Anonym skriver:

Hej I skønne Tøser.

Ja som overskriften lyder er jeg lidt nysgerrig for at høre hvor længe  i var sammen før  i flyttede sammen.

Har kendt min kæreste siden oktober og vi er sammen så meget som muligt og snakker om at flytte sammen og går og leder efter noget. Vi er begge enige om at finder vi noget flytter vi sammen MEN ingen af os flytter over i den andens lejlighed. 

Vi vil begge gerne starte et nyt sted sammen... 

jeg har svaret 6-12mdr. 
vi var sammen hver dag alligevel men før vi fik en fælles lejlighed gik der lidt over 6 mdr (:

Anmeld

2. februar 2011

Sof

0-6 måneder!

Der gik omkring 5 måneder

Anmeld

2. februar 2011

oo

hmm...fra den dag vi blev kærester var vi ikke fra hinanden overhovedet før Søren skulle på Roskilde og høre Guns 6 måneder efter. Sådan helt officielt flyttede vi sammen 4 måneder efter vi blev kærester

Anmeld

2. februar 2011

Elvers

Vi flyttede først sammen efter 2 år og 7 måneder... vi havde begge 2 før boet med en kæreste, og syntes fraflytningen havde været hård, så vi var helt enige om, at vi skulle vente med at flytte sammen til vi ikke kunne vente mere, og det er jeg rigtig glad for vi gjorde Nu har vi boet sammen i 1 år og 3 måneder, venter os lille Otto om en måneds tid, og vi har det fantastisk

Anmeld

2. februar 2011

Thalia

Sådan i virkeligheden flyttede vi først sammen efter 1½ års tid.

I praksis startede vi ud som langdistancekærester indtil jeg efter 3 mdr endte med at bo i samme by som ham. Jeg havde et barn fra et tidligere forhold, og vi prioriterede det meget højt at vi ikke flyttede direkte sammen med det samme. Dels af hensyn

Vi var dog stort set altid i min lejlighed og efter 1½ år sagde vi så rockstjernens lejlighed op og flyttede sammen i virkeligheden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.