Jeg har stemt "Ved ikke" i denne omgang fordi jeg tydeligvis var i tvivl da jeg stemte og glemte at læse TS første indlæg.
Vi har tænkt os at gøre det på samme måde, bortset fra at det er navnefest og at vores forældre ved det og min søster og hendes kæreste, men ikke resten af gæsterne der kommer.
Vi har også utallige nybagte forældre (på trods af at Elias er 1 år)/parforholdsskænderier og har overvejet om vi skal vente med at blive gift, ikke fordi vi ikke har lyst men fordi at vi bliver usikre på hinanden når vi diskuterer som vi gør og så gå i parterapi inden vi siger ja.
Men vi har gjort det sådan her:
Jeg har altid sagt at jeg vil have mit efternavn hvilket er Bjerregaard (fra min mor) og Petersen (fra min far)
Min mand hedder Nielsen, men da han ikke har nogen speciel tilknytning til det navn vil han gerne tage mit
Vores søn derimod får min mands biologiske fars mellemnavn Bondo selvom min mand ikke har det i sit.
Så vores søn kommer til at hedde
Elias Bondo Bjerregaard Petersen
Det ser småtosset ud når man forkorter det, men det har alle tre dele repræsenteret i sig og i ham på denne måde 
Har I ikke nogen mellemnavne evt. som ingen af jer godt nok har, men som jeres forældre måske har, som I kunne give jeres lille pige?
og binde det sammen på den måde.
Anmeld