Jeg var til galla igår! (+ billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Dinna88

twinboys skriver:

Weeeeeeeeeeeeeeeee jeg snupper snart bilen og kører til Randers

Du siger bare til! Jeg har bestemt ikke meget plads herhjemme, men hvis vejret er super, så kan man virkelig få gode billeder udenfor. Men det kan vi jo altid snakke om, hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Arrrh, spæææææændende! Hehe. ih, jeg glæder mig til den dag.

Ja det gør jeg godt nok også

Og glæder mig nu ligeså meget til at have dig med som gæst i kirken - Også til at give dig "betalingen"

Anmeld

29. januar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Du siger bare til! Jeg har bestemt ikke meget plads herhjemme, men hvis vejret er super, så kan man virkelig få gode billeder udenfor. Men det kan vi jo altid snakke om, hehe.

Ellers er i velkommen herude.. Så kan der evt. komme flere på - så det kan blive noget gruppe noget..

Anmeld

29. januar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

Ja det gør jeg godt nok også

Og glæder mig nu ligeså meget til at have dig med som gæst i kirken - Også til at give dig "betalingen"

Ja, bliver skønt at se Liam i dåbskjole.

Ihh. Hehe.

Anmeld

29. januar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

Ellers er i velkommen herude.. Så kan der evt. komme flere på - så det kan blive noget gruppe noget..

Nårh ja, det nævnte du også i en anden tråd! Det kunne være hyggeligt og praktisk! Det må vi da se på en dag, hvis der er nogle der er friske.

Anmeld

29. januar 2011

twinboys

Dinna88 skriver:

Nemlig måske til foråret...

Anmeld

29. januar 2011

Dinna88

B&J skriver:

super dejlige billeder..

men især det af din morfar hold op det er godt der er så meget historie bag de øjne og de smiler bare kan man se

Jaa, ikke? jeg synes det er så skønt! Han er de sidste par år blevet SÅ gammel og det er simpelthen så trist at se på Så var glad for at jeg måtte taget nogle billeder af ham, selvom de er lidt atypiske. Men tak

Anmeld

29. januar 2011

Dinna88

twinboys skriver:

Nemlig måske til foråret...

Ja, ellers er quar20's forslag også super - de har nemlig en stooor hvid væg og store vinduer der giver godt lys (jeg har nemlig ikke råd til en større blitz, øv!)

Anmeld

29. januar 2011

twinboys

quar20 skriver:

Vil lige bryde ind og VARMT anbefalde Christina.. Hun er SUPER - og er EKSTREM dygtig - SELVOM hun ikke mener hun er SÅ dygtig så er hun SMADDER dygtig..!! Derudover tager hun sig god tid - bruger MANGE vinkler, og ja.. Hvad kan man sige : DYGTIG DYGTIG OG SMADDER SØD...

Imorgen kommer hun og skal tage billeder af lillemand - og dem skal jeg nok lægge ind så du kan se nogle af dem Vi har store planer for imorgen

Weeeeeeeeeeeeeeee dem glæder jeg mig til at se...

Anmeld

29. januar 2011

twinboys

Dinna88 skriver:

Ja, ellers er quar20's forslag også super - de har nemlig en stooor hvid væg og store vinduer der giver godt lys (jeg har nemlig ikke råd til en større blitz, øv!)

vi tager med op til quar20 på et tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.