Så nåede jeg 40+0, inkl. billeder af mig og jordkloden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

DK

Bavianis skriver:

Den Bimmer må veje 16 kg (der er vel også lidt fostervand og jeg kan se der ER babser!)... Jeg kan SLET ikke forstå hvor de ellers skulle være??

Du er MEGA lækker!

Jo jo, Babserne er vokset fra 75C til 85E!!!! Jebus!!! Jeg tør slet ikke tænke på når der kommer mælk deri!

Og så har mine inderlår endelig mødt hinanden! Det har de aldrig før!  Så det sidder vist bare sådan lidt spredt. Som min mor siger "jo, du har fået milde kinder, Ditte!" ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

twinboys

DK skriver:

Jep!
Så kom dagen jeg (ærlig talt) ikke troede skulle komme! Jeg er nu 40+0! OMG! Kirstine kom 37+4 og jeg føler at jeg lige siden jeg rundede 37+4 er gået over tiden, he he. Så jeg er RET klar! Kirstine har fattet det der med terminsdagen og er super spændt her til morgen, selv om hun godt ved at det jo ikke er sikkert at han kommer.

Der er ingen optræk til noget som helst! Ikke engang den mindste lille smule lændesmerter, eller bare en lille plukve kan det blive til her til morgen. Jeg har lidt hovedpine, men det er nok mere fordi jeg har sovet elendigt.

I får lige et par billeder af mig i natbukser! Nuuuj hvor er jeg blevet tyk, he he... Jeg beklager den lidt ringe kvalitet, men det var bare lige et par billeder Mikkel hurtigt tog med min mobil inden han kørte.

Ha en pragtfuldt dag de damer!

Hvor er du skøn og dejlig mave... Puster ve- støv afsted til dig...

Majbritt

Anmeld

19. januar 2011

mbm

Altså Ditte, man må sige at du fylder godt i landskabet efterhånden, men for dælan da hvor er du altså bare smuk gravid, du havde jo også et godt udgangspunkt, så det kommer jo ikke som nogen overraskelse  . Håber snart Bimmeren melder sin ankomst så vi kan få mødt ham

Anmeld

19. januar 2011

Low

Du ser jo bare knald godt ud! Sender hermed vestøv afsted !

Anmeld

19. januar 2011

mortil4dejligepiger

Puster lidt vestøv i din retning og håber du får en snarlig og rigtig god fødsel!

Anmeld

19. januar 2011

JustAnotherName

Jep!
Så kom dagen jeg (ærlig talt) ikke troede skulle komme! Jeg er nu 40+0! OMG! Kirstine kom 37+4 og jeg føler at jeg lige siden jeg rundede 37+4 er gået over tiden, he he. Så jeg er RET klar! Kirstine har fattet det der med terminsdagen og er super spændt her til morgen, selv om hun godt ved at det jo ikke er sikkert at han kommer.

Der er ingen optræk til noget som helst! Ikke engang den mindste lille smule lændesmerter, eller bare en lille plukve kan det blive til her til morgen. Jeg har lidt hovedpine, men det er nok mere fordi jeg har sovet elendigt.

I får lige et par billeder af mig i natbukser! Nuuuj hvor er jeg blevet tyk, he he... Jeg beklager den lidt ringe kvalitet, men det var bare lige et par billeder Mikkel hurtigt tog med min mobil inden han kørte.

Ha en pragtfuldt dag de damer!

Det er bare sådan en sær dag at gå igennem ....vel vidende at det jo ikke er givet, at der lige præcis vil ske noget DEN DAG, så er der alligevel en vis "forventning", som giver én sådan en mærkelig "ARGHH"-agtig følelse (næsten lidt skuffelse), hvis man ikke får indfriet.
MAN VIL BARE HAVE DEN BABY UD!!   - Der er blevet ventet længe nok!

Jeg fødte præcis til terminen med nr. 1
Så bare det at gå til uge 40+2 med andet barn, føltes som to meeeget laaange dage for mig!

Du er MEGET SMUK gravid!
Og hvor er det spændende, hvornår fødslen så går igang......
Jeg håber du får en fantastisk fødsel  

Anmeld

19. januar 2011

Tina2

Meeeega sprøde kost der  Du bærer det dælme flot, Ditte!!!!  Man kan bestemt ikke se du har taget 18 kg på!!!!

Det der med inderlårerne kender jeg godt, mine rørte også hinanden da jeg var gravid!!! Mega træls fornemmelse  Men nu gør de ikke mere, mangler 4½ kg ud af de 22 kg jeg tog på, så det går da fremad (eller det er vel nærmest nedad) He he

Skal knokle lidt mere for det her 3. gang

Ihh altså som jeg glæææder mig til at se Bimmeren og ikke mindst høre om din hjemmefødsel, bli'r helt misundelig!!!! Havde sådan en fed oplevelse, håber du får en der er ligeså god

Anmeld

19. januar 2011

Ellim

Hold da fast.. Hvis jeg kommer til at se bare næsten så godt ud når det bliver min tur vil jeg være LYKKELIG !!

Fin STOR mave !!

Anmeld

19. januar 2011

Tina2

DK skriver:

Jo jo, Babserne er vokset fra 75C til 85E!!!! Jebus!!! Jeg tør slet ikke tænke på når der kommer mælk deri!

Og så har mine inderlår endelig mødt hinanden! Det har de aldrig før!  Så det sidder vist bare sådan lidt spredt. Som min mor siger "jo, du har fået milde kinder, Ditte!" ...

Altså de babser- det er lidt vildt som de vokser! Første gang voksede mine fra 75B til 85E, 2. gang fra 75C til 90F og her 3. gang fra 75C til 85E igen.... Nu er jeg nede i 75D....

Mon ikke de bli'r et par julesokker med en flad 5'er i hver når jeg er færdig med at amme!??!

Anmeld

21. januar 2011

sandratobias

Smuk smuk mave.. Blir sku da helt misundelig.. 

Sandra - uge 34+5.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.