Hej babyfolk 
Jeg går i 3.g og vi var alle til galla igår, og I skal da ikke snydes for lidt billeder
Der er meget få, fordi det er billederne fra mit eget kamera - det vil altså sige at jeg har sat folk der ikke kender en brik til at fotografere med et spejlrefleks, hvilket altså ikke er helt nemt. Min kærestes far har taget billeder af min kæreste og jeg, men har ikke fået dem endnu. Derudover har jeg taget nogle super gode billeder er dem fra min klasse/mine hold, men har ikke fået spurgt dem om jeg må smide dem på nettet, så det gør jeg jo selvfølgelig ikke. - På billederne er min kæreste, nogle veninder, min bedste ven og sådan. Og et hvor vi danser vals!
- Generelt var aftenen fin nok, jeg havde min mor, mormor og min søster med, men det levede ikke rigtig op til vores forventninger så vi tog hjem ved 23-tiden, og så sende jeg min kæreste i byen, som så kom hjem halv seks i morges 

Derudover får I lige et par lækre billeder fra solnedgangen her til aften
Og ikke mindst et billede af min morfar jeg tog i dag. Jeg synes det er så specielt - men hvordan forklarer man et andet menneske at man ønsker at tage et billede af ham fordi han har så mange rynker? 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld