Jeg var til galla igår! (+ billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

Du sød Tak..

Ja Maria skal jo også lige lære at dele - men det skal Tinobassen vidst også

Hehe, ja, de er nok lidt lige gode om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

twinboys

quar20 skriver:

Uhhh jamen vi skal have dåb/2års fødselsdag d. 13 feb..!! Skal det være inden eller efter?

gerne efter og nat nat søde

Anmeld

29. januar 2011

B&J

Dinna88 skriver:

Jaa, ikke? jeg synes det er så skønt! Han er de sidste par år blevet SÅ gammel og det er simpelthen så trist at se på Så var glad for at jeg måtte taget nogle billeder af ham, selvom de er lidt atypiske. Men tak

jo det er virkelig et godt billede og jeg syntes folk der bliver ældre skal se gammel ud på deres måde og han måde udstråler bare alt

Anmeld

30. januar 2011

Dinna88

B&J skriver:

jo det er virkelig et godt billede og jeg syntes folk der bliver ældre skal se gammel ud på deres måde og han måde udstråler bare alt

Ja, det er nemlig det!

Anmeld

30. januar 2011

quar20

twinboys skriver:

gerne efter og nat nat søde

Jamen weekenden efter skal vi godt nok have sådan noget efter noget - men derefter har jeg absolut ingen planer ENDNU Så hvornår passer der jer

Anmeld

30. januar 2011

Loa

Ej, jeg læste ikke lige indlægget, men sprang direkte til billederne og kom til at tænke "gud ved hvad et billede af Albert Einstein laver iblandt hendes billeder"

Men super gode billeder, også det af din morfar

Anmeld

30. januar 2011

Dinna88

Loa skriver:

Ej, jeg læste ikke lige indlægget, men sprang direkte til billederne og kom til at tænke "gud ved hvad et billede af Albert Einstein laver iblandt hendes billeder"

Men super gode billeder, også det af din morfar

Hahahahaha!  

Tak! 

Anmeld

30. januar 2011

twinboys

quar20 skriver:

Jamen weekenden efter skal vi godt nok have sådan noget efter noget - men derefter har jeg absolut ingen planer ENDNU Så hvornår passer der jer

Du siger bare til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.