Skal have gyn. ved en mand imorgen.. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Laulund87

Jeg har faktisk hørt at mænd er bedre til gyn. undersøgelser. Kvinder er mere hårde og tager mere "fat" Mænd er mere forsigtige..

Jeg må faktisk indrømme at det også er det jeg har oplevet..

Det skal nok gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Hvem?

Nicolinesmor170510 skriver:

Hej piger..

Jeg skal til lægen imorgen, og skal vidst have en gynomologisk undersøgelse, grundet enorme smerter i underlivet om morgenen og meget slim (ligner faktisk en slimprop) også om morgenen..

Men jeg fik ikke sagt, at jeg helst ville ind til kvinden, og nu er jeg sgu nervøs, og vil faktisk ikke rigtig komme.. :/

Er der nogen af jer der har en mand, og bare kan fortælle mig, at der altså ikke "sker noget ved det"?Måske fortælle mig, at en mand er bedre end en kvinde.

Ihh, synes ikke om det er en mand..

Både min alm. læge og min gyn. er mænd og det syntes jeg helt klart bedst om, syntes tit det er meget nemmere at snakke med mænd om det, da kvindelige læger tit siger; "Åh så slemt er det vel heller ikke".

Så ta du roligt afsted, mandelige læger er et hit.

Anmeld

27. januar 2011

B&J

Hihi, forstår hvad du mener

Ja, jeg burde også bare tænke det er hans job, men er måske lige så meget nervøs fordi det er en ny læge, og har kun været ved hans kone en gang og aldrig ham. - De har en klinik sammen.

det skal siges jeg flyttede fra en by hvor min læge havde undersøgt mig og han var dygtig men så kom jeg til en ny læge og han gjorde noget som gjorde sindsygt ondt ved ikke hvad skiftede hurtig læge har ham jeg har nu og han har gjordt det 2 gange nu. jeg fortalte ham jeg var super nervøs han snakkede med min om min søn for at få mig til af tænke på noget andet og 1-2-3 var det overstået og mærkede ingen ting blev blodt mere glad for min læge. verdens bedste læge så det er skønt og vide selv om det er en mand kan man føle sig 110% tryk

Anmeld

27. januar 2011

Bare mig..

CamillaValby skriver:

Du skal ikke være nervøs

Min gyno er også en mand, og jeg har efterhånden fået lavet mange undersøgelser af både mænd og kvinder. Min erfaring er faktisk at mænd er mere forsigtige end kvinderne er Så du skal ikke være nervøs.

Nå okay, jamen det gør mig da en smule rolig.. Min gamle læge, en dame, var nemlig faktisk enormt hård ved mig dernede og gjorde faktisk tit ondt..

Så det beroliger mig da egentlig lidt

Anmeld

27. januar 2011

morethanperfect

Det er et nyt sted jeg har fået læge nnu. Har kun været ved hans kone en gang, og aldrig ham. - De har en praksis sammen.

Men jeg var også rigtig glad for min gamle læge og har haft hende i mange år, men da jeg flyttede, og der var 12 km imellem, var det dumt ikke at tage dem der er 15 huse væk herfra..

Jaa okay Men jeg syns bestemt ikke det er slemt

Anmeld

27. januar 2011

Maria.

Jeg har kun haft mandlige gynækologer, og har aldrig været nervøs over det! Det er deres job, ligesom kvinderne!

Anmeld

27. januar 2011

Ellim

Jeg har en mandelig.. Og jeg ville ikke bytte ham.. hehe, lyder lidt underligt !!

Nå men han er super - og det gør mig intet.. De er jo så professionelle

Anmeld

27. januar 2011

Bare mig..

Laulund87 skriver:

Jeg har faktisk hørt at mænd er bedre til gyn. undersøgelser. Kvinder er mere hårde og tager mere "fat" Mænd er mere forsigtige..

Jeg må faktisk indrømme at det også er det jeg har oplevet..

Det skal nok gå

Det beroliger mig mere, at de er mere rolige..

Ja, det skal da nok gå, men har det i forvejen ikke særlig godt med det "dernede". Ikke engang min kæreste må "se", så at en helt anden mand jeg ALDRIG har set før, skal se, og det er ALT, ihh, den tanke er klam..

Anmeld

27. januar 2011

Bare mig..

SanneBoe skriver:

Både min alm. læge og min gyn. er mænd og det syntes jeg helt klart bedst om, syntes tit det er meget nemmere at snakke med mænd om det, da kvindelige læger tit siger; "Åh så slemt er det vel heller ikke".

Så ta du roligt afsted, mandelige læger er et hit.

Ja, det har du måske nok temmelig meget ret i.. Det havde jeg ikke tænkt på.. Men det er godt nok lige en hurtle der skal overvindes da.. :&

Anmeld

27. januar 2011

SussieThyssen

Hej piger..

Jeg skal til lægen imorgen, og skal vidst have en gynomologisk undersøgelse, grundet enorme smerter i underlivet om morgenen og meget slim (ligner faktisk en slimprop) også om morgenen..

Men jeg fik ikke sagt, at jeg helst ville ind til kvinden, og nu er jeg sgu nervøs, og vil faktisk ikke rigtig komme.. :/

Er der nogen af jer der har en mand, og bare kan fortælle mig, at der altså ikke "sker noget ved det"?Måske fortælle mig, at en mand er bedre end en kvinde.

Ihh, synes ikke om det er en mand..

Hvis jeg skal have lavet en gynækologisk undersøgelse vil jeg 10, nej 1000 gange hellere til en mand end en dame.
Og hvorfor?
Fordi de er så forsigtige LOL
Gennem alle mine år som voksen kvinde, har jeg foretrukket mænd frem for kvinder, både som læger, tandlæger, gynækologer og hvad ved jeg.
Kvinder er så hårdhændede mod kvinder, og det kan jeg bare ikke lide.
Mænd derimod er forsigtige og bange for at gøre noget, der gør ondt på os.
Det er i hvertfald min erfaring.
SÅ slap du bare af.
Jeg har endda selv an mandlig læge, og vil ti gange hellere ind til ham end hans søster, som egentligt også er min læge

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.