Jeg bløder :'( :'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Rosa

Jeg blødte friskt blod nærmest nonstop i min graviditet fordi de små blodkar i livmoderhalsen bristede hele tiden (jeg har åbenbart ret sensitive blodkar). Jeg panikkede de første gange jeg så det, men der var overhovedet intet galt og jeg er mor idag til en knægt på 9 mdr, så hvis du ikke har smerter tror jeg du skal tage det helt roligt, så er det garanteret bare blodkar  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Maalene

Samus1983 skriver:

Krydser fingre for jer imorgen! og håber på en glædelig update!

Masser af positive tanker herfra...

Det er virkelig sødt af dig

Alt hvad der hedder krydsede fingre og positive tanker modtages med den STØRSTE kyshånd

Anmeld

1. februar 2011

Maalene

MaleneF skriver:

for jer imorgen...

Tusind mange tak - det er virkelig sødt af dig

Anmeld

1. februar 2011

Shibby

Ej altså..Ikk igen

Jeg  for jer!

Anmeld

1. februar 2011

Maalene

Rosa skriver:

Jeg blødte friskt blod nærmest nonstop i min graviditet fordi de små blodkar i livmoderhalsen bristede hele tiden (jeg har åbenbart ret sensitive blodkar). Jeg panikkede de første gange jeg så det, men der var overhovedet intet galt og jeg er mor idag til en knægt på 9 mdr, så hvis du ikke har smerter tror jeg du skal tage det helt roligt, så er det garanteret bare blodkar  

Åhh, det var dejlig betryggende at høre

Med risiko for at lyde åndssvag, så håber jeg, at jeg har virkelig sarte blodkar

Men har ikke blødt siden lørdag nu, så bliver spændende, om vi ser hjerteblink i morgen

Tusind tak for svar

Anmeld

1. februar 2011

Maalene

Shibby skriver:

Ej altså..Ikk igen

Jeg  for jer!

Lige præcis Håber virkelig på det bedste i morgen

Tusind mange tak - er rigtig sødt af dig

Anmeld

1. februar 2011

Rosa

Maalene skriver:

Åhh, det var dejlig betryggende at høre

Med risiko for at lyde åndssvag, så håber jeg, at jeg har virkelig sarte blodkar

Men har ikke blødt siden lørdag nu, så bliver spændende, om vi ser hjerteblink i morgen

Tusind tak for svar

Det gør I da!!! 

Men for en sikkerheds skyld 

Anmeld

1. februar 2011

Maalene

Rosa skriver:

Det gør I da!!! 

Men for en sikkerheds skyld 

Tusind mange tak

Anmeld

1. februar 2011

kristinards

2. februar 2011

Mary

Jeg havde en styrtblødning da jeg ventede nr 3. Jeg var helt sikker på at intet foster kunne have overlevet det. Til scanningen var der intet at se, kun en prik hvor de regnede med at fosteret havde siddet, så vi troede det var slut, men hcg steg.....ny scanning nogle uger senere, og jeg var stadig gravid. Håber det bedste for dig!! Det kan ende godt på trods af kraftig blødning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.