Jeg bløder :'( :'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Maalene

Aprilmor11 skriver:

Jeg have også en sa for ca 4 år siden, jeg blødte kun lidt og INGEN smerter overhovedet .. Så det kan godt ske uden smerterne Desværre .. Håber på det bedste og STORT kram her fra ..

Tusind tak

Er ked af at høre, at du også har mistet tidligere...

Var det også rent blod uden "klumper" eller noget?

Der har nemlig ingenting været i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Mette.

Maalene skriver:

NEJ NEJ NEEEEEEEJ - ikke igen

Havde en smule brunt udflåd her i eftermiddags, men ikke noget jeg tænkte nærmere over...

Og da jeg var ude på toilet for 3 kvarter siden blødte jeg friskt, mørkerødt blod (ingen klumper) - men er det ikke tegn på jeg er ved at miste (IGEN!!!!)????

Har ingen stærke smerter eller noget, men ved ikke om alle har smerter når de aborterer?

Er fuldstændig knust - hvorfor skal det være så pisse uretfærdigt det hele? Hvad skal jeg gøre?

Åh din stakkel. Jeg har også selv været der.. Og ikke for at tage alt mod fra dig, men jeg havde slet ikke ondt.

Det startede omkring uge 9-10, hvor jeg plet blødte meget lidt.. Det kom igen nogle dag efter. Da vi kom til NF 13+ kunne de konstatere at fosteret var gået til omkring uge 10, og min krop begyndte først nogle dag herefter rigtigt at udstøde, så jeg gik flere uger uden smerter og troede også bare den lille blødning var okay og ikke betød noget. 

Jeg krydser for du stadig har en lille spire og blødningen ingenting betyder.. 

Anmeld

30. januar 2011

Aprilmor11

Maalene skriver:

Tusind tak

Er ked af at høre, at du også har mistet tidligere...

Var det også rent blod uden "klumper" eller noget?

Der har nemlig ingenting været i dag

Det var lige som mens .. Bare meget lidt .. Så uden klumper ja og frisk farve ..

Mit det startede en torsdag sent aften og om fredagen mistede jeg og blødte også det ..

Me denne her gang har jeg også blødt lidt, en halv dag kun som ikke har været forsættelse, og det er sket et par gange ..

Så det er ikke sikkert at der er noget .. Men selvfølgelig er tankerne der desværre stadig

Men mon ikke at det hele er okay så, hvis det "kun" var igår ? - det håber jeg ihvertfald .. Krydser alt hvad jeg kan for at den lille spirre bliver inde

Anmeld

31. januar 2011

Maalene

Mette. skriver:

Åh din stakkel. Jeg har også selv været der.. Og ikke for at tage alt mod fra dig, men jeg havde slet ikke ondt.

Det startede omkring uge 9-10, hvor jeg plet blødte meget lidt.. Det kom igen nogle dag efter. Da vi kom til NF 13+ kunne de konstatere at fosteret var gået til omkring uge 10, og min krop begyndte først nogle dag herefter rigtigt at udstøde, så jeg gik flere uger uden smerter og troede også bare den lille blødning var okay og ikke betød noget. 

Jeg krydser for du stadig har en lille spire og blødningen ingenting betyder.. 

Åhh, ikke lige det jeg havde mest lyst til at høre, men nok godt.nok at være forberedt på alle udfald... Havde en MA i oktober, så kan ikke holde ud, hvis jeg mister igen

Men tusind tak for de krydsede fingre

Anmeld

31. januar 2011

Maalene

Aprilmor11 skriver:

Det var lige som mens .. Bare meget lidt .. Så uden klumper ja og frisk farve ..

Mit det startede en torsdag sent aften og om fredagen mistede jeg og blødte også det ..

Me denne her gang har jeg også blødt lidt, en halv dag kun som ikke har været forsættelse, og det er sket et par gange ..

Så det er ikke sikkert at der er noget .. Men selvfølgelig er tankerne der desværre stadig

Men mon ikke at det hele er okay så, hvis det "kun" var igår ? - det håber jeg ihvertfald .. Krydser alt hvad jeg kan for at den lille spirre bliver inde

Håber virkelig det er det sidste, der er sket for mig så...

