Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
quar20 skriver: Du sød Tak.. Ja Maria skal jo også lige lære at dele - men det skal Tinobassen vidst også
Du sød Tak..
Ja Maria skal jo også lige lære at dele - men det skal Tinobassen vidst også
Hehe, ja, de er nok lidt lige gode om det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
quar20 skriver: Uhhh jamen vi skal have dåb/2års fødselsdag d. 13 feb..!! Skal det være inden eller efter?
Uhhh jamen vi skal have dåb/2års fødselsdag d. 13 feb..!! Skal det være inden eller efter?
gerne efter og nat nat søde
Dinna88 skriver: Jaa, ikke? jeg synes det er så skønt! Han er de sidste par år blevet SÅ gammel og det er simpelthen så trist at se på Så var glad for at jeg måtte taget nogle billeder af ham, selvom de er lidt atypiske. Men tak
Jaa, ikke? jeg synes det er så skønt! Han er de sidste par år blevet SÅ gammel og det er simpelthen så trist at se på Så var glad for at jeg måtte taget nogle billeder af ham, selvom de er lidt atypiske. Men tak
jo det er virkelig et godt billede og jeg syntes folk der bliver ældre skal se gammel ud på deres måde og han måde udstråler bare alt
B&J skriver: jo det er virkelig et godt billede og jeg syntes folk der bliver ældre skal se gammel ud på deres måde og han måde udstråler bare alt
Ja, det er nemlig det!
twinboys skriver: gerne efter og nat nat søde
Jamen weekenden efter skal vi godt nok have sådan noget efter noget - men derefter har jeg absolut ingen planer ENDNU Så hvornår passer der jer
Ej, jeg læste ikke lige indlægget, men sprang direkte til billederne og kom til at tænke "gud ved hvad et billede af Albert Einstein laver iblandt hendes billeder"
Men super gode billeder, også det af din morfar
Loa skriver: Ej, jeg læste ikke lige indlægget, men sprang direkte til billederne og kom til at tænke "gud ved hvad et billede af Albert Einstein laver iblandt hendes billeder" Men super gode billeder, også det af din morfar
Hahahahaha!
Tak!
quar20 skriver: Jamen weekenden efter skal vi godt nok have sådan noget efter noget - men derefter har jeg absolut ingen planer ENDNU Så hvornår passer der jer
Du siger bare til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128