Jeg var til galla igår! (+ billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

twinboys

Waaaaaaaaaaaauw nogle lækre billeder kom da lige til Haderslev og tag nogle af mine drenge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

B&J

super dejlige billeder..

men især det af din morfar hold op det er godt der er så meget historie bag de øjne og de smiler bare kan man se

Anmeld

29. januar 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Bare mor dig på min bekostning, haha  Men det er godt at vide. Så var det ikke forgæves!

Morskab på andre bekostning er den bedste morskab  Pyha, det minder mig lidt om en bytur i Århus i tidernes morgen med høje stilletter. Var ikke klar over, at alle diskotekerne lå så langt fra hinanden, så til sidst måtte jeg sætte mig på en trappe og tude, fordi de sko havde smadret min krop fuldstændig 

Anmeld

29. januar 2011

Dinna88

twinboys skriver:

Waaaaaaaaaaaauw nogle lækre billeder kom da lige til Haderslev og tag nogle af mine drenge

Uhhh, der er langt til Haderslev, men hvis du engang er i Randers, så gør jeg det med glæde! 

Anmeld

29. januar 2011

Laulund87

Ihh fine billeder! Godt der ikke er nogle af mig

Og hold da op, der var gang i den hva?

Anmeld

29. januar 2011

Dinna88

Secrets skriver:

Morskab på andre bekostning er den bedste morskab  Pyha, det minder mig lidt om en bytur i Århus i tidernes morgen med høje stilletter. Var ikke klar over, at alle diskotekerne lå så langt fra hinanden, så til sidst måtte jeg sætte mig på en trappe og tude, fordi de sko havde smadret min krop fuldstændig 

Haha, evil woman  Argh, din stakkel! Er du kommet dig igen?

- Jeg havde til sidst så ondt at jeg vred om to gange i træk - så tog jeg de flade sko på!

Anmeld

29. januar 2011

twinboys

Dinna88 skriver:

Uhhh, der er langt til Haderslev, men hvis du engang er i Randers, så gør jeg det med glæde! 

kommer meget snart... hvad tager du for det...

Anmeld

29. januar 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Haha, evil woman  Argh, din stakkel! Er du kommet dig igen?

- Jeg havde til sidst så ondt at jeg vred om to gange i træk - så tog jeg de flade sko på!

Nej, jeg har stadig stærke mén... suk.. Ej, dog ikke. Hehe Flade sko er nu altså også bare meget bedre og meget mere rare

Anmeld

29. januar 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Ihh fine billeder! Godt der ikke er nogle af mig

Og hold da op, der var gang i den hva?

De billeder af os to lider under at blive taget af personer der ikke har lært at bruge et spejlrefleks, desværre De er overbelyste, skæve og sådan. Og så er ingen af os klar på dem!

Guud ja, der var vild fest i Elro Arena! Andreas hyggede sig efter vi smuttede - stive dyr

Anmeld

29. januar 2011

Laulund87

Dinna88 skriver:

De billeder af os to lider under at blive taget af personer der ikke har lært at bruge et spejlrefleks, desværre De er overbelyste, skæve og sådan. Og så er ingen af os klar på dem!

Guud ja, der var vild fest i Elro Arena! Andreas hyggede sig efter vi smuttede - stive dyr

Ja mor kunne sgu ikke finde ud af det

Jeg kan lige se det for mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.