Skal have gyn. ved en mand imorgen.. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Bare mig..

B&J skriver:

det skal siges jeg flyttede fra en by hvor min læge havde undersøgt mig og han var dygtig men så kom jeg til en ny læge og han gjorde noget som gjorde sindsygt ondt ved ikke hvad skiftede hurtig læge har ham jeg har nu og han har gjordt det 2 gange nu. jeg fortalte ham jeg var super nervøs han snakkede med min om min søn for at få mig til af tænke på noget andet og 1-2-3 var det overstået og mærkede ingen ting blev blodt mere glad for min læge. verdens bedste læge så det er skønt og vide selv om det er en mand kan man føle sig 110% tryk

Ja, det var da dejligt..

Håber jeg imorgen kan gå ud med den samme følelse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Laulund87

Nicolinesmor170510 skriver:

Det beroliger mig mere, at de er mere rolige..

Ja, det skal da nok gå, men har det i forvejen ikke særlig godt med det "dernede". Ikke engang min kæreste må "se", så at en helt anden mand jeg ALDRIG har set før, skal se, og det er ALT, ihh, den tanke er klam..

Jep det kender jeg godt..

Jeg plejer at lade som om ikke det ikke rører mig overhovedet..Det er det nemmeste i hele verden. Ved ikke om jeg udtrykker det, men jeg prøver haha

Anmeld

27. januar 2011

B&J

Ja, det var da dejligt..

Håber jeg imorgen kan gå ud med den samme følelse..

det ¨håber jeg virkelig også fordi så næste gang så er det ikke så slemt om det er en mand eller dame

Anmeld

27. januar 2011

Bare mig..

Ellim skriver:

Jeg har en mandelig.. Og jeg ville ikke bytte ham.. hehe, lyder lidt underligt !!

Nå men han er super - og det gør mig intet.. De er jo så professionelle

Ja, det er de selvfølgelig.. Meeeeen ej jeg kan virkelig ikke lide tanken.. Håber jeg imorgen kan gå ud derfra og sige jeg aaaaldrigmere skal ind til en kvinde og have en gyn. undersøgelse..

Anmeld

27. januar 2011

Rockertand

Hej piger..

Jeg skal til lægen imorgen, og skal vidst have en gynomologisk undersøgelse, grundet enorme smerter i underlivet om morgenen og meget slim (ligner faktisk en slimprop) også om morgenen..

Men jeg fik ikke sagt, at jeg helst ville ind til kvinden, og nu er jeg sgu nervøs, og vil faktisk ikke rigtig komme.. :/

Er der nogen af jer der har en mand, og bare kan fortælle mig, at der altså ikke "sker noget ved det"?Måske fortælle mig, at en mand er bedre end en kvinde.

Ihh, synes ikke om det er en mand..

He-he...det synes jeg i hvert fald

Nej, helt alvorligt....jeg synes faktisk tit, at mandlige læger er mere forsigtige og fortæller mere, end de kvindelige læger.

Anmeld

27. januar 2011

Bare mig..

SussieThyssen skriver:

Hvis jeg skal have lavet en gynækologisk undersøgelse vil jeg 10, nej 1000 gange hellere til en mand end en dame.
Og hvorfor?
Fordi de er så forsigtige LOL
Gennem alle mine år som voksen kvinde, har jeg foretrukket mænd frem for kvinder, både som læger, tandlæger, gynækologer og hvad ved jeg.
Kvinder er så hårdhændede mod kvinder, og det kan jeg bare ikke lide.
Mænd derimod er forsigtige og bange for at gøre noget, der gør ondt på os.
Det er i hvertfald min erfaring.
SÅ slap du bare af.
Jeg har endda selv an mandlig læge, og vil ti gange hellere ind til ham end hans søster, som egentligt også er min læge

Kærligst
Sussie

Er da super glad for, at I siger mændene er mere rolige og måske lidt nervøse for, om noget gør ondt.. Det hjælper meget på min nervøsitet..

Anmeld

27. januar 2011

Bare mig..

Laulund87 skriver:

Jep det kender jeg godt..

Jeg plejer at lade som om ikke det ikke rører mig overhovedet..Det er det nemmeste i hele verden. Ved ikke om jeg udtrykker det, men jeg prøver haha

Haha, jeg må være totalt kold overfor ham når jeg kommer hihi..

Anmeld

27. januar 2011

FruHolm <3

har både prøvet at få det gjort af en kvindelig og en mandlig læge, og foretrækker helt klart en mandlig læge, de er lidt mere forsigtige og opmærksomme på om det gør ondt, fordi de ikk kan relatere til hvordan det føles da de ikk er "udstyret" på samme måde

og så synes jeg også det er mest rigtigt at det er en mand der kigger dernede end en kvinde

Anmeld

27. januar 2011

Laulund87

Haha, jeg må være totalt kold overfor ham når jeg kommer hihi..

Nemlig

Anmeld

27. januar 2011

S.Maria

Jeg har to mandlige læger og har fået lavet gyn. Undersøgelser hos dem begge. Jeg tænker bare, det er deres arbejde og de har nok set flere end mig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.