Der har heldigvis ikke været noget siden, så håber på det bedste

Anmeld

31. januar 2011

Aprilmor11

Maalene skriver:

Håber virkelig det er det sidste, der er sket for mig så...

Der har heldigvis ikke været noget siden, så håber på det bedste

Det var godt ..

Du laver lige en update når du har været afsted til scanning, ikke ?

Anmeld

31. januar 2011

mortil4dejligepiger

Åh nej, altså - hvor er jeg bare rigtig ked af at høre det!!  Jeg ved hvor slemt det må være for dig og hvor bange du må være.

Har selv aborteret 2 gange inden jeg blev gravid denne gang - er heldigvis nået til uge 28 nu, så jeg er ikke nervøs længere. Men det var forfærdeligt, fordi man er så bange og nervøs for, at der skal gå noget galt.

Jeg synes, du skal få fat i din læge og sige, at du har blødt og at du er meget nervøs og har brug for at blive tjekket. Første gang jeg aborterede blødte jeg også. Jeg ringede til lægevagten, som sagde, at jeg bare skulle se det an. Næste dag ringede jeg igen og en anden lægevagt sagde da, at jeg skulle tjekkes. At man altid skal tjekkes, hvis man bløder. Og det var så rart at blive tage seriøst og få en vished.

Krydser virkelig fingre for, at alting er okay derinde! I fortjener, at alting er som det skal være!!

Anmeld

31. januar 2011

Maalene

Aprilmor11 skriver:

Det var godt ..

Du laver lige en update når du har været afsted til scanning, ikke ?

Det skal jeg nok

Anmeld

31. januar 2011

Mette.

Maalene skriver:

Åhh, ikke lige det jeg havde mest lyst til at høre, men nok godt.nok at være forberedt på alle udfald... Havde en MA i oktober, så kan ikke holde ud, hvis jeg mister igen

Men tusind tak for de krydsede fingre

Nej, det forstår jeg godt og det var heller ikke for at skræmme dig for meget, men jeg kunne godt selv have brugt min læge havde været lidt kritisk i stedet for at sige det bare var fint.. Det slog hvertfald hårdere når man overhovedet ikke var forberedt..

Men jeg krydser fortsat for jer, det er så umenneskeligt hårdt at gå igennem, så jeg håber ikke i skal en gang til. 

Anmeld

31. januar 2011

Maalene

mortil3dejligepiger skriver:

Åh nej, altså - hvor er jeg bare rigtig ked af at høre det!!  Jeg ved hvor slemt det må være for dig og hvor bange du må være.

Har selv aborteret 2 gange inden jeg blev gravid denne gang - er heldigvis nået til uge 28 nu, så jeg er ikke nervøs længere. Men det var forfærdeligt, fordi man er så bange og nervøs for, at der skal gå noget galt.

Jeg synes, du skal få fat i din læge og sige, at du har blødt og at du er meget nervøs og har brug for at blive tjekket. Første gang jeg aborterede blødte jeg også. Jeg ringede til lægevagten, som sagde, at jeg bare skulle se det an. Næste dag ringede jeg igen og en anden lægevagt sagde da, at jeg skulle tjekkes. At man altid skal tjekkes, hvis man bløder. Og det var så rart at blive tage seriøst og få en vished.

Krydser virkelig fingre for, at alting er okay derinde! I fortjener, at alting er som det skal være!!

Åhh, hvor er det trist du også har været igennem det... Synes det er SÅ hårdt, er så bange for vi mister igen...

Skal til scanning pa onsdag, så tror jeg venter, selvom der er en eeeeeevighed til... Er nemlig ret sikker på at kunne se hjerteblink der, og hvis jeg ikke kan det endnu i dag bliver jeg først bange...

Og kæresten kan ikke komme med til en scanning i dag, og vil rigtig gerne have ham hos mig, hvis det nu skulle gå galt...

Men åhh, det er altså hårdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.