Skal have gyn. ved en mand imorgen.. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Carina1977

Nicolinesmor170510 skriver:

Okay Men det tror jeg ikke de har her.. - En sygeplejerske.. Man kunne da håbe Det ville være rart ?

Det gør de i hvert fald her. Mere som en sikring både for patient eller læge....folk kan jo anklage læger for lidt af hvert...har man jo hørt om  tror da de gør det de fleste steder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

MaybeBaby

Har hørt at mændene er mere nænsomme end kvinderne. Ikke sådan at han knap tør røre dig, men mere at han kan have set på nok så mange kvinders underliv, men det er jo stadig ukendt territorie for ham sådan rent "hvordan mon det mærkes deroppe". Så tror ikke du har noget at skulle være nervøs for. Det er kun lige indtil at du har lagt dig og I snakker om hus, hund og det nyeste sladder

Anmeld

27. januar 2011

Fenja09

Hej piger..

Jeg skal til lægen imorgen, og skal vidst have en gynomologisk undersøgelse, grundet enorme smerter i underlivet om morgenen og meget slim (ligner faktisk en slimprop) også om morgenen..

Men jeg fik ikke sagt, at jeg helst ville ind til kvinden, og nu er jeg sgu nervøs, og vil faktisk ikke rigtig komme.. :/

Er der nogen af jer der har en mand, og bare kan fortælle mig, at der altså ikke "sker noget ved det"?Måske fortælle mig, at en mand er bedre end en kvinde.

Ihh, synes ikke om det er en mand..

Personligt synes jeg bedst om at det er en mand der gør det - de er lidt mere blide end kvindelige læger - i hvert fald dem jeg har haft. Det har føltes lidt som om, at kvinderne jo ved hvordan det føles "og det her gør i hvert fald ikke ondt" - hvor en mand, meget logisk ikke ved hvornår eller hvordan det gør ondt og derfor er lidt mere "forsigtig". Derfor ALTID mand når jeg skal tjekkes

Så synes slet ikke at du skal være nervøs - desuden er de alle uddannet og ved hvad de har med at gøre, uanset køn

Anmeld

28. januar 2011

TbCp

Jeg har oplevet at mændene ofte er mere forsigtige end kvinderne, når de skal lave gyn. undersøgelser.

Tror ikke du behøver at være så nervøs.

Anmeld

28. januar 2011

Seker

Hej piger..

Jeg skal til lægen imorgen, og skal vidst have en gynomologisk undersøgelse, grundet enorme smerter i underlivet om morgenen og meget slim (ligner faktisk en slimprop) også om morgenen..

Men jeg fik ikke sagt, at jeg helst ville ind til kvinden, og nu er jeg sgu nervøs, og vil faktisk ikke rigtig komme.. :/

Er der nogen af jer der har en mand, og bare kan fortælle mig, at der altså ikke "sker noget ved det"?Måske fortælle mig, at en mand er bedre end en kvinde.

Jeg Har været inde ved en mand mange gange.. Og de er faktisk mere forsigtige end kvinder.. Grunden til dette er de jo selvf ikke selv har prøvet det.. Nogle kvinder sys ikke det gør ondt og så er de bare lidt hårdere..

Så bare rolig.. Det skal nok gå... Inden du ser dig om er det overstået..

Anmeld

28. januar 2011

Sof

Min læge er en mand og har altid været det og jeg kan bedst lide at det er en mand der tjekker end en kvinde, for mænd er ikke lige så hårde som kvinderne er, så det gør ikke lige så ondt 

Jeg havde det også mærkeligt første gang indtil min mor sagde at det jo bare er et job for dem og at de slet ikke så det som andet og det hjalp

Anmeld

28. januar 2011

ønskebørn74

Hej piger..

Min faste gynækolog er mand... Og det er den mest nænsomme oplevelse... Han er forsidtig og forklarer alt inden han gør noget... Sygeplejesken der er med inde og hjælper til er hans kone, og de forstår bare at hjælpe en til at slappe af. Jeg var rædselslagen for det før... Det var totalt traumatisk for mig pga. alle overgrebene i min barndom... De har hjulpet mig af med angsten....

Anmeld

28. januar 2011

Ranarupta

Hej piger..

Jeg synes, at det er værre hos en kvinde, end hos en mand. 
For den kvindelige gynækolog har selv prøvet det, og føler måske derfor, at hun kan tage lidt hårdere fat.

Manden kan derimod være lidt bange for at tage for hårdt fat - han har jo af gode grunde aldrig prøvet en GU.

Jeg har en mandlig gynækolog og jeg er så glad for ham (som man nu kan være for en mand, der roder rundt i ens underliv uden at det er for sjov)... 

Anmeld

28. januar 2011

Den lykkelige

Nu har jeg ikke læst hele tråden.. Men da jeg blev gravid skulle jeg for aller første gang i mit liv til gyn. undersøgelse... var simpelthen SÅ nervøs og kune ikke lide tanken... Fandt så ud af det var en mand og gjorde det bare endnu værre.. var lige før jeg afmeldte.. men tænkte det jo var for den lille.. så afsted med mig.. Og det var SLET ikke slemt!!! Overhovedet.. gik lynhurtigt og han var helt fin og det var slet ikke ubehageligt.. Så du skal ikke være nervøs!

Anmeld

28. januar 2011

Bare mig..

Tak for alle jeres fine svar.. Som i sagde, gik det jo super godt.. Rigtig flink mand, og super behagelig.. SÅ ingen grund til at være nervøs næste gang Dejligt!!

Endnu engang tak! Det lettede meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.