Skal have gyn. ved en mand imorgen.. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Bare mig..

Rockertand skriver:

He-he...det synes jeg i hvert fald

Nej, helt alvorligt....jeg synes faktisk tit, at mandlige læger er mere forsigtige og fortæller mere, end de kvindelige læger.

Dejligt, at der er flere af jer der siger det..

Men måske skyldes min nervøsitet lige så meget at jeg aldrig har set ham før.. - Eller jo, en gang hvor han gik udenfor klinikken og klippede hæk i sit havetøj.. Han lignede min morfar, og hallo, min morfar, kan det blive værre!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Bare mig..

sarah Foged skriver:

har både prøvet at få det gjort af en kvindelig og en mandlig læge, og foretrækker helt klart en mandlig læge, de er lidt mere forsigtige og opmærksomme på om det gør ondt, fordi de ikk kan relatere til hvordan det føles da de ikk er "udstyret" på samme måde

og så synes jeg også det er mest rigtigt at det er en mand der kigger dernede end en kvinde

Haha, du har måske en smule ret

Anmeld

27. januar 2011

FruHolm <3

Nicolinesmor170510 skriver:

Haha, du har måske en smule ret

hehe, ja det er hvertfald sådan jeg ser på det

Anmeld

27. januar 2011

Bare mig..

S.Maria skriver:

Jeg har to mandlige læger og har fået lavet gyn. Undersøgelser hos dem begge. Jeg tænker bare, det er deres arbejde og de har nok set flere end mig :-)

Ja, det har de forhåbentligt.. men tænk nu, hvis lige præcis "min" skiller sig så meget ud..

Håber inderligt jeg kan gå ud med samme tanke imorgen..

Men under alle omstændigheder, bliver en gyn. undersøgelse nok aldrig favoritten...

Anmeld

27. januar 2011

Carina1977

Faktisk vil jeg hellere ind til en mand end en kvinde

men det er deres job, så bare tag det roligt. Desuden vil der være en sygeplejerske også....sådan er det i hvert fald på den klinik jeg kommer på

Anmeld

27. januar 2011

Bare mig..

Faktisk vil jeg hellere ind til en mand end en kvinde

men det er deres job, så bare tag det roligt. Desuden vil der være en sygeplejerske også....sådan er det i hvert fald på den klinik jeg kommer på

Måske jeg har skrevet forkert, men det er bare min læge der skal lave en gyn på mig.. Skal ikke på en sådan klinik der kun gør det Så tror ikke der er en sygeplejerske

Men jeg håber jeg kan gå glad og lettet ud derfra imorgen, men en følelse som i andre har

Anmeld

27. januar 2011

AnneBJ

Min oplevelse er, at mænd ofte er langt mere forsigtige end kvinder. De sidste to læger jeg har haft var kvinder og det gjorde decideret ondt når de lavede GU på mig.

Den læge jeg har valgt nu, er en praksis med 2 mandlige læger, og jeg har ikke skænket det en tanke.

Håber det hele går fint!

Anmeld

27. januar 2011

Carina1977

Nicolinesmor170510 skriver:

Måske jeg har skrevet forkert, men det er bare min læge der skal lave en gyn på mig.. Skal ikke på en sådan klinik der kun gør det Så tror ikke der er en sygeplejerske

Men jeg håber jeg kan gå glad og lettet ud derfra imorgen, men en følelse som i andre har

Nej jeg forstod dig skam rigtigt....det er også et lægehus jeg kommer på, men den hedder også en klinik hehe

Anmeld

27. januar 2011

Bare mig..

Carina1977 skriver:

Nej jeg forstod dig skam rigtigt....det er også et lægehus jeg kommer på, men den hedder også en klinik hehe

Okay Men det tror jeg ikke de har her.. - En sygeplejerske.. Man kunne da håbe Det ville være rart ?

Anmeld

27. januar 2011

Bare mig..

AnneBJ skriver:

Min oplevelse er, at mænd ofte er langt mere forsigtige end kvinder. De sidste to læger jeg har haft var kvinder og det gjorde decideret ondt når de lavede GU på mig.

Den læge jeg har valgt nu, er en praksis med 2 mandlige læger, og jeg har ikke skænket det en tanke.

Håber det hele går fint!

Tak for svar! Jeg kan forstår, at de fleste der har svaret mener, at de mændelige er mere rolige, og det hjælper da en hel del på min nervøsitet... Men det er virkelig en grænse der skal brydes, og en meget stor grænse.. Meeeen, jeg gør det, for jeg har jo ondt, men tanken er ikke liiiiiiige så fed men det er den nok aldrig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.