Skal have gyn. ved en mand imorgen.. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

JuelZ

Nicolinesmor170510 skriver:

Hej piger..

Jeg skal til lægen imorgen, og skal vidst have en gynomologisk undersøgelse, grundet enorme smerter i underlivet om morgenen og meget slim (ligner faktisk en slimprop) også om morgenen..

Men jeg fik ikke sagt, at jeg helst ville ind til kvinden, og nu er jeg sgu nervøs, og vil faktisk ikke rigtig komme.. :/

Er der nogen af jer der har en mand, og bare kan fortælle mig, at der altså ikke "sker noget ved det"?Måske fortælle mig, at en mand er bedre end en kvinde.

Ihh, synes ikke om det er en mand..

uh kender alt for godt din bekymring, og nervøsitet.  og vil sige at jeg har altid valgt en mandelig læge i forhold til en kvinde, altså jeg har simpelthen kun haft mest held ved en mand, spørg mig ikke om hvorfor men jeg bryder mig kun om at komme ind hos en mandelig... men det er nok os kun fordi jeg før har oplevet at en kvinde har kommenteret hvordan jeg så ud dernede - altså sådan virkelig kommenteret det, så det blev krænkende. :/ men de mænd jeg har været hos har været ekstrem søde og har gjort alt for at berolige en så man ikke ligger og spænder o.lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.