Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
quar20 skriver: Vil lige bryde ind og VARMT anbefalde Christina.. Hun er SUPER - og er EKSTREM dygtig - SELVOM hun ikke mener hun er SÅ dygtig så er hun SMADDER dygtig..!! Derudover tager hun sig god tid - bruger MANGE vinkler, og ja.. Hvad kan man sige : DYGTIG DYGTIG OG SMADDER SØD... Imorgen kommer hun og skal tage billeder af lillemand - og dem skal jeg nok lægge ind så du kan se nogle af dem Vi har store planer for imorgen
Vil lige bryde ind og VARMT anbefalde Christina.. Hun er SUPER - og er EKSTREM dygtig - SELVOM hun ikke mener hun er SÅ dygtig så er hun SMADDER dygtig..!! Derudover tager hun sig god tid - bruger MANGE vinkler, og ja.. Hvad kan man sige : DYGTIG DYGTIG OG SMADDER SØD...
Imorgen kommer hun og skal tage billeder af lillemand - og dem skal jeg nok lægge ind så du kan se nogle af dem Vi har store planer for imorgen
Arhhhh, Maria, du er simpelthen for sød Tusinde tak! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige - tænk at der er nogle der sætter så meget pris på det jeg laver Det betyder rigtig meget!
- Og det bliver super i morgen! Jeg skal i hvert fald gøre mit bedste!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: vi tager med op til quar20 på et tidspunkt
vi tager med op til quar20 på et tidspunkt
Det lyder bare perfekt - det vil jeg se frem til!
Dinna88 skriver: Arhhhh, Maria, du er simpelthen for sød Tusinde tak! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige - tænk at der er nogle der sætter så meget pris på det jeg laver Det betyder rigtig meget! - Og det bliver super i morgen! Jeg skal i hvert fald gøre mit bedste!
som jeg har sagt og skrevet MANGE MANGE GANGE så fortjener du virkelig den ros - for jeg sætter MEGET stor pris på hvad du gør..!! Og jeg glæder mig til De MANGE MANGE gange du skal fotograferer ude ved os - Så kan du komme til at lære drengene rigtig at kende, så de bliver trygge ved dig. Også tager vi Søster med til sommer ( ja og gerne før dog ikke til grill ) - men til sommer kan vi grille i haven med børnene leger..
Men tro mig vi sætter MEGET stor pris på hvad du gør for os - og på dig som person
Jeg er slet ikke i tvivl om du gør dit bedste Det gør du jo altid
Dinna88 skriver: Det lyder bare perfekt - det vil jeg se frem til!
Ja håber hun er med på den
twinboys skriver: Weeeeeeeeeeeeeeee dem glæder jeg mig til at se...
Weeeeeeeeeeeeeeee dem glæder jeg mig til at se...
quar20 skriver:
twinboys skriver: Ja håber hun er med på den
hehe i er hjertelig velkommen Vi har også en sød lille have hvor der også kan tages billeder Og har en masse ting herhjemme vi kan bruge på billederne, og ting børnene kan sidde på OSV
Også skal jeg nok sørger for en kedelig kage og lidt vand
quar20 skriver: hehe i er hjertelig velkommen Vi har også en sød lille have hvor der også kan tages billeder Og har en masse ting herhjemme vi kan bruge på billederne, og ting børnene kan sidde på OSV Også skal jeg nok sørger for en kedelig kage og lidt vand
Hvornår skal vi komme
quar20 skriver: som jeg har sagt og skrevet MANGE MANGE GANGE så fortjener du virkelig den ros - for jeg sætter MEGET stor pris på hvad du gør..!! Og jeg glæder mig til De MANGE MANGE gange du skal fotograferer ude ved os - Så kan du komme til at lære drengene rigtig at kende, så de bliver trygge ved dig. Også tager vi Søster med til sommer ( ja og gerne før dog ikke til grill ) - men til sommer kan vi grille i haven med børnene leger.. Men tro mig vi sætter MEGET stor pris på hvad du gør for os - og på dig som person Jeg er slet ikke i tvivl om du gør dit bedste Det gør du jo altid
Du fortjener så mange kram - tusinde tak!! Det lyder SÅ hyggeligt at grille til sommer - og jeg kan godt være en haj i køkkenet, så vi skal da ikke lade vejret stoppe os, og så kan Maria også lige lære at dele legetøjet med Tino, så hun ikke stikker i et kæmpe hyl igen, hehe.
I er nogle herlige mennesker, inkl. Tino og Liam
Ork, Maria er nok mere end frisk Vi må da lige snakke nærmere om det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128