Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja88 skriver: jamen vi kører fra padborg den 1 juli.... og kører så fra ítalien den 16... vi satser på at køre fra padborg så vi undgår kø ved både elbtunnel og taurn.. og så kører vi jo om natten på grund af bebsern
jamen vi kører fra padborg den 1 juli.... og kører så fra ítalien den 16... vi satser på at køre fra padborg så vi undgår kø ved både elbtunnel og taurn.. og så kører vi jo om natten på grund af bebsern
Hvor fedt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: Hvor fedt...
ja vi glæder os også HELT vildt
Mathilde & Frederikkesmor skriver: Hos os går turen i år til Kreta.... Min mand og jeg, samt vores dejlige piger og mormor som er inviteret med! Det bliver bare super dejligt, og vi glæder os allesammen. Vi har ikke været afsted siden 08' så der bliver rigtig rart at komme ud og få lidt luft under vingerne igen! - Ikke nok med det, så planlægger vi også allerede nu en rejse, tre uger til Thailand når jeg er færdiguddannet pædagog, sammen med vores piger! Vi sparer lige nu op til den helt store guldmedalja Hvad med jer - hvor skal I tilbringe sommerferien henne?? Kh Corinna - som efterhånden længtes efter noget forår/sommer, sol og varme!!!
Hos os går turen i år til Kreta.... Min mand og jeg, samt vores dejlige piger og mormor som er inviteret med!
Det bliver bare super dejligt, og vi glæder os allesammen. Vi har ikke været afsted siden 08' så der bliver rigtig rart at komme ud og få lidt luft under vingerne igen!
- Ikke nok med det, så planlægger vi også allerede nu en rejse, tre uger til Thailand når jeg er færdiguddannet pædagog, sammen med vores piger! Vi sparer lige nu op til den helt store guldmedalja
Hvad med jer - hvor skal I tilbringe sommerferien henne??
Kh Corinna - som efterhånden længtes efter noget forår/sommer, sol og varme!!!
kæresten og jeg og lucas skal til bornholm med min mor og hendes kæreste og min lillebror.. hun ville betale sommerhuset og så skulle vi selv betale resten
JulieE skriver: Vi nupper 16 dage på slskinsøen Bornholm. Jeg glæder mig allerede til skønne dage i paradisbakkerne, spise is på havnene i Gudhjem og lave dæmninger i Kobbeåens udløb på stranden og spise morgenmad med udsigt over Østersøen Og så regner jeg med vi ogsp skal enten nogle date til Waissenhäuser stand eller legoland
Vi nupper 16 dage på slskinsøen Bornholm. Jeg glæder mig allerede til skønne dage i paradisbakkerne, spise is på havnene i Gudhjem og lave dæmninger i Kobbeåens udløb på stranden og spise morgenmad med udsigt over Østersøen
Og så regner jeg med vi ogsp skal enten nogle date til Waissenhäuser stand eller legoland
hvornår skal du til bornholm i sommer? skal selv i uge 30
luppe-laban skriver: hvornår skal du til bornholm i sommer? skal selv i uge 30
Vi skal derover allerede i uge 26-27 Hvor skal du hen derovre?
JulieE skriver: Vi skal derover allerede i uge 26-27 Hvor skal du hen derovre?
vi skal være ved snogbæk ikk så langt fra balkastrand
luppe-laban skriver: vi skal være ved snogbæk ikk så langt fra balkastrand
Der er også lækkert Men pas på Kjærstrup chokolade... det er farligt og vanedannende og alt alt alt for lækkert
JulieE skriver: Der er også lækkert Men pas på Kjærstrup chokolade... det er farligt og vanedannende og alt alt alt for lækkert
ja det er et rigtig farligt sted og tage hen..
det var os det første min stedfar sagde vi skulle kigge på
luppe-laban skriver: ja det er et rigtig farligt sted og tage hen.. det var os det første min stedfar sagde vi skulle kigge på
Ja... Uhm... bliver helt lækker sulten ved tanken
JulieE skriver: Ja... Uhm... bliver helt lækker sulten ved tanken
hehe..
hvor skal i bo henne der over..?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128