Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
luppe-laban skriver: hehe.. hvor skal i bo henne der over..?
hehe..
hvor skal i bo henne der over..?
Mine svigerforældre har sommerhus lige uden for Melsted (Gudhjem), som vi er så heldig at kunne låne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JulieE skriver: Mine svigerforældre har sommerhus lige uden for Melsted (Gudhjem), som vi er så heldig at kunne låne
ihh gudhjem med den hammer goe karmelbutik.. (l) i love it..
luppe-laban skriver: ihh gudhjem med den hammer goe karmelbutik.. (l) i love it..
Ja... uhm...De karameller er et lille stykke af himlen
JulieE skriver: Ja... uhm...De karameller er et lille stykke af himlen
de har lavet nogle med mønte uhh de smager godt..
glæder mig allerede til og komme der over igen..
luppe-laban skriver: de har lavet nogle med mønte uhh de smager godt.. glæder mig allerede til og komme der over igen..
Ja... Jeg sidder også her og synes juni er alt for langt væk!!! Hyldeblomst karamellen er også lækker
JulieE skriver: Ja... Jeg sidder også her og synes juni er alt for langt væk!!! Hyldeblomst karamellen er også lækker
dem må jeg smage når jeg kommer der over.
luppe-laban skriver: dem må jeg smage når jeg kommer der over.
Ja... det kan klart anbefales!!! Uh... hvor jegglæder mig. Sidste år havde vi to uger med sol og 30 grader derovre...tør næsten ikke håbe på vi kan være så heldige igen i år
JulieE skriver: Ja... det kan klart anbefales!!! Uh... hvor jegglæder mig. Sidste år havde vi to uger med sol og 30 grader derovre...tør næsten ikke håbe på vi kan være så heldige igen i år
ja det kunne være dejligt.. den " første gang" vi var der over der os varmt. så krydser finger for det kommer igen
luppe-laban skriver: ja det kunne være dejligt.. den " første gang" vi var der over der os varmt. så krydser finger for det kommer igen
Ja, det ville være skønt!! De sidte 2 år ha vi haft skøøønt vejr derovre for vi får det igen til sommer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128