Skal have gyn. ved en mand imorgen.. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.992 visninger
50 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Bare mig..

Hej piger..

Jeg skal til lægen imorgen, og skal vidst have en gynomologisk undersøgelse, grundet enorme smerter i underlivet om morgenen og meget slim (ligner faktisk en slimprop) også om morgenen..

Men jeg fik ikke sagt, at jeg helst ville ind til kvinden, og nu er jeg sgu nervøs, og vil faktisk ikke rigtig komme.. :/

Er der nogen af jer der har en mand, og bare kan fortælle mig, at der altså ikke "sker noget ved det"?Måske fortælle mig, at en mand er bedre end en kvinde.

Ihh, synes ikke om det er en mand..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Mira0911

Nicolinesmor170510 skriver:

Hej piger..

Jeg skal til lægen imorgen, og skal vidst have en gynomologisk undersøgelse, grundet enorme smerter i underlivet om morgenen og meget slim (ligner faktisk en slimprop) også om morgenen..

Men jeg fik ikke sagt, at jeg helst ville ind til kvinden, og nu er jeg sgu nervøs, og vil faktisk ikke rigtig komme.. :/

Er der nogen af jer der har en mand, og bare kan fortælle mig, at der altså ikke "sker noget ved det"?Måske fortælle mig, at en mand er bedre end en kvinde.

Jeg har været ved en mand engang for 5-6 år siden... Jeg var møg nervøs også... Bare rolig - Det er hans arbejde og han er vant til nervøse piger/kvinder/damer.. 

Anmeld

27. januar 2011

B&J

Hej piger..

min læge er en mand og jeg har det fint og slapper 100% af når jeg er hos ham, ja det er mærkeligt for en anden mand skal helt ikke glo der nede men han er en læge også er det okay, og min læge gør et godt arbejde hvis man kan kalde det, det griner.. hiihihihih

Anmeld

27. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Hej piger..

altså min erfaring er, at det ikke er værre at få en gynækologisk undersøgelse af en mand, end det er af en kvinde...

han er læge....

det bedste er at trække vejret dybt og slappe fuldsændigt af

Anmeld

27. januar 2011

morethanperfect

Altså jeg kan KUN li og få undersøgelse ved min læge .. Har haft ham som læge i 9 år , og vil ikke ind til andre.

Anmeld

27. januar 2011

Bare mig..

MoarJ skriver:

Jeg har været ved en mand engang for 5-6 år siden... Jeg var møg nervøs også... Bare rolig - Det er hans arbejde og han er vant til nervøse piger/kvinder/damer.. 

Ja, det er hans arbejde, men puha, det er lidt svært for mig.. (Jeg har IKKE været udsat for noget omkring mænd) Men er bare lidt nervøs alligevel.

Måske også lige så meget fordi, det er en ny læge jeg har fået.. Har kun været ved hans kone en gang (de har en klinik sammen) og aldrig set ham..

Anmeld

27. januar 2011

Bare mig..

B&J skriver:

min læge er en mand og jeg har det fint og slapper 100% af når jeg er hos ham, ja det er mærkeligt for en anden mand skal helt ikke glo der nede men han er en læge også er det okay, og min læge gør et godt arbejde hvis man kan kalde det, det griner.. hiihihihih

Hihi, forstår hvad du mener

Ja, jeg burde også bare tænke det er hans job, men er måske lige så meget nervøs fordi det er en ny læge, og har kun været ved hans kone en gang og aldrig ham. - De har en klinik sammen.

Anmeld

27. januar 2011

CamillaValby

Hej piger..

Du skal ikke være nervøs

Min gyno er også en mand, og jeg har efterhånden fået lavet mange undersøgelser af både mænd og kvinder. Min erfaring er faktisk at mænd er mere forsigtige end kvinderne er Så du skal ikke være nervøs.

Anmeld

27. januar 2011

Bare mig..

Ni-ko-li-ne skriver:

altså min erfaring er, at det ikke er værre at få en gynækologisk undersøgelse af en mand, end det er af en kvinde...

han er læge....

det bedste er at trække vejret dybt og slappe fuldsændigt af

Det er da altid rart at hører..

Håber heller ikke der er forskel, og HVORFOR skulle der også være det.. Kan bare ikke få det ud af hovedet! :/

Anmeld

27. januar 2011

Bare mig..

morethanperfect skriver:

Altså jeg kan KUN li og få undersøgelse ved min læge .. Har haft ham som læge i 9 år , og vil ikke ind til andre.

Det er et nyt sted jeg har fået læge nnu. Har kun været ved hans kone en gang, og aldrig ham. - De har en praksis sammen.

Men jeg var også rigtig glad for min gamle læge og har haft hende i mange år, men da jeg flyttede, og der var 12 km imellem, var det dumt ikke at tage dem der er 15 huse væk herfra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.