Så nåede jeg 40+0, inkl. billeder af mig og jordkloden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Diana...

Super smuk er du og kæmpe mave. 

Ja det må sgu da være lidt mærkeligt at nå der til når du nu fødte så tidligt første gang. 

Altså mine arme er stadig oppe, og det sgu ikke det nemmeste at amme med armene oppe kan jeg hilse og sige. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

quar20

DK skriver:

Jep!
Så kom dagen jeg (ærlig talt) ikke troede skulle komme! Jeg er nu 40+0! OMG! Kirstine kom 37+4 og jeg føler at jeg lige siden jeg rundede 37+4 er gået over tiden, he he. Så jeg er RET klar! Kirstine har fattet det der med terminsdagen og er super spændt her til morgen, selv om hun godt ved at det jo ikke er sikkert at han kommer.

Der er ingen optræk til noget som helst! Ikke engang den mindste lille smule lændesmerter, eller bare en lille plukve kan det blive til her til morgen. Jeg har lidt hovedpine, men det er nok mere fordi jeg har sovet elendigt.

I får lige et par billeder af mig i natbukser! Nuuuj hvor er jeg blevet tyk, he he... Jeg beklager den lidt ringe kvalitet, men det var bare lige et par billeder Mikkel hurtigt tog med min mobil inden han kørte.

Ha en pragtfuldt dag de damer!

For dælen hvor er du bare SMUK.dk   Nu må der snart ske noget, venter spændt og er herinde konstant KUN for at se om der er sket noget med dig

Anmeld

19. januar 2011

DK

Arghhh hvor er i søde!!!! Ihh det hjælper altså så meget når man bare sidder her med jordklode-mave, uden skyggen af veer, men tilgengæld lidt dårlig samvittighed over at have spist 3 fastelavnsboller, he he!!

TAK!!!!

Anmeld

19. januar 2011

K.Rehder

Tænk sig at man kan være så smuk gravid

Steg!

Anmeld

19. januar 2011

TbCp

Natbukser eller ej... det er satme en flot mave du har!

Anmeld

19. januar 2011

Sakris

Jeg synes sgu godt nok bare at du er skide smuk

Anmeld

19. januar 2011

CA

Altså Ditte, hvor gør du af de kilo? Jeg gad godt det var mig der så sådan der ud Hepper på at du snart føder, for jeg har da givet helt op med mig selv. Har lige slæbt og samlet nyt arvebord og der sker bare ikke en skid! Heller ikke her kan vi klemme plukveer frem. Kun nogle meget små og useriøse nogen. Hvad er vi for nogen? Vi burde da bare føde - og så på sådan en smuk solskinsdag som i dag, hvor vi begge kan nyde at vi knoklede med rengørigen i går!

Hep hep Bimmer og krapyl!! (forestil dig Pias heppekor her - jeg er ikke så fancy)

Anmeld

19. januar 2011

fif

DK skriver:

Jep!
Så kom dagen jeg (ærlig talt) ikke troede skulle komme! Jeg er nu 40+0! OMG! Kirstine kom 37+4 og jeg føler at jeg lige siden jeg rundede 37+4 er gået over tiden, he he. Så jeg er RET klar! Kirstine har fattet det der med terminsdagen og er super spændt her til morgen, selv om hun godt ved at det jo ikke er sikkert at han kommer.

Der er ingen optræk til noget som helst! Ikke engang den mindste lille smule lændesmerter, eller bare en lille plukve kan det blive til her til morgen. Jeg har lidt hovedpine, men det er nok mere fordi jeg har sovet elendigt.

I får lige et par billeder af mig i natbukser! Nuuuj hvor er jeg blevet tyk, he he... Jeg beklager den lidt ringe kvalitet, men det var bare lige et par billeder Mikkel hurtigt tog med min mobil inden han kørte.

Ha en pragtfuldt dag de damer!

Sikke den mave klæder dig!!! Det må jeg nok sige, men spændende når den lille vil komme ud...

Anmeld

19. januar 2011

noah3006

Ihhh hvor er du altså bare så flot gravid. Og sikke en fin stor strut mave. Sender de varmeste tanker på at du ikke skal gå over for mange dage.. ventetiden har jo været lang nok i forvejen. Held og lykke med det hele.

Klem hefra

Anmeld

19. januar 2011

Bavianis

Den Bimmer må veje 16 kg (der er vel også lidt fostervand og jeg kan se der ER babser!)... Jeg kan SLET ikke forstå hvor de ellers skulle være??

Du er MEGA lækker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.