Baagøe skriver:
Nu må du slå mig oven i hovedet, hvis jeg går over stregen, men jeg undrer mig over din kærestes beslutning om ikke at ville giftes. Parforhold og ægteskab handler netop om kompromis og respekt for hinanden. Naturligvis er der perioder med skænderier, men det skal man da ikke lade sig slå ud af.
Vil han slet ikke giftes nogensinde eller er det bare temporært? Ja, to sen navne lyder dumt i samme navn. Har ingen af jer mellemnavne, som I måske kunne indgå kompromis med?
Slår dig ikke oven i hovedet, bare rolig 
Jeg synes også at det var et hårdt slag at han sagde at han ikke ville giftes, men jeg er kommet mig over det. Tror det handler om at han har været gift før, med en dyr og langtrukken skilsmisse som følge, og set i lyset af vores utallige skænderier, så blev han bange. Og jeg vil hellere at han er 100 % klar og indforstået med det, før vi gifter os, end at han er bange FØR vi kaster os ud i det. Nu må vi se om vi nogensinde bliver gift, det er ikke det vigtigste for mig, det vigtigste er at vi er sammen fordi vi elsker hinanden!
Jeg har foreslået at vi bruger hans mellemnavn og mit efternavn med bindestreg, og det tænker han så over nu, og så snakker vi med præsten om det 
Anmeld