Jeg bløder :'( :'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Maalene

Thereseh skriver:

Skal du først scannes onsdag? 

Da jeg havde en lille blødning en søndag aften, ringede jeg til lægen mandag morgen og fik akut tid på Hvidovre samme formiddag. Jeg var i uge 9-10 agtigt på det tidspunkt.  

Kan du ikke få en akut scanning, så du ikke skal være utryg så længe?

Jo, kan jeg garanteret godt, men manden har ikke mulighed for at komme med i dag, og kan ikke klare det her selv, hvis vi får dårlig nyt

Og i morgen har jeg et vigtigt møde på arbejde, så vi er blevet enige om, at holde fast i den oprindelige aftale med tryghedsscanning onsdag...

Har heller ikke lyst til at fortælle det på mit arbejde endnu, og er jeg næsten nødt til, hvis jeg adlyder det vigtige møde i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

NEJ NEJ NEEEEEEEJ - ikke igen

Havde en smule brunt udflåd her i eftermiddags, men ikke noget jeg tænkte nærmere over...

Og da jeg var ude på toilet for 3 kvarter siden blødte jeg friskt, mørkerødt blod (ingen klumper) - men er det ikke tegn på jeg er ved at miste (IGEN!!!!)????

Har ingen stærke smerter eller noget, men ved ikke om alle har smerter når de aborterer?

Er fuldstændig knust - hvorfor skal det være så pisse uretfærdigt det hele? Hvad skal jeg gøre?

Nej nej nej nej nej!  Allersødeste søde lille dig. Nej, hvor jeg slet ikke kan beskrive, hvor ondt det gør mig, at du sidder der i uvished.

Anmeld

31. januar 2011

ChatH

Maalene skriver:

Jo, kan jeg garanteret godt, men manden har ikke mulighed for at komme med i dag, og kan ikke klare det her selv, hvis vi får dårlig nyt

Og i morgen har jeg et vigtigt møde på arbejde, så vi er blevet enige om, at holde fast i den oprindelige aftale med tryghedsscanning onsdag...

Har heller ikke lyst til at fortælle det på mit arbejde endnu, og er jeg næsten nødt til, hvis jeg adlyder det vigtige møde i morgen

bløder du stadig? da jeg var i uge ni havde jeg også noget brunt udflåd og en smule frisk blod og der var stadig en fin lille baby i maven

Anmeld

31. januar 2011

MaybeBaby

Og jeg havde så skrevet en masse mere, men det blev væk i det hele?

Anmeld

31. januar 2011

Lilac

Nu har jeg ikke læst alle svarene, men op mod 40 % af alle gravide oplever at bløde frisk blod inden uge 12, hvor baby har det fint... SÅ det kan sagtens være helt ufarligt det du har oplevet... Håber alt er vel 

Anmeld

31. januar 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Nej nej nej nej nej!  Allersødeste søde lille dig. Nej, hvor jeg slet ikke kan beskrive, hvor ondt det gør mig, at du sidder der i uvished.

Tusind tak du søde

Håber virkelig det var falsk alarm - der har 7-9-13 ikke været noget siden, og nu er det 48 timer siden, så håber virkelig virkelig det bare er en lille drillepind, som gemmer sig derinde

Anmeld

31. januar 2011

Maalene

Chatarina skriver:

bløder du stadig? da jeg var i uge ni havde jeg også noget brunt udflåd og en smule frisk blod og der var stadig en fin lille baby i maven

Nej, der har heldigvis ikke været noget siden lørdag aften, så det lyder meget som det du har haft

Håber virkelig jeg også har en fin lille bebs i maven på onsdag

Anmeld

31. januar 2011

Maalene

xxx skriver:

Nu har jeg ikke læst alle svarene, men op mod 40 % af alle gravide oplever at bløde frisk blod inden uge 12, hvor baby har det fint... SÅ det kan sagtens være helt ufarligt det du har oplevet... Håber alt er vel 

Hold da op, det var ikke så lidt...

Håber virkelig jeg er en af dem, som alligevel får sig en sund og rask baby - kan ikke bære at skulle det samme igennem igen...

Men da jeg så det blod, var jeg bare SIKKER på, at løbet var kørt...

Men heldigvis har der ikke været noget siden, så krydser aaaaaaalt, hvad krydses kan

Anmeld

1. februar 2011

Samus1983

Maalene skriver:

Tusind tak fordi du delte din historie med mig - ved godt du ikke vil noget ondt overhovedet og er helt klart bedst for mig at vide, alle udfald det kan ende ud i

Havde en MA i oktober, og synes bare ikke det kan være rigtig, at vi skal miste igen... Er overbevist om, at vi på et tidspunkt nok skal få en lille guldklump i armene - men åhh, hvor er det bare svært at bevare håbet og modet når man skal sådan noget igennem...

Dejligt at du snart har 2 skønne guldklumper - håber det bliver min tur en dag

Krydser fingre for jer imorgen! og håber på en glædelig update!

Masser af positive tanker herfra...

Anmeld

1. februar 2011

M.O.A.R.

for jer imorgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.