Jeg var til galla igår! (+ billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.157 visninger
67 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

Dinna88

Hej babyfolk

Jeg går i 3.g og vi var alle til galla igår, og I skal da ikke snydes for lidt billeder  Der er meget få, fordi det er billederne fra mit eget kamera - det vil altså sige at jeg har sat folk der ikke kender en brik til at fotografere med et spejlrefleks, hvilket altså ikke er helt nemt. Min kærestes far har taget billeder af min kæreste og jeg, men har ikke fået dem endnu. Derudover har jeg taget nogle super gode billeder er dem fra min klasse/mine hold, men har ikke fået spurgt dem om jeg må smide dem på nettet, så det gør jeg jo selvfølgelig ikke. - På billederne er min kæreste, nogle veninder, min bedste ven og sådan. Og et hvor vi danser vals!

- Generelt var aftenen fin nok, jeg havde min mor, mormor og min søster med, men det levede ikke rigtig op til vores forventninger så vi tog hjem ved 23-tiden, og så sende jeg min kæreste i byen, som så kom hjem halv seks i morges 

Derudover får I lige et par lækre billeder fra solnedgangen her til aften  Og ikke mindst et billede af min morfar jeg tog i dag. Jeg synes det er så specielt - men hvordan forklarer man et andet menneske at man ønsker at tage et billede af ham fordi han har så mange rynker? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

PernilleB

super flot kjole...

og billedet a din morfar, er helt fantastisk taget...!!!

Anmeld

29. januar 2011

Dinna88

Og så kom jeg til at uploade et forkert solnedgangsbillede - det ret slørede et, bare se bort fra det

Anmeld

29. januar 2011

Dinna88

PernilleB skriver:

super flot kjole...

og billedet a din morfar, er helt fantastisk taget...!!!

Tak! Den var meget simpel i forhold til mange andres - nogle lignede brude! 

Det med min morfar var et lille eksperiment - synes det lykkedes ret godt. Tak

Anmeld

29. januar 2011

Frøken J.

Hvor er du smuk! Og kanon fede sko, btw!

Anmeld

29. januar 2011

Faith

Hvor er du fin. Og sikke en flot kjole du har på!

Anmeld

29. januar 2011

Dinna88

Secrets skriver:

Hvor er du smuk! Og kanon fede sko, btw!

Tak!  Ih, skoene var en julegave fra min søster og svoger for et år siden - havde dem på i 6 timer, og i dag smerter mine ben helt op i lårene, høhø.

Anmeld

29. januar 2011

Dinna88

smillaluna skriver:

Hvor er du fin. Og sikke en flot kjole du har på!

Ih, tak - Kjolen er næsten selv "lavet". Det var en basis model som jeg fik syet "skrå" og sat stropper på og sådan. Er super glad for den.

Anmeld

29. januar 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Tak!  Ih, skoene var en julegave fra min søster og svoger for et år siden - havde dem på i 6 timer, og i dag smerter mine ben helt op i lårene, høhø.

Hahaha! Nederen Men de var dét værd, for de ser super lækre ud

Anmeld

29. januar 2011

Dinna88

Secrets skriver:

Hahaha! Nederen Men de var dét værd, for de ser super lækre ud

Bare mor dig på min bekostning, haha  Men det er godt at vide. Så var det ikke forgæves!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.