Jeg var til galla igår! (+ billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Dinna88

twinboys skriver:

kommer meget snart... hvad tager du for det...

Det du nu vil give Det er sådan det fungere bedst for mig, fordi jeg langt fra er så god som man kan være, så det må dem jeg fotograferer (for) vurdere. 

- Jeg har fotograferet for quar20, der fik jeg super lækker chokolade.

- Jeg skal fotografere hendes lille Liam en gang om måneden, der tilbød hun selv 100 kr. pr. gang.

- Jeg skal fotografere til hendes barndåb, der bestemmer hun selv hvad hun vil give mig, jeg aner det ikke  

- Bare lige så du kan se lidt hvordan det fungerer bedst for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Hej babyfolk

Jeg går i 3.g og vi var alle til galla igår, og I skal da ikke snydes for lidt billeder  Der er meget få, fordi det er billederne fra mit eget kamera - det vil altså sige at jeg har sat folk der ikke kender en brik til at fotografere med et spejlrefleks, hvilket altså ikke er helt nemt. Min kærestes far har taget billeder af min kæreste og jeg, men har ikke fået dem endnu. Derudover har jeg taget nogle super gode billeder er dem fra min klasse/mine hold, men har ikke fået spurgt dem om jeg må smide dem på nettet, så det gør jeg jo selvfølgelig ikke. - På billederne er min kæreste, nogle veninder, min bedste ven og sådan. Og et hvor vi danser vals!

- Generelt var aftenen fin nok, jeg havde min mor, mormor og min søster med, men det levede ikke rigtig op til vores forventninger så vi tog hjem ved 23-tiden, og så sende jeg min kæreste i byen, som så kom hjem halv seks i morges 

Derudover får I lige et par lækre billeder fra solnedgangen her til aften  Og ikke mindst et billede af min morfar jeg tog i dag. Jeg synes det er så specielt - men hvordan forklarer man et andet menneske at man ønsker at tage et billede af ham fordi han har så mange rynker? 

Du er simpelthen SÅ smuk og glæder mig til vi ses imorgen

Anmeld

29. januar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Det du nu vil give Det er sådan det fungere bedst for mig, fordi jeg langt fra er så god som man kan være, så det må dem jeg fotograferer (for) vurdere. 

- Jeg skal fotografere hendes lille Liam en gang om måneden, der tilbød hun selv 100 kr. pr. gang.

- Jeg skal fotografere til hendes barndåb, der bestemmer hun selv hvad hun vil give mig, jeg aner det ikke  

hihi ja jeg bestemmer nemlig selv hvad du får for at komme til dåben - GLÆD DIG

Anmeld

29. januar 2011

Dinna88

Secrets skriver:

Nej, jeg har stadig stærke mén... suk.. Ej, dog ikke. Hehe Flade sko er nu altså også bare meget bedre og meget mere rare

Haha. Stakkel  

- Men ja! Jeg elsker stiletter så meget, men når fotograferingen er ovre, så kan man godt hoppe i de flade. Jeg har oftest kun stiletter på hvis det er MEGET fint eller hvis det ikke er lang tid/jeg kan sidde ned det meste af tiden. Vores stakkels fødder, hæhæ!

Anmeld

29. januar 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Ja mor kunne sgu ikke finde ud af det

Jeg kan lige se det for mig!

Var det mor der tog dem?  

Jaaa, haha. Klokken halv seks!! Og så sov han til kl. 12 - men så havde jeg da tid til at rydde op efter den der lille svinemikkel der var her igår!

Anmeld

29. januar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

Du er simpelthen SÅ smuk og glæder mig til vi ses imorgen

Taaak Jeg glæder mig også! Det bliver rigtig hyggeligt. (:

Anmeld

29. januar 2011

twinboys

Dinna88 skriver:

Weeeeeeeeeeeeeeeee jeg snupper snart bilen og kører til Randers

Anmeld

29. januar 2011

quar20

twinboys skriver:

kommer meget snart... hvad tager du for det...

Vil lige bryde ind og VARMT anbefalde Christina.. Hun er SUPER - og er EKSTREM dygtig - SELVOM hun ikke mener hun er SÅ dygtig så er hun SMADDER dygtig..!! Derudover tager hun sig god tid - bruger MANGE vinkler, og ja.. Hvad kan man sige : DYGTIG DYGTIG OG SMADDER SØD...

Imorgen kommer hun og skal tage billeder af lillemand - og dem skal jeg nok lægge ind så du kan se nogle af dem Vi har store planer for imorgen

Anmeld

29. januar 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Taaak Jeg glæder mig også! Det bliver rigtig hyggeligt. (:

Anmeld

29. januar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

hihi ja jeg bestemmer nemlig selv hvad du får for at komme til dåben - GLÆD DIG

Arrrh, spæææææændende! Hehe. ih, jeg glæder mig til den dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.