Hvornår flyttede i sammen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor længe havde i været sammen med jeres kæreste/mand FØR i flyttede sammen??? Uddyb gerne...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.335 visninger
73 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej I skønne Tøser.

Ja som overskriften lyder er jeg lidt nysgerrig for at høre hvor længe  i var sammen før  i flyttede sammen.

Har kendt min kæreste siden oktober og vi er sammen så meget som muligt og snakker om at flytte sammen og går og leder efter noget. Vi er begge enige om at finder vi noget flytter vi sammen MEN ingen af os flytter over i den andens lejlighed. 

Vi vil begge gerne starte et nyt sted sammen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

MetteDN

Svaret 0-6måneder

Mig og min kæreste flyttede faktisk sammen rimelig hurtigt efter vi fandt sammen.. Det faldt os helt naturligt at vi skulle bo sammen..

Anmeld

1. februar 2011

Hvem?

Har stemt andet, da vi altid har kendt hinanden og boede sammen inden vi blev et par

Anmeld

1. februar 2011

Mira0911

Kæresten og jeg var sammen i knap 3 mdr, derefter flyttede vi sammen....

Anmeld

1. februar 2011

twinny

Anonym skriver:

Hej I skønne Tøser.

Ja som overskriften lyder er jeg lidt nysgerrig for at høre hvor længe  i var sammen før  i flyttede sammen.

Har kendt min kæreste siden oktober og vi er sammen så meget som muligt og snakker om at flytte sammen og går og leder efter noget. Vi er begge enige om at finder vi noget flytter vi sammen MEN ingen af os flytter over i den andens lejlighed. 

vi flyttede sammen efter 5 måneder ca....  Vi snakkede om det, og det var på sin rette plads a flytte sammen....

Vi flyttede sammen i en ny lejlighed... Det vil jeg også synes i skulle gøre...

Sådan rigtig starte et liv med ham.

Anmeld

1. februar 2011

Pallemor

Vi flyttede sammen efter 2 mdr.

Anmeld

1. februar 2011

K&S

Anonym skriver:

Hej I skønne Tøser.

Jeg mødte Søren i oktober - vi købte lejlighed og flyttede sammen i september året efter

Anmeld

1. februar 2011

Mi

Jeg boede hjemme da jeg mødte min kæreste og han i lejlighed. Jeg flyttede over til ham nærmest dagen efter. I hvert fald var jeg der næsten hele tiden. Efter et par måneder flyttede jeg officielt derover. Vanvittig set i bakspejlet, men det føltes bare så rigtig. Nu har vi været sammen i 11år

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

1. februar 2011

Lolli

Hmm... Ca. 2 år og 5 mdr. Men vi havde været venner 3 år inden vi blev kærester.

Anmeld

1. februar 2011

LRJ

Han boede stort set ved mig fra dag 1, og så flyttede vi hjem til hans forældre og boede der indtil vi kunne flytte i huset sidste år - vi fik først fælles adresse da jeg flyttede hjem til hans forældre (der havde vi været sammen 1 månede )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.