Så nåede jeg 40+0, inkl. billeder af mig og jordkloden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

signe.

hihi, ja du fylder godt i landskabet Håber da selv jeg kommer til at se sådan ud ved næste graviditet, når sådan en kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

MissGeoh

Hvor er du dog bare smuk.

*Misundelig*

Anmeld

19. januar 2011

DK

Maja_4000 skriver:

Åh gud , ser du sådan ud når du står op ?! 

Men floot mave .. Håber han snart kommer ud 

Ha ha ha... Altså jeg er en af de dovne kvinder der sover med make-up'en på! Jeg har lige tørret mig under øjenene og taget et spænde i håret så det ikke strittede alt for meget.

Altså jeg har også derudover været vågen i 30 min tror jeg! Så jeg er ikke væltet ud af sengen og så fået taget billedet Jeg har lige sundet mig lidt først (altså med at få Kirstine i tøjet, og fundet taske frem til en tur hun skulle på i dag osv)

Anmeld

19. januar 2011

Maja_4000

DK skriver:

Ha ha ha... Altså jeg er en af de dovne kvinder der sover med make-up'en på! Jeg har lige tørret mig under øjenene og taget et spænde i håret så det ikke strittede alt for meget.

Altså jeg har også derudover været vågen i 30 min tror jeg! Så jeg er ikke væltet ud af sengen og så fået taget billedet Jeg har lige sundet mig lidt først (altså med at få Kirstine i tøjet, og fundet taske frem til en tur hun skulle på i dag osv)

Jamen alligevel :b Tror ikke jeg ser så præsentabel ud selvom jeg har været oppe i flere timer 

Anmeld

19. januar 2011

Enayia

DK skriver:

Jep!
Så kom dagen jeg (ærlig talt) ikke troede skulle komme! Jeg er nu 40+0! OMG! Kirstine kom 37+4 og jeg føler at jeg lige siden jeg rundede 37+4 er gået over tiden, he he. Så jeg er RET klar! Kirstine har fattet det der med terminsdagen og er super spændt her til morgen, selv om hun godt ved at det jo ikke er sikkert at han kommer.

Der er ingen optræk til noget som helst! Ikke engang den mindste lille smule lændesmerter, eller bare en lille plukve kan det blive til her til morgen. Jeg har lidt hovedpine, men det er nok mere fordi jeg har sovet elendigt.

I får lige et par billeder af mig i natbukser! Nuuuj hvor er jeg blevet tyk, he he... Jeg beklager den lidt ringe kvalitet, men det var bare lige et par billeder Mikkel hurtigt tog med min mobil inden han kørte.

Ha en pragtfuldt dag de damer!

Wow du ser sgu knald godt ud!

Anmeld

19. januar 2011

Mormilla

Hold op hvor har du en flot mave

Anmeld

19. januar 2011

Mor Til Julie<3

Sikke da en totalt smuk gravid mave du har ...
håber da snart af bette manden vil ud til sin mor og far og storesøster ...
 For af der snart sker noget ...

Anmeld

19. januar 2011

mariamiss6

Årh du er bare så pisse smuk....

Jeg er skide misundelig :D

Anmeld

19. januar 2011

Becks

DK skriver:

Misundelse er en grim ting - DET ved jeg  Men hold nu mund hvor er du smuk!!

Altså jeg glæder mig til og se ham den lille bimmer, så kan snildt forestille mig hvordan du har det

KOM SÅ BIMMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

19. januar 2011

Tina&Laura

DK skriver:

Jep!
Så kom dagen jeg (ærlig talt) ikke troede skulle komme! Jeg er nu 40+0! OMG! Kirstine kom 37+4 og jeg føler at jeg lige siden jeg rundede 37+4 er gået over tiden, he he. Så jeg er RET klar! Kirstine har fattet det der med terminsdagen og er super spændt her til morgen, selv om hun godt ved at det jo ikke er sikkert at han kommer.

Der er ingen optræk til noget som helst! Ikke engang den mindste lille smule lændesmerter, eller bare en lille plukve kan det blive til her til morgen. Jeg har lidt hovedpine, men det er nok mere fordi jeg har sovet elendigt.

I får lige et par billeder af mig i natbukser! Nuuuj hvor er jeg blevet tyk, he he... Jeg beklager den lidt ringe kvalitet, men det var bare lige et par billeder Mikkel hurtigt tog med min mobil inden han kørte.

Ha en pragtfuldt dag de damer!

Hvor er du bare smuk gravid altså ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